28. svi 2012.

Dragana: iz kineskih reklama







Izvor fotografija: Google

Broj komentara: 7:

  1. Ja bih rado svratila u Teabucks :)))

    :) Svjetlana

    P.S. Svi cemo mi kad-tad uciti kineski :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram pod hitno da otvorim onu moju knjigu o yogi, da mogu i ja lepo da prilegnem na lancu nakon shoppinga, hahahaha

    Sanja,
    moram ti priznati da sam ooooocajna, ne znam sta bi ti i ja uopste mogle narucit' u ovom TEAbucksu, damn, a Georgie je taaaako daleko 180 gradi oko Zemljine ose. Mozda ovi nasi Kinezi osmisle i neku verziju Chinspressa, hahahaha

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. snasle bi se mi. caj za pauzu ( za oporavak od lezanja na lancu) i poslije toga trazimo chinspresso. vjerovatno je odmah iza coska.
      sanja

      Izbriši
  3. A ovaj car sa headphones, presisao je i Michelangela Pistolleta i njegovu instalaciju u Tate Gallery sa antickim kipom sa smetljista okrenutog ka masi odjece nabacanoj na gomilu.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  4. Nevjerovatno kako može da leži na lancu... Meni je nevjerovatno..., a djeluje da mu je udobno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mislim da je sve stvar volje, pa je i nemoguce onda moguce :)

      :) Svjetlana

      Izbriši
  5. Ljudi moji, Kinezi su stvarno - cudo, da ne kazem cudni, haha..

    Na grani bi zaspali, nista im ne smeta.

    Boba

    OdgovoriIzbriši