3. svi 2012.

Dragana: Bella ciao




Na plakatu pise:

"Gospoda ima plavu krv.
Mi imamo crvenu."

Broj komentara: 18:

  1. Gdje nas Dragana vodi poslije demonstracija?
    Kakvi su sladoledi u Italiji?

    Gdje bi vi išli da ste u Italiji?
    Ja ne znam.
    Prvo bih sebi kupila sladoled, ili bih kafu... prvo bih negdje sjela, u neku simpa baštu nekog malog kafića, u hladovinu, pa bih tu uz kafu razmislila gdje bih.
    Ja stvarno nemam pojma gdje bih otišla.
    Bolje mi je onda da ni ne idem u Italiju ;)
    Hajd` Dragana, da vidimo gdje si bila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Majo, prvo bih pogledala oko sebe. Talijani!!!

      Jedini problem svi mi samo do ramena, ali ne moze covjek da ima sve u zivotu:)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    2. Kad si visoka, meni su taman hahaha
      Šala, šala ;)

      Izbriši
    3. Pa mogli bi biti malo visi....Mene uvijek pitaju na Zapadu da li sam Cehinja, Poljakinja, Ukrajinka ili cak Ruskinja, ali moj najbolji frend kaze da smo mi -juzni Sloveni ljepsi i visi od drugih Slovena, a on je putovao svuda kao trgovacki putnik iako je arheolog kao Indiana Jones. Al' smo lijepi, svaka nam cast!

      Dragana

      Izbriši
    4. Ali su zato Krajisnici, Crnogorci i ostali veliKacki komadi bas za mene :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    5. Dinarski tip, hahaha. Narasli u krsu. Ne znam samo od cega kad su uslovi zivota tako nemilosrdni.

      Dragana

      Izbriši
    6. Al' kad smo vec kod Talijana, mora im se odati priznanje - al' znaju da se lepo obuku, hahahaha

      Styling im je bas gotivan. U tome su pravi majstori.

      Dragana

      Izbriši
    7. A znas li D. da i u krevet idu sa cvikama?

      :) Svjetlana

      Izbriši
    8. Ah, jos jedna stvar koja im vazi za falinku.
      Mama uvijek u paketu!!!

      :) Svjetlana

      Izbriši
    9. Why not? hahahaha

      Izbriši
    10. S., samo da znas da cu biti ozaloscena ako se ne sretnemo sutra na kafi. Kupila sam ti divan poklon danas imajuci u vidu lika iz tvog omiljenog filma "Neki to vole vruce", znas onog cikicu sto je plesao sa onim instrumentima koji se zovu Maracas? E, sada imas i ti svoje maracas, hahahaha

      Izbriši
    11. Zaboravih se potpisati gorI.

      Dragana

      Izbriši
    12. Ovo why not se ne odnosi na mamu, ju, ju, ju, ne daj ti boze. Uvijek mi je na umu ona stara narodna mudrost - "svekrva je zadavila snaju."

      Dragana

      Izbriši
  2. E, pa, Majo, ja sam zaboravila kod kuce suncane cvike i prvo sam zapucala da si kupim nove (kuce koja podrzava ove gore) i tako malo potpomogla drustvo Giorgia Napolitana. Silvio Berlusconi je Napolitana opisao da je toliko "rosso", jer je ubjedjen da Napolitano sjece svoju sniclu srpom i cekicem. Simpaticno, a Silvio je pravi cirkus, da ne kazem klaun.

    Dakle, vezite se, polijecemo!

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ili ti prevedeno:

      The Devil Wears Prada :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    2. Djavolske, hahahaha

      Salim se, crne, vrlo cool&elegant, ne moRe bit' bolje. Sa decentnim "gold" ukrasima sa strane koji savrseno pristaju uz moju kosu. Uzasavam se onih nabudzenih "dragih kamenja" tako omiljenih na estradi.

      Postoje jedne cool cvike Emporio Armani koje je nosio Bono Vox svojevremeno sa crvenim staklicima i zvjezdom sa strane, nazalost te cvike ne mogu vise da se kupe.

      Dragana

      Izbriši
  3. The first stop: Milano.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši