17. svi 2012.

Cafe Costadoro







Na svakom putovanju vazno mi je da postoji neko mjesto gdje se osjecam kao kod kuce, a posebno mi je drago sto sam na ovaj cafe nabasala sasvim spoontano. Prvog dana sam se kratko zaustavila da tu rucam, izbor je pao na focacciu genovese, bila je jako slana, jer je takva po originalnoj recepturi, na povrsini se nalaze brazde u kojima je morska so. Tu se dolazi na rucak, posmatrala sam ljude, narucuju po vise komada razlicitih vrsta pizze ili focaccie na mjerenje, pa sjednu i to u miru pojedu, neki pojacaju jos s prsutom ili nekom dobrom salamom, hahahaha

Tu je nastala i jedina moja fotka sa ovog putovanja, nazalost je Fernandez bio vec na putu u Francusku, jer bi u suprotnom dominirale moje fotke, al' nema veze. Fotku je napravio super-secko, tip koji se vrijedno angazovao na sjeci prsuta na masini, hahahaha S., gdje si? hahahaha Za sve koji misle da cepam burek umotan u papir, u pitanju je ipak komad fokace.

Sutradan sam tu i rucala, prije nego sto sam se zaputila kuci. Pizza je bila odlicna. Ostaje jos jedan dan, e tu tek ima sta da se kaze!

Dragana

33 komentara:

  1. Super da te vidimo :) Lijepo izgledaš, Dragana :) A i kafić je super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Majo. :))))

      Kafic je rezultat intenzivnog searcha po starom gradskom jezgru... Atmosfera i ponuda su extra i zato sam ga izabrala za svoju bazu.

      Iz prilozene fotodokumentacije slijedi da je tajanstveni predmet u mojoj lijevoj ruci fokaca, a ne da cepam masan burek, hahahaha

      Dragana

      Izbriši
    2. Znam sada, Majo, sigurno ces reci kako je dobra solja za kafu prepunjena paketicima sa secerom (kesice)... I meni se svidZa.

      Dragana

      Izbriši
    3. hahaha, to sam taman htjela reći :)
      I htjela sam te pitati, tu su dva šećera, bijeli i smeđi? Jel` tako?
      Kod nas u kafićima je tako, možeš birati kojim šećerom ćeš zasladiti kafu, čaj... kafu bijelim, a čaj smeđim šećerim :)

      Izbriši
    4. Dobra fora, hahahaha

      Ipak moram priznati da je ona solja u Illy radnji bila jos bolja, ne bih imala nista protivU da imam jednu takvu u kujni, ali aparati, pa solje, to bi vec moglo znaciti sumnju u neku opsesiju, hahahaha

      Solje za kafu sada samo sporadicno kupujem, posljednja je divan primjerak svedskog dizajna, propustila sam jednom da je kupim, pa naletjela drugi put i sad se radujem da je ponekad drzim u ruci, ali mi fali njen par sa straftama u roze boji. Ova ima navy blue.

      Al' sto volEm kuhinju, tacnije njeno opremanje, ima ovde i u Kölnu divnih radnji gdje se moze naci ama bas sve. Neki dan sam snimila divan retro mikser Dualit, al' je problem sto sam senzibilisana registrovati ne bas jeftine stvari. Kad razmislim, on bi bio kod mene u pogonu jednom u kvartalu, hahahaha, pa je bolje just to forget it.

      Dalje, u Kölnu postoji radnja s najboljim zavjesama, od svih mogucih materijala, od svile, tafta i raznih drugih cudesa, al' su papreno skupe.

      Jos mi lebdi oblacic oko glave - da li Ikea ima svoje filijale u US (zadatak za Sanju!)? Ikea je integrisana u svaku kucu ovde u manjoj ili vecoj mjeri. Znam da dolazi na Balkan, nece vise ljudi morati u Madjaroniju u Ikeu. Bili neki nasi radijski voditelji tamo, pa su zbunili carinika kad je otvorio prtljaznik, cak su vukli i cvijece iz Ikee. Nasa posla.

      Dragana :)))

      Izbriši
  2. Jedna tuzna vijest - disco legenda Donna Summer je danas preminula u 63.godini zivota.

    Rest in peace.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  3. mi imamo ikeu vec nekoliko godina. sve gluposti koje nam trebaju kupujemo tamo. bila sam odusevljena kada sam skontala da mogu kupiti normalnu posteljinu koja sadrzi navlaku za jorgan. kupila sam posteljine i jorgane i jastuke. malo sam se zeznula pa mi je jorgan pretopal, mislim da je moj br 4.
    imaju zanimljivih zavjesa, lampi, tepiha i svega cega ima u europskim ikeama. ja jos kod njih kupujem dzem (ili vec sta je) od ribizle.
    sanja

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam znala da imaju i džem :)
    Ja isto volim Ikeu, jer imaju jednostavne, lijepe stvarčice i pristojne cijene.
    Iz Ikee imamo: kantu za smeće, stazicu - mi bi rekli ponjavu - a i nemamo je više, vješalice u hodniku - super su, veoma lijepe, i ne znam imamol` još nešto... imamo sto, on je iz Ikee.
    U BiH nemamo Ikeu, šteta, ali ima jedna prodavnica YISK, malo liči na Ikeu, ali samo malo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj, JYSK se zove prodavnica :)

      Dobro, slično sam i ja napisala hahaha

      Izbriši
    2. Isto ti je to skoro, Majo. Sta ima u Konzumu? Ima li Zvjezdine francuske salate na kg? To je prava salata.

      S. i ja imamo jedan ritual, kada svratimo u Ikeu, to znaci i rucak, jer ima sta da se zvakne po popularnim cijenama. I kad pogledas oko sebe, onda ukapiras da se skoro svi udavise Köttbullarom, njíhovim mesnim kuglicama. To ti je hot spot njemackih penzosa, jos finisiraju s kolacom za 1 EUR i kafom za dzabe ako imaju Family kartu.

      Ima jedna sekcija sa hranom - dzemovi, sirevi, plodovi mora, keks, bombone, kolaci i zamrznute stvari, caj, glog, pasta étc.

      Ikea je okay.

      Dragana

      Izbriši
    3. Ima francuske salate na kg. Što pitaš? :)

      Ja moram dodati, da su ovi predmeti, koje sam u Ikei kupila, ukrasili stan. Kanta i stazica su bile u narančastim nijansama, više su bile za ukras, nego za upotrebu. Kuhinja je bila sasvim drugačija i mnogo ljepša s njima.
      Sto je prelijep, kombinacija ratan i staklo, mnogo lijep.
      A vješalica je u obliku niza šareno obojenih kuća, meni se mnogo dopada. I sad je u funkciji.
      Žao mi je što nema Ikea u BiH, isto tako mi je žao što nemamo H&M.

      Izbriši
    4. Pa volEm, a to je ovde u domenu utopije.

      Tvoja vjesalica je bas zanimljiva. Neke stvari mozda nisu najskuplje koje imamo, ali imaju veliku sentimentalnu vrijednost. Kod kuce imam tanjirice za tortu iz roditeljske kuce koji me uvijek podsjecaju na toplinu porodicnog doma.

      Ikea je "studijsko putovanje" od jedno dva sata. Kupila sam nedavno cvijece - 4 kom i traje i dalje, znaci da je dobrog kvaliteta. Obukla sam ga u lila saksije, lijepo izgleda. Nameracila sam se i na neko drvce, pogledam na webu prodaju limunovo drvo sa 1064 listica i 4o plodova. Stvarno ne kapiram kome je job description da broji listove i plodove. Kako bizarna stvar! Mislila sam na grog, a ne na glog - glogov kolac (C, a ne ch) je djelotvorno sredstvo za teranje vampira, hahahaha

      Mozda dodju u BiH, a ne znam da li H&M ima u Bgdu, znam da u Zg ima.

      Dragana

      Izbriši
    5. To je lijepo drvce, taj limun :) Ja sam jednom kupila drvce mandarine. To je najljepši biljni ukras koji sam ikad imala :) Kad procvjeta sav je u bijelim cvjetićima, a i mali plodovi su lijepi(ne mogu se jesti-probali smo :) Ali je veoma dekorativno :)
      Pretpostavljam da je i limun takav.
      I što je veoma bitno, ne zaliva se često, kad se sjetiš, to je dovoljno :)
      Nemam više tu mandarinu. Trebala je stići sa stvarima iz Njemačke, ali nije je bilo.

      Ne znam ni ja ima li H&M u Bgd., znam da od skoro ima u Hrvatskoj, a biće jednom i u BiH.

      Izbriši
    6. H&M arrives in Belgrade

      Swedish fashion chain H & M will open its first store in the country in autumn. Source:Google. Mogu samo zamisliti krkljanac na otvaranju, nadam se da nece biti zrtava. Mislim da su H&M ciljna grupa ovde omladinci i studenti, oni koji prate modu i po zavrsetku sezone mogu da se od toga oproste, pa onda tjeraj tako dalje.

      GAP vise ne postoji u Njemackoj, vec godinama, ponekad se kod njih moze pronaci neka stvar za leisure activities.

      Zao mi je zbog mandarine.Steta, vjerovatno je neko prisvojio na sto normalan covjek ni ne pomislja. Ali somebody is watching us...sto rece Bajaga jednom - svemirska policija.

      Dragana

      Izbriši
    7. U Düsseldorfu vec nekoliko mjeseci egzistira jedan fenomen - radnja Abercrombie & Fitch, tamo stoje ispred radnje i cekaju u redovima kao da se nesto dijeli za dzabe. Radnja je u mraku, sa diskretnim osvjetljenjem, a svuda stoje nabildovani tipcici i blondine u leprsavim suknjicama i flip-flops i sve je ono kao lezerno - dobijes kao malo American dream. Nije nego, da ne kazem malo morgen.

      Dragana

      Izbriši
    8. U Düsseldorfu je uvijek sve tako, samo first class. Bez obzira da mnogi imaju potrebu da furaju zivot u jednom nafuranom fazonu, meni je najdrazi grad.

      :) Svjetlana

      Izbriši
    9. I meni. I love D'dorf.

      Dragana

      Izbriši
    10. Lijep vam je D'dorf. Skoro sam ga "iz-googlala"..

      Boba

      Izbriši
    11. Hvala, Bobo, jeste prelijep je.

      Meni je D´dorf i nesto vise: Ubi bene, ibi patria.

      :) Svjetlana

      Izbriši
    12. Bobo,

      sad cu da opisem jedan beautiful day. Krenem od kuce, laganim hodom sam kroz 7-8min vec na Carlsplatzu, strateska tacka numero uno. Bus gnjavi preko Rheinske promenade i dolazi kasnije nego kada zapucas pjeske, koji paradox!

      Tu se nalazi pijaca koja je zasluzila svoju prezentaciju oDJe, to stoji u najavi. Prvo sam kupila cvijece, izbor je pao na roze-lila-pink-ljubicanstvenu kombinaciju. Kraj pijace se nalaze najbolji gradski pekar, talijanska delikates radnja, sve moguce radnje, Starbucks, Woyton (njemacki dogovor na Starbucks), druge pekare, cafei etc. Onda savijes i nadjes se izmedju Kaufhofa i Carschhausa, dvije ogromne robne kuce. Vazno je da obe imaju odlican food hall, a to znaci da imaju sve sto mozes da pozelis. Ides dalje - Kö (kraljevska aleja) u kojoj svi big bitnici fashion designa imaju svoje radnje, a Kö Tante je lokalni termin za tetu koja od muzevljevih para ide to shop 'till she drops i od takve ne mozes proci normalno ulicom, jer kesama blokira prolaz.

      Preko Kö dalje se nalaze Shadow Arkaden i u blizini na granici ove dvije teritorije moja omiljena knjizara Mayersche.

      Sve cemo to vidjeti, kada uhvatim malo vremena. Bice dana...i za Rheinsku promenadu i restorane i Altstadt etc.

      Dragana

      Izbriši
    13. Svaka cast Dragana.

      Znas da sam pomislila, dok sam gledala slike, kako to da se nismo sjetili vaseg grada, haha..

      Nego, je li ti se stucalo juce?

      Naime, juce sam prvo naletila na cafe sa onim cokoladnim cipelama (Cacoa Fine Chocolates), potpuno neocekujuci da ih ima ovamo, a onda se okrenem na drugu stranu i ono radnja Nespresso. Pomislila sam da ces se i ti pojaviti iza coska, haha..

      Poz, Boba

      Izbriši
    14. Nije mi se bas tako stucalo, ali lijepo je saznanje da moj duh zivi i na tlu daleke Australije, hahaha

      Thanks. :))))

      Dragana

      Izbriši
  5. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  6. majo, mi imamo i ikeu i h&m. ikea je poprilicno korisna, a h&m bas i nije (meni). u h&m-u sam kupila 5 pari carapa i to je sve. ja ni u gap-u nikad nisam nasla nesto za sebe, a u old navy nisam usla godinama.
    nikako mi se ne svidja moda ovih posljednjih nekoliko godina. ujedno, sve one grozne stvari sa sismis rukavima koje vec godinama stoje izlozene u prodavnicama, niko i ne nosi. ono sto se prodaje u prodavnicama i ono sto se stvarno nosi, veze nema jedno s drugim. sve one cipele koje prodaju imaju pete od 15 cm i vise, ali ja nikada nisam nekoga vidjela da to nosi(osim po neka nakindjurena seljancica :)). u principu, svi su obuceni isto: farmerke, majica, flip-flopushe :) (flip flops su japanke sa onim sto zulja izmedju prstiju i to ovdje ameri nose i ljeti i zimi).
    imam i ja nekoliko pari, ali moje su marke 'cushe' :) i ne nosim ih zimi.
    sanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam u H&M najčešće djeci kupovala kad su bili mali.
      Slatki su bili modeli, a dopadalo mi se i što je pamuk 100% :)
      Meni je H&M nedostajao kad smo se vratili ovdje.
      Baš zbog djece.
      Jedno vrijeme sam im šila. Bile su to super stvarčice, imala sam Burde s krojevima za djecu, pa sam slobodno vrijeme kreativno provodila. Čak su me i druge mame molile da i njihovoj djeci sašijem iste pantalone i suknje :) A ja sam uživala u tome :) Svi modeli su bili brzo skrojeni, bez komplikovanih detalja.
      Pantalone na gumu, ionako ide majica preko hlača :)
      A onda su djeca narasla, pa nisu htjeli da nose hlače na gumu. A ja nisam znala rajsferšlus da prišijem. I tu je bio kraj mojim krojačkim vrlinama hahaha
      Anji sam sašila za folklor narodnu nošnju. Ma ekstra dobra :) Imam negdje sliku, pokazaću vam kad je nađem.
      Sad imamo u Doboju finu prodavnicu: Zara. To nam je omiljena prodavnica.

      Izbriši
    2. hahah cuj to, u doboju ima zara??
      sanja

      Izbriši
    3. Majo,

      da li Zara ima svoju fransizu u Doboju? Moja je pretpostavka da ima nekoga kao svog zastupnika u Doboju. Sjecam se slovenacke firme Utok koju su uspjesno zastupali u Doboju Nerica i Cako. To je bila jako dobra radnja, kao i osjecka Slavonija u kojoj je radila najbolja dobojska prodavacica Zineta. To su bili ljudi koji su se bas trudili da klijentela bude zadovoljna, radili su svoj posao bas profesionalno.

      Danas sam dobila email koji je bas wow, stizu mi solje da ih uparim sa onom na navy blue strafte. Dvije koje sam uspjela da iskopam u jednoj radnji u Bayernu su roze varijanta. Kako je ponekad u zivotu potrebno malo - samo jedan email i onda si bar kratko negdje on cloud nine.

      Dragana

      Izbriši
    4. Ima Zara :) Skoro pa prava :)
      Azel France je zastupnik :)

      Izbriši
  7. I ja sam pomislila da li je u pitanju Evropska Zara??

    E ovamo nema Zare, bar koliko znam, nema ni H&M, ali IKEA je glavna. Jeste da je vikendom tolika guzva, da ne vrijedi ni ici.

    Sanja i moji jorgani i posteljina su iz Ikea-e, haha, a i kafu pijem iz njihovih solja..

    Boba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evropska je Zara, Bobo, samo što nema ovdje u ponudi sve što ima u evropskim prodavnicama, ovdje samo ponešto stigne. Ali to što dođe je stvarno predobro :)

      Izbriši
  8. bobo, meni su iz ikea-e ostale jos dvije drecavo zelene solje za kafu. nisu lose, ali su mi malene i volim kad su tanke i po mogucnosti od porculana.
    sanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moje su tanke i od porculana :)))
      Ne mogu se sjetiti šolja iz Ikee, a sigurno su lijepe, kod njih je meni sve lijepo :)))

      Izbriši
    2. Kod Ikee volim da kupujem kutije, korpice i sve sto omogucava organizaciju haosa u kuci. Stvarcice za kuhinju, npr. salvete, papirna galanterija, svjece, cvjece i druge dekorativne stvarcice.

      Na balkonu imam klupu koja je prava zvijezda tog prostora, bez nje bi sve bilo drugacije. Jos joj fali drustvo, juce sam bacila oko na lavandu, rozmarin, timijan i sl. Ne bi bilo lose jedan oleander, ali nismo na jugu, nazalost. Sve je to lijepo zamisliti ljeti, ali kada dodje zima, ne mogu da se po stanu provlacim kao u dzungli, bez obzira na avanturisticki duh... Kad se samo sjetim filma "The Green Card" sa Andy McDowel, ona je imala pravi wintergarden na vrhu zgrade. Eh,eh...

      Dragana

      Izbriši