2. svi 2012.

Draganina rođendanska želja: Craig Armstrong feat Liz Fraser - This Love

3 komentara:

  1. Hvala, Majo!

    To je meni jedna od najljepsih pjesama i volim je cuti bilo kad i bilo gdje.

    Rodjendan je dan kada obicno bilansiram kome je zaista stalo do mene, ko se sjetio, sjetio se...

    I uvijek me podsjeca na moju mamu i sve sto je ucinila za mene da budem ovakva kakva jesam, naucila me da nikada ne odustajem i borim se do kraja. Na moju mamu me uvijek podsjeca Elvisova pjesma "You are always on my mind"...

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. D, to je tako. Meni je nasa mama za 20. rodjendan poslala telegram u Bgd sa sljedecim rijecima: "Za rodjendan i cijeli zivot voli te tvoja mama!"

      Samo da znas da je ustvari ovako:"Za rodjendan i cijeli zivot i zauvijek voli te tvoja mama!"

      Voli te S

      :) Svjetlana

      Izbriši
    2. S., hvala ti. Ja sam srecna sto imam takvu sestru. Takva samo moze da se pozeli.

      Voli te Dragana

      Izbriši