14. svi 2012.

Ime ruže za Svjetlanu :))))





za Svjetlanin rodjendan sam sacuvala ove fotke iz Milana, radnja se zove "Ime ruze". Obzirom da su sve ruze lijepe, mojoj sestri poklanjam sve koje su stale u kadar i vise od toga...

Happy Birthday, dear sister. You mean the world to me!

Kisses and hugs,

Dragana

P.S. By the way, kako ti ide muziciranje sa maracas? ;))))

Broj komentara: 12:

  1. Draga Svjetlana :)))
    Sve najljepše za tvoj rođendan :))))))))

    Ruže su od svih nas, jel` tako, Dragana? :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Jesu, naravno.

    Jos dodajemo za S. jednu grijaz (grilijas) torticu i casu Traminca uvis!

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I jednu nasu staru bosansku pjesmu...

      Sto te nema

      Kad na mlado poljsko cv'jeće
      Biser niže ponoć nijema,
      Kroz grudi mi želja l'jeće:
      "Što te nema, što te nema?"

      Kad mi sanak pokoj dade
      I duša se miru sprema,
      Kroz srce se glasak krade:
      "Što te nema, što te nema?"

      Vedri istok kad zarudi
      U trepetu od alema,
      I tad duša pjesmu budi:
      "Što te nema, što te nema?"

      I u času bujne sreće
      I kad tuga uzdah sprema,
      Moja ljubav pjesmu kreće:
      "Što te nema, što te nema"...


      1897.

      ALEKSA ŠANTIĆ

      Dragana :)))

      Izbriši
    2. Draga Svjetlana, sve najljepse i od mene, od srca :)

      Boba

      Izbriši
    3. pridruzujem se cestitkama,
      sanja

      Izbriši
  3. Sve najljepse i najbolje za rodjendan, zivjela :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Divni ste :)))

    Hvala najljepse.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  5. I ti si divna :)))
    Daj da čujemo, kako zvuči maracas? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao u filmu "Neki to vole vruce", pretpostavljam, hahahaha

      Dragana

      Izbriši
    2. E sad, ne znam ja kako zvuči u tom filmu..., ali slušala sam na YT, mogu ti reći, da treba imati snage za taj instrument :)

      Izbriši
    3. Pogledaj na youtube Some like it hot full movie 1:25-1:31 (6 minuta), pa ces odmah spoznati...

      Dragana

      Izbriši
    4. Mislila sam na onaj položaj ruku, nije to lako svirati :)
      Pogledaću video :)

      Izbriši