10. svi 2012.

Brera







Stigli smo i do Brere u kojoj se nalazi jedna od najznacajnijih i najbogatijih umjetnickih zbirki u Italiji. Sama zgrada je jako lijepa, a u okolini se nalaze cafei, restorani i male shops tako da sve ima jos jednu boemsku dimenziju.

U Breri se nalazi nekoliko remek-djela, moj izbor za blog je "Poljubac" Francesca Hayeza. Haljina na slici je tako dobro naslikana i cak sa fotografije ima "sjaj" satena.

Drugu sliku nisam snimila, ne znam sta mi bi, zove se "Melancolia" i Francesco je na toj slici predstavio jednu zaljubljenu zenu.

Treca njegova slika je "Posljednji poljubac Romea i Julije", naravno, vidjen u njegovoj masti. Bas je Francesco bio romantican, takvo je bilo vrijeme, ne kao danas...

Dragana


Broj komentara: 7:

  1. Romantična djevojko, pa evo romantičara na srednjoj fotografiji (treća i odozdo i odozgo)
    Dok ti slikaš on te gleda, vidi mu samo osmjeha.
    Da si se tad okrenula... sad je kasno, ali ima još romantičara u današnjem vremenu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha, to nisam registrovala, bila sam zanesena Brerom, sad stvarno mogu da vidim kada udjem u "dubinu" fotke da je tip razvukao usta od uha do uha.

      Ne registrujem cesto takve stvari, obicno sam na nesto fokusirana u mislima.

      Majo, Majo, jesi djavolica, dobro ti ide od ruke provodadziluk, hahahahaha

      Dragana

      Izbriši
    2. Meni je cool prva fotka, jer je na njoj sve opusteno, nista nije namontirano za shooting.

      Cak i 1/4 tipa (ostatak iza stuba)ne izgleda lose, uklapa se u ambijent.

      Djevojka koja lezi me podsjeca na Almu Ekmececic koja je jednom u TV studiju legla dok je pjevala nesto i to je kao tada bio veliki skandal.Za ono sto je danas skandal nema adekvatnih rijeci.

      Dragana

      Izbriši
  2. prva fotografija je dobra, a i sve ostale, ali druga je fantasticna! sada moram na spavanje.... uh pola 3 je....
    ali sutra cu svakako barem jos jednom pregledati slike, a bogami i komentare.
    sanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaooo, dva dana nisam stigla do bloga (!) Evo me, napokon, petak vece, da dodjem sebi i uzivam citajuci i gledajuci..

      Nadam se da je Maja do sada ozdravila, a Sanja se odmorila i naspavala.

      Dragana, fotografije su zanimljive, ostre, komentari takodje, bez brige za publiku..

      Ma, s vama je svima uzivancija, nista bez Majinog bloga :) :)

      POZ drustvance,

      Boba

      Izbriši
  3. Bobo, nek` si se javila :) Ja baš razmišljam o tebi :)
    Ja sam ozdravila, još malo pa skroz :)
    Dok popijem ove antibiotike, biću k`o nova :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I jos mladja :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši