15. svi 2012.

Dolce e cappuccino








Dolazimo na meni najdrazu Piazzu (trg) u Genovi na kojoj dominira zgrada koja je 3 in 1. U doba ekonomske krize uslovljene epidemijom kuge, zgrada je postala multifunkcionalna - u prizemlju se nalaze shops, na prvom spratu je crkva, a na drugom stan. Na fasadi ove gradjevine se uocava (iz blizine) trompe l'oeil (trik za oko) efekat obzirom da su 3D elementi na njoj nacrtani, a ne plasticni (reljefni) sto je uslovljeno manjkom prostora u gradovima u kojim dominiraju uske ulice. Na zgradama duz francuske rivijere je cak moguce vidjeti i nacrtane macke, hahahaha, vjerovatno i saksije sa cvjecem. Taj efekat se uocava i na prethodnoj fotografiji sa freskom "Sv. Djordje ubiva azdahu".

Svoju prvu pauzu sam napravila kod brace tj. fratelli Klainguti koji vec desteljecima vrijedno mjese i peku kolace. Dorucak je bio sladak, sto u sustini i jeste tradicionalni talijanski dorucak - dolce i kafa i to bi bilo to. Moram priznati da mi se kroasan i nije bas dojmio, nisam ga ni pojela do kraja, bolje neka ih i dalje prave Francuzi. Kolaci su bas dobri, posebno Cannoli sa zabaione kremom. Nazalost, 1.maja je bilo chiuso (zatvoreno).

Dragana

Broj komentara: 29:

  1. Maštovita gradnja :) Podsjeća me na Lego kockice :)
    I balkoni su "k`o bajagi" :)

    Baš si lijepo mjesto odabrala za pauzu, dooobra kafa i kolačići. Što ti se nije dopao kroasan?
    S čim je bio?

    OdgovoriIzbriši
  2. Majo, balkoni su pravi, bez zezanja - 3D.

    Drzala sam se lokalnih obicaja, pa sam popila cappuccino koji Talijani ne piju nakon 12h.

    Kroasan je bio prazan, nije mi se dopala secerna glazura na vrhu, jer ne volim secer.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  3. A šta piju poslije 12:00? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. OndaK, Italija, za mene, moRe samo prije podne, haha..

      Ne volim espreso.

      Boba

      Izbriši
    2. Bobo, i ja sam mislila tako sve dok nisam upoznala Georgija, mislim na Clooneya, hahahaha

      Salim se.

      Moje prvo ispijanje espressa je bilo s mojom prvom landlady u UK. Ona je zivjela 20 godina u Rimu i primila se na neke njihove obicaje najstrasnije. Kod nje se samo pila Lavazza, a espresso je sluzila u minijaturnim keramickim soljicama koje su bile bez sa diskretnim roze tufnicama. Ritualu je prethodio search po limenim kutijama koje su bile riznice cokolade, keksova i slicnih stvari. Ona je cepala samo Lavazzu i cajeve iz Fortnum&Mason, a danas ne mogu da prezalim da mi je u njenom podrumu ostala (doduse prazna) limena kutija od caja iz Fortnum&Mason, bila bi bas pravi dekor za jednu slatku kuhinju kao sto je moja. Dozivljavala sam je kao Mary Popins, jednom mi je bila skroz cool kada je usetala sama u kino i sjela da gleda film "Bridget Jones's Diary" u 65.godini zivota. Genijalno.

      Dugo sam imala neki otpor prema Nespressu, ali sada u tome uzivam from time to time. Od 16 raspolozivih aroma sigurno bi se pronasla i neka fina aroma koja bi i tebi odgovarala. Nemaju "metalni ukus" kakav je bio nekada espresso po kaficima, ko zna da li je to uopste bio espresso. Mozda cikorija, hahahaha

      Nespresso mi treba podariti 1000kapsula frei kad ih ovako izreklamirah.

      Dragana

      Izbriši
    3. Meni je espresso uvijek bio prejak i nekako gorak, ali cu vala morati ponovo da ga probam, kad si se ovako lijepo potrudila. Inace, ne sjecam se kad sam ga zadnji put pila.. Znaci, da pratim reklamu i Clooneya, haha..

      Lavazza nije losa, jedno vrijeme sam je nabavljala za kucu, medjutim sad sam se prebacila na neku od ovih Fair Trade, Organic, Arabic itd..i bas nam se dopada i to cak u domacem, dzezva izdanju, haha..

      boba

      Izbriši
    4. Mile moje, espresidzike:))),ako i ja moRem da se umijesam, ako se pije Lavazza onda uvijek gold. Sve isprobala, meni je ova najbolja.

      :) Svjetlana

      Izbriši
    5. Gold - samo nek' sljasti!

      Dragana;)

      Izbriši
    6. Bobo, imas li i onaj nas mlin na rucni pogon? To je tek prava stvar za meraklije.

      Pa rahat-lokum npr. od ruze ili sa orasima i to jos topao...

      Dragana

      Izbriši
    7. hahaha joj jesam se ismijala, znači za Bobu Italija samo prije podne hahaha
      Bobo, imaju dobre picerije, ne odustaj od Italije :)
      MoRe nešto slano? :)

      Izbriši
  5. Macchiato takodjer, samo ne cappuccino.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh, sad.. Jesu Talijani neki zadrti, hehe..

      B.

      Izbriši
  6. Ah, D. kad toliko spominjes Clooneya mogla si i ti u njegovu blizinu. Samo moras prvo sa Gerd B. da se aranziras, pa pravac u Clooneyev komsiluk :))). Tebi Clooney i espreso, Gerdu ti, a mozes i sa njim da cevcis espreso citav dan i svima sve potaman :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vise ne znam ko je tu s kim, s kim je espresso, ljudi, da li je to moguce?

      Dragana

      Izbriši
    2. Radi pojasnjenja: Gerd B, je moj kolega kojem je u Italiji, gdje cesto odlazi u svoju kucu, jedan od komsija Clooney.

      :) Svjetlana

      Izbriši
  7. Ja sam čula da u Italiji piju espreso na brzinu, srknu i to je to, nije ko kod nas da kahfenišu s merakom.
    Iz tog razloga odbijam espreso s Klunijem, ali bih pristala na večeru :)
    A ti si, Dragana rekla da ti se on ne sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Srcu, Majo, citav dan :))). Zaustave Fiat ili Alfa Romeo pred kaficem na sred dzade, ostave upaljen motor i posrcu ono malo kofeina na dnu debele i vruce soljice. Prije par godina sam procitala da prosjecni Talijan posrce 7 espresa na dan.

      Joj, Majo, Clooney je vec zagazio u 6. dekadu, pa zato nemoj sa njim na veceru. Drzi se ti onih iz 4. dekade, mozda na pocetku 5. Neka Clooney sebi sam govori kako je uspjesan vecerajuci sa nekom na pocetku 3. dekade :)))

      @D. zna li se sad ko s kim vecera? :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    2. @Maja,

      pa i ne svidja mi se bas, stojim na tom stajalistu i dalje.

      @ S.,

      Pa ako bas moram, mozda bi moj izbor pao na nekog s kim mogu da budem ja, kakva zaista jesam. Meni je uvijek bilo najdraze obedovati s ljudima s kojima se osjecam opusteno...

      Aplauz...

      Dragana

      Izbriši
    3. Dobro, ako me Kluni pozove na večeru, reću: "Ja taman večerala :)
      A i udata sam :) Žene kad se udaju idu samo s mužem na večeru.
      Zato, dragi DžoržE, ne zovi me na večeru ;)))
      Stvarno ne mogu :))"

      Izbriši
  8. bas sam danas isla da kupim burek u nekoj nasoj kafani/restoranu, pa gledam s vana banner na kojem su nabrojali sta sve kao imaju. izmedju ostalog imaju i EXPRESSO.
    :) ja bas i nisam ljubitelj tih nasih mjesta, jer kada udjes, nisi bas siguran jesi li dosao kod doktora ili u restoran: svi prisutni te pregledaju od glave do pete i tako nastave sa odmjeravanjem. sta's profesionalci. ipak, ljudi se snalaze na razne nacine i otvaraju razne bizMise. poslije toga sam svratila u starbucks po doppio esperesso. dobar je bio.
    sanja

    OdgovoriIzbriši
  9. Sanja,

    Vladimir i Mile (prvi moj frend, a drugi njegov cimer nekada u Londonu) su odlazili na gibanicu u srpsku pravoslavnu crkvu nedgje u Kentu. 5 GBP po komadu, ne znam kakva je bila, ali ako su vec to cesce radili, mora da je bila dobra.

    Ovde bureka ima u turskim radnjama, ali za mene je burek burek, a ne bÖrek. Baklave i döner jesam jela, ali bÖrek nisam, nekako mi ne izgleda kao nas - moc navike.

    Vidis, sta ti je telepatija - i ja sam juce bila u Starbucksu, ali sam pila latte, a u Hinkelu (pekara) sam prije toga kupila 1 kom Linzerschnitte sa marmeladom od ribizle, to je bilo perfect match. Moracu jednom da okacim kameru oko rucnog zgloba, pa kod Hinkela, tamo narod stoji ispred izloga i posmatra kao hipnotisan. Neka vrsta Hinkelmanije...

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  10. Sanja, kako si ti vrijedna ucenica, prvo si savladala teoriju iz Espressologije, pa jos polozila i prakticni dJeo.

    Dragana ;)))

    OdgovoriIzbriši
  11. hahah dragana, za mene ti je kafa ozbiljna stvar, a nasla sam i dobar espesso aparatic (komplet napravljen od metala), samo je malo poskup, pa se moram duze odlucivati da postane moj.
    ima i ovdje kebaba i to dobrih pravo. u vegasu sam jela kod nekog persijanca, najbolji kebab ever, a ovdje, blizu mene, ima 'astro burger' koji nema sta nema :), a najbolji im je chicken kebab. ja uvijek gledam kuhare. ako su mexikanci, sigurna sam da ce sve biti pravo dobro. inace, meksicka jela ne jedem, jer mi se ne svidja sto sve mirise na kukuruz, ali na neki specifican nacin i sve je ljuto do zla boga.
    zamislite da se mi sastanemo pa odemo na veceru. malo bi nam bilo 5 restorana, sta sve volimo :)

    ja odoh opet u starbucks na jednu duplu :)
    sanja

    OdgovoriIzbriši
  12. Sanja,

    i za mene, kad bacim pogled na moju kuhinju, kao da sam kod nekog kafedzije.

    Baci pogled na njemacki amazon.de , pa ukucaj "cuor di moka Bialetti" (u srebrnoj varijanti je moj), zaljubljena sam u taj apartíc. Izgleda vrlo slatko&charming i prosto mi je zao da ga prvi put upotrijebim. Napravial sam super deal u Milanu, jer sam ga platila 50% manje od cijene na amazonu. Yeah.

    Ne bih imala nista protiv da svratim kod tog tvog Persijanca u Las Vegas, meni su kuhinje sa tog podrucja par excellence. Moja "filijala" je Libanac u Koelnu, tamo svracam cesto, i obzirom da bas volim tu kuhinju, najcesce svratim u neki Libanac i kada sam na putovanjima, pa cak i ako je samo falafel s nogu u pitanju, i humus, naravno.

    Prije neki dan sam kupila knjigu Kaiser&Schmarrn koja je sublimacija svih fantazija austro-ugarske kuhinje. Kupila sam je iz dva razloga - zato sto me najvise podsjeca na kuhinju moje mame i sto je jedna od najboljih evropskih kuhinja.

    Sad cu ja tebi da pripovjedam sta tu sve ima:
    - bistre supe & corbuljak od bundeve
    - flekice s kupusom (to mi i nije nesto)
    - Rösti u vise varijacija
    - punjene paprike
    - gulas ukljucujuci i segedinski i fiaker
    - razne knedle
    - becka snicla sa Erdäpfelsalat (salata od krompira)
    - razne mesne rolne
    - razna pecenja
    Pazi sad dobro:
    - palacinke s kvarkom, Schoko-Nuss-palacinke,
    - Marillenknödel, kao i Zwetscken-
    - Germknödel
    - buhtle
    - Mandelkoch mit Erdbeerragout
    - Kaiserschmarrn - najmanje 5 varijacija na tu temu

    Zum Kaffee:
    - Apfelstrudeli njene rodZakinje Topfen-Birnen-, Marillen-, Kirsch-, Millirahm-
    - krofne
    - krempite
    - torte: Esterhazy, Linzer, Sacher
    - biskvitna rolada sa jagodama i slatkim vrhnjem...

    Btw, S. i ja smo bile u Starbucksu danas, sta ja tebi rekoh za telepatiju juce,´hahahaha

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pazi, Sanja, a ovde ima Lousiana, gdje mozes da cepas pravi, ogrooomni americki hamburger od jedno 1500ccal.

      Bila sam jednom u Aachenu, izvela me jedna prijateljica koja je 1957. emigrirala u Njemacku s roditeljima i u 60.godini je odlucila da se uda za jednog Kanadjanina. Obzirom da ona nema nikoga u Rijeci gdje je rodjena, ja sam angazovala moje prijateljice da joj nabave rodni list, jer je bilo it's now or never za njenu udaju. Na kraju dobi ona rodni list i muza, a ja dobih hamburger, sad cu ti reci koji, ovaj:
      Acadaien burger - Lousiana's favourite mit knusprigem Bacon und herzhaftem Chesterkäse.

      Dragana

      Izbriši
    2. Ja ne jedem bas precesto hamburgere, ali kada se odlucim za hamburger, uvijek je mit knusprigem bacon und schweizer kaese.(sorry, nemam slova sa umlautom :))
      svidja mi se tvoj srebrni aparatic, sladak je pravo. i meni bi ga bilo zao upotrijebiti, s obzirom da znam kako se brzo unisti. ja sam imala slican prije par godina ali je imao crno bijele fleke (kao krava). ne znam je li bio iste marke kao tvoj, ali oblik je bio potpuno isti. trajao mi je malo duze nego ovi ostali (obicni).
      sto se tice austro-ugarskih jela, mislim da mozemo slobodno reci da su to i nasa jela. mi uglavnom kuhamo varijante turskih i austro-ugarskih jela. to se posebno primjeti na kolacima. kad sam kod jednog iracanina kupila baklavu (velicine su kao cetvrtina nase baklave) on mi je rekao da su njihove bolje od nasih, jer su nase preslatke. naravno da se nisam slozila s njim, jer su njohove isto toliko slatke kao i nase, samo su suhe, a i malo 'gorknu' :) ipak sam pohvalila baklavu jer je tip bio extra nice i friendly.
      moja omiljena torta je reform torta i sigurna sam da je i njen recept na jednoj od stranica tvog novog kuhara. ali.... postoji i jedna torta koja se zove arabija, a jako je slicna reformi. jedina razlika je sto joj se u kore dodaju suhe smokve. meni je cak bolja od reforme.
      kad mi se jede nesto slatko i dobro, a mora biti odmah, ja pravim rolat. to je onaj obicni zuti biskvit sa mjerama na solje: koliko jaja, toliko solja brasna, secera i pola solje do cijela solja ulja. kada je kora pecena, premazem je tankim slojem dzema od marelica (ili bilo kojeg drugog, samo da je kiselkast), zatim sloj nutele i sve pospem mljevenim orasima, te savijem u rolnu. jede se toplo, pojede se za 2 minute i svi ga obozavaju.
      uh, al sam razvukla.... hahh
      pozz
      sanja

      Izbriši
    3. E, pa, onda cu cuvati moju cuor di moka kao muzejski primjerak i necu je rabiti za njenu primarnu funkciju. Mislim da bi bilo steta, a Georgie dobro radi na kapsule,hahaha

      Potpuno sam zaboravila na drugu dimenziju nase kujne sa svim pitama, pituljicama, mezetlucima, cevapima, sogan dolmom etc. Ovde ima jedna radnja (dvije su jedna do druge) u kojoj ima baklave u sigurno 10 varijacija (3 su samo s orasima), kadaifa, tulumbi i urmasica i ne trebam bilo koga ubjedjivati da ponekad svracam tamo, hahaha

      I moja (od dvije) omiljena tortaja je Reform, a druga je Katarina. Nekada je bio standard za moj rodjendan torta (jedna od ove dvije) i pita zeljanica... samo sto je moja mama cesce pravila s blitvom nego sa spanacem. Varijaciju na temu sa smokvama nisam probala, al' ti vjerujem na rijec. Kod nas se cesto pravila i Puslica (sa beze korom) i Sarlota sa piskotama i cokoladom.

      Kao malu me je cuvala jedna teta koja je pravila simple torte, njene su torte morale biti visoooooke, a sluzila ih je na Kuchenplatte, pa su se doimale jos visim. Tjesto je bilo obicni biskvit, a filovi su bili puding od cokolade, vanile i jagode (tricolore, hahaha) Jednom je pravila sa S. tortu za neku seosku svadbu, napravile su jedan od beckih klasika. Kada je torta bila gotova, ona je S. rekla da ne valja, nece biti dovoljno "visoka" u selu, pa su jos "ubacile" i biskvit od 6 jaja da postignu zeljenu visinu!

      Rolat, sto jednostavniji, to bolji. Ovde kod mene svega nekoliko m dalje ima radnju Gradska pekara, imaju rolat s limunom, koji je kao pjena, a najbolje od svega sto nije ccal bomba.

      Cheers,

      Dragana

      Izbriši
  13. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši