4. svi 2012.

Dragana: Galleria Vittorio Emanuelle II







Ciao prijatelji,

moj let je trajao ca. 80 min, dobili smo "obrok" sa velicinom porcije za polaznike vrtica, cula sam u prolazu kako dva lika komentarisu "che bella mangiata" (kako dobra klopa), hahaha Kriza, svi se stisnuli, pa i avio-kompanije.

Krecemo od Galerije u kojoj se nalaze dobre radnje, restorani i kultni lokal "Zucca" u koji se dolazi na Campari obzirom da Campari upravo potice iz Milana. Kada mislim na koktele pred ocima mi je slika Del Boya iz "Mucki" kako rukom sa prstencugom drzi casu sa pina coladom i papirnim kisobrancicem zivih boja poput tirkizne ili pink. Stari, dobri Del Boy.

Morala sam "okinuti" kod LV izloga iako nisam ljubiteljica proizvoda iz ove kuce iz razloga sto to upravo jesu Victoria Beckham, Jelena Karleusa i ostale pjevaljke. Strelice su genijalna ideja i zato sam morala da to skinem za blog!

Na ulicama Milana se najvise nose cvike Ray Ban, Chuksice (all star) i baletanke svih mogucih boja, od cega ipak najvise fuksija, narandzaste, pa neutralnih nijansi. Kasnije sam produzila kraj Duoma da ovjerim radnje na Corso opet tog lika Vittoria Emanuela, pa je uslijedila pauza.

Dragana

Broj komentara: 29:

  1. dragana, upravo sam poslala maji sliku od izloga LV sa strelicama. uslikala sam je u vegasu prije nekoliko sedmica i slucajno je nisam izbrisala (losa fotka). :) ova campari slika ti je predobra.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sanja, dobre su ispale i tvoje (da ih tako nazovem) strelice.

      Super fora sa Vegas verse Italia.

      Boba

      Izbriši
  2. da pojasnim: moja fotografija je losa, a tvoja je dobra.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sanja,
    svijet je jedno globalno selo, hahaha. Ne znam da li imas varijantu sa plavim&zelenim strelicama, bio je i takav izlog, a u centru je stajala tasna.

    Dobar je i Campari, hahahaha. Na povratku s putovanja snova sam ponijela jedan kuci i to sa poklonom -muddler za listice mente za jedan savrsen Campari Mojito.

    Sad cu do Starbucksa, trebam se sresti sa sestrom na kafi.

    Eto mene opet kasnije.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. Sestra bila pozdravljena. Danke und Grüße zurück :)))

      Sve vas spominjale kod mozda jedinog, pravog, americkog otkrica - Starbucksa :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    2. I Boeing, Boeing nije za bacit', hahahaha

      A tek zvake, pa krompir sto nam ga donese najpoznatiji Genovese KristIfor Kolumbo.

      Da nema krompira, ne znam sta bih jela 200 dana godisnje.

      Dragana

      Izbriši
  5. Dopada mi se sve što si navela da se nosi na ulicama Milana :)
    Imam žute baletanke :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zaboravila sam jos na Hogan, mada je po meni na granici kica "hoganizacija" kada vidim nekog na ulici od glave do pete obucenog u H tj. Hogan. To je potpuno odsustvo stila kompenzovano jakom kupovnom moci. No, thanks.

    I kada je vec Italija u pitanju - jos jedan klasik je jako prisutan, a to su Superga patike koje su po meni jako lijepe, bile su jedne u retro fazonu, ali nazalost vise mjesta u prtljagu ne.

    Dopao mi se jedan parfem modne kuce "Etro", ma tesko je reci da se u Italiji nesto ne dopada.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od 15-ak parfema fashion kuce Etro najbolji je "Vicolo fiori", zanimljiv je i "Lemon sorbet".

      Dragana

      Izbriši
    2. E da možeš malo da nam špricneš da pomirišemo ;)

      Izbriši
  7. Ja sam sinoc cekala, sta ce biti sledece na blogu (bas su mi se dopale prve, "crvene" fotke), ali ne docekah, prevario me umor, pa se sada bas obradovah Italiji.

    Gago, super fotke.

    Hej Sanja, dok tipkam, gledam i dokumentarac o putovanju kroz Ameriku i taman je na redu bio Vegas.

    Nego, ako imas koju fotku Grand Canyon-a, poSALJI Maji, nekad..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja bih rado da vidim te slike.
      A skoro sam slikala most na Neretvi.
      Ne znam dal` radi muzej, kad smo mi bili bio je zatvoren, ali znam da nema ekskurzija više tamo gdje smo mi nekada išli.
      Kad ovako pišem, imam osjećaj da imam 100 godina hahaha
      ;)

      Izbriši
  8. Znam, Bobo, sve mi je jasno, to su prvi simptomi ovisnosti od bloga, hahahaha

    Fotki made in Italy ima ukupno 187, bice jos toga puno, puno.

    S. sam danas vidjela na kafi, ne znam sto se ucutala, vjerovatno muzicira s njenim maracas, hahahaha

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  9. drgana, u americi nema nista bas americko da se pojede, a nisam bas sigurna ni da li je hamburger bas njihov i sva su im jela amerikanizirana. pizza im nije ni nalik na ono sto mi zovemo pizzom. spagete su im bljutave (jedino Cheese Cake Factory ima stvarno dobru pastu, a bogami i ambijent :)).
    a o kolacima da i ne govorim. sve im je secerna bolest, ili bolje reci, corn-syrup bolest.
    bobo, je li tako i u australiji?
    pokusat cu pronaci neke slike od grand kanjona, pa cu ih poslati maji. ja bas i nisam bila nesto specijalno odusevljena grand canyonom. ukratko opisano: pogled u provaliju i na dnu provalije vijuga rijeka.vjerovatno je zanimljivije kada sve to gledas iz helikoptera, ali ja bas i nisam neki turista 'visokog kalibra' da bih placala helikoptere i skupe aranzmane.
    inace, meni je od svih ovdasnjih gradova koje sam do sada obisla, najljepsi san francisko, pa onda chicago.
    sanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sanja, sto se tice hrane u Australiji, ovdje vise vuku na Englesku stranu.
      E sad, ni oni nisu bas neki kulinari, ali cini mi se, ako cemo da biramo, ipak su bolji.
      Mislim da Amerikancima niko nije ravan, haha.. Posebno po porcijama.

      Ovdje je uglavnom, mix svih svjetskih kuhinja.

      Ja stalno mislim da ce me G. Kanjon oduseviti (valjda ce, jednom)?! Kad gledam pro-fotke Kanjona, to bi mi bilo no.1 mjesto u Americi. E sad, moze i Yellowstone National Park, od gradova: San Francisko i dovoljno, haha..

      Ti si jednom slala slike iz N. Parka u jesen, ne znam da li je bio Yellowstone ili ne, ali se sjecam boja..

      Pozdrav, Boba

      Izbriši
    2. bobo, nije to bio yelowstone, to je u utah, oko salt lake city-ja kanjoni. te slike su bile iz provo kanjona (provo je grad 50-ak milja juzno od salt lake-a). ovdje ima tih kanjona na sve strane i stvarno je prelijepo. ovih posljednjih nekoliko godina su proljeca poprilicno kisovita, pa je vegetacija buknula. inace se grad nalazi na rubu pustinje i nije se ubilo od neke trave, drveca i ostalih rastinja. sad je pravo 'zacupavilo' i ovdje:)
      kako je buknula vegetacija, tako je buknula i populacija. objasnjenje: ovdje su zakone podesili tako da budu u korist business-a, tako da se sve poznate kompanije doseljavaju ovdje. na sve strane se grade korporacijske zgrade za njihove kancelarije (fabrike se ne grade), a ovdje su i headquarters-i od svih mogucih banaka. tako se ovdje doseljavaju 'radnici' iz svih mogucih dijelova amerike. na zalost, vecina njih su problematicni (da im ne dodajem epitete koji im pristaju)pa je u gradu znatno porastao broj ubistava, kriminal i sve ostalo sto uz to ide. broj homeless-a je u znatnom porastu. pun ih je grad. na svakom cosku stoji neko sa podignutim kartonom na kojem je ispisan razlog zbog kojeg trazi novac. sve je to tako zalosno, ali i zastrasujuce, jer mnogi od njih vjerovatno nisu nikada pomislili da ce doci u tu situaciju. s druge strane, sve je vise skupih automobila na ulicama i to ono bas skupih. ekonomija u usa ocito nije u krizi, samo se podebljala granica izmedju onih sto imaju i onih koji su zadovoljni da imaju dovoljno da prezive.
      uh gdje ja odoh sa prirode..........
      sanja

      Izbriši
    3. Neka Sanja, bas je zanimljivo procitati iz prve ruke.

      Nas bas interesuje tvoja okolina. Kad nam jednom Amerika dodje po planu, vjerovatno cemo ubaciti i Salt Lake City. Moj suprug uvijek spominje Bonneville-u, a ja gledam ima li jos sta,..pa sam se sjetila tvojih fotografija. Znaci Provo kanjon..Super.

      Boba

      Izbriši
  10. Samo da se podsjetimo da je na ovaj dan prije 32 godine legenda otisla u legendu... Na nasu nesrecu.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zar ima toliko?...
      Dobro se sjećam tog dana...
      Mi bili u Rog-u na ćevapima, u bašti sjedili. Znam samo da su svi zanijemili.
      Tužni smo bili, a tih dana je prva vijest na radiju bila o zdravstvenom stanju Druga Tita.

      Izbriši
    2. Nazalost ima. Sjecam se da je bila neka utakmica i da su fudbaleri plakali. Svi smo plakali kao da smo znali da ce od tog dana sve biti drugacije. I jeste bilo.

      Prvo su dosle one sumanute nestasice, zalihe kafe, deterdzenta, bonovi za sve i svasta... Pa umobolna pisanja tamo nekih trecerazrednih casopisa, primitivno divljanje...

      I posljednja sansa u liku Ante Markovica i nakratko osjecaj da smo bili tako nadomak Europe. S. je imala tada kolegu na faxu koji je svoje golden age za vrijeme mandata vlade A. Markovica mjerio svakodnevnom porcijom flase Coca Cole i Milka cokoladom - "djecije radosti".

      Sjecam se jos Sarajeva 1990. kada je tip iz Reformske stranke stajao na ulici, njemu niko nije prisao za vrijeme dok sam ga posmatrala...

      I sve je ostalo na toj crti - kinematografija, muzika, ama bas sve, neki od nas su dobili one way ticket i to je to. Sada mozemo samo da sanjamo te tvoje cevape, Majo, iz Roga.

      C'est la vie.

      Dragana

      Izbriši
    3. Znas, D, nije problem sto je legenda otisla u legendu, nekako je logicno da niko ne zivi vjecno, ali da se ljudi kasnije toliko izopace, ni dan danas mi ne ide u glavu. Vecina njih.

      :) Svjetlana

      Izbriši
    4. Pa postoje oni koji nemilosrdno gaze i oni koji se sklanjaju. Drago mi je sto su nam roditelji i svi koji su nas vaspitavali ugradili moralne principe da budemo ovi drugi.

      U mojoj porodicnoj zaostavstini u knjizi Latinskih citata podvucena je jedna vrlo vazna stvar koja bi trebala biti stub jednog civilizovanog drustva.

      "Nista nije odvratnije nego voditi rat s onim s kojim si prijateljski zivio."

      Rece nekada davno Ciceron, a protece toliko vremena, pa se postavlja pitanje da li je drustvo evoluiralo, kada se ovako nesto i danas izvlaci iz naftalina.

      Dragana

      Izbriši
  11. Bas tako, Sanja.

    Juce sam negdje procitala porazavajuci podatak da su u odredjenom vremenskom intevalu menagerske zarade u US porasle za 725%, a radnicke 6%.

    Bas su oni pametni, kao i oni ficfirici u londonskom City koji setaju odjela po mjeri i hvataju zjale po ekskluzivnim restoranima, piju vina od 4000 GBP po litru, sve sa narodne grbace. Trebalo bi to pravac - kamenolom.

    Strasne su to stvari. Sokirana sam da su kapsule za Nespresso tako skupe kod tebe, pa to ondaK moze samo da pije Cloony i njemu slicni.

    Shvatila sam sta je ta filozofija kada sam u UK srela u kuci jedne zene (Fernandezova i moja landlady) covjeka kojem su roditelji bili predavaci na Oxfordu, on je sam imao diplomu sa istog kao istoricar, a zavrsio je ispod mosta i dosao kod nase landlady da se tokom jedne noci naspava u toplom i najede. Taj fenomen je moj najbolji frend opisao kao "you can die in the corner and who cares".

    Srecna sam sto sam ponikla u jednom vremenu na jednom mjestu gdje nije tada bilo tako.

    Slucajno sam nabasala na bandiera rossa drustvo u Genovi, ali ne mogu reci da mi nije drago.

    Ok je da ljudi imaju, ali ako su za to zasukali prethodno rukave.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. istina dragana, samo onih 6% sto klejmuju kao porast radnickih plata je to sto su pojedini states povecali minimalnu satnicu sa $6.25 na $7.25 pa su to nekako smutili da ispadne kao da se i na radnike misli (makar i onih neznatnih 6%). stvarna slika je u stvari, da je za vecinu poslova previse kandidata, sto omogucuje poslodavcima da biraju ko im se svidi i plate mu onoliko koliko im se svidi. mnogi ljudi bez posla pristaju na bilo sta, samo da imaju bilo kakav izvor prihoda. s obzirom da ljudi masovno ostaju bez poslova, to koriste da idu nazad u skolu, pa su koledzi prepuni. zamisli sada kako ce to dodatno nepovoljno uticati na placenost mnogih pristojnih poslova, kada svi ti studenti zavrse skole i dobiju diplome.
      ne smijem ja vise o ovome, uhapsice me. ako me nema narednih 24 sata, znate gdje sam :)
      sanja

      Izbriši
    2. Čuvamo te, Sanja :))
      Samo nek` probaju! Ne znaju oni kakve smo mi kad se naljutimo!

      Izbriši
    3. U apsani. OndaK dolazimo da te oslobadjamo.

      Dragana

      Izbriši
    4. Sanja, znas gdje ce sa diplomama? Najvjerovatnije na selo.

      Citam tako pise u Italiji da ljudi sa diplomama traze posao i kada izgube nerve, onda zapucaju na selo da budu cobani. To je posljedica negativne selekcije pri cemu mislim na nepotizam u prvom redu. Sve, ama bas sve zvijezde UK & US show biza koje su bile popularne osamdesetih imaju djecu koja su sada glumci, pjevaci ili fotomodeli. Tako je i na Balkanu. I tako je u svakoj profesiji manje vise. I sve dok bude tako, bice nepravde. Kada je Sokrat zavrsio u zatvoru, nije njega ubio otrov koji je ispio nego ga je ubila nepravda!

      O Sokratu

      Optužen 399. pr.n.e. zbog “bezbožništva” i “kvarenja mladeži” otklanja pred sudom da opovrgne svoje teze. AIi, upravo smrt na koju je osuđen i kojom se htio suzbiti njegov utjecaj, postaje, po svjedočenjima njegovih učenika, trijumf njegove mirne, hladne, dosljedne misaonosti i etičnosti.

      “Jer bojati se smrti, ljudi, nije drugo nego misliti da si mudar, a nisi. To znači misliti da znaš ono što ne znaš …. Vrijeme je, suci, da ja pođem u smrt, a vi u život. A tko od nas ide boljoj sudbi, to nitko ne zna.”

      Premda su mu prijatelji omogućili bijeg, iz poštovanja prema zakonima ostaje u zatvoru i sam ispija otrov."

      Dragana

      Izbriši
  12. Landlady je bila legenda. Glumila je u 81. godini kraljicu u predstavi u crkvi, Fernandezu je prodala kartu za 5 GBP i jos mu uvalila da proda nekoliko komada. On je dosao meni i rekao da stane na ulicu i pocne da djeli za dzabe, ne bi niko uzeo ni iz zezanja. Meni je dala gratis, jer je nesto u njenoj glavi prespojila s ratom u ex Yu, pa sam dobila postedu od placanja. Mi smo otisli na predstavu u crkvu, nju su vodili kao kraljicu, bila je u krinolini, pa joj je perika sa krunom spala kada se saplela i ispod se vidjela njena kosa. Plakali smo od smjeha i bilo nam je blam, ali sta se moze. Kasnije je sva u ekstazi dosla do nas u svom kostimu i pozvala nas da pijemo vino nakon uspjesne role u predstavi.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši