26. svi 2012.

:)

Broj komentara: 11:

  1. Joj, što volim ovako lijepe reklame.
    Hajd` da vidimo reklame koje se vama sviđaju :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Da vidimo reklame iz cijelog svijeta :)

    OdgovoriIzbriši
  3. maja gleda euroviziju :))))
    majo, korake ti znam :)))
    sanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha :)))
      Znaš da sam se neki dan vidjela s Marijom?

      Izbriši
    2. procitala sam da ste pile kafu i da nas je pozdravila.:))))))
      a ja sam veceras bila u bosanskom klubu na "igrOnci":) tj. svi smo isli, kolektivno i familijarno. stefan je nastupao (svirao i pjevao) sa mariom, seminom i ninom (nino je iz zenice), bilo je super. sve sam snimila:)
      sanja

      Izbriši
    3. Možemo li mi vidjeti snimak? :)
      Mi smo sinoć gledali maturante, Anja imala matursko veče :)

      Izbriši
    4. Majo, salji nam Anju da vidimo kako lijepo dijete izgleda :))). Blago tebi, doceka ti i matursko, a ja imam jos da cekam upis u skolu:). Sto bi rekli nasi: "Draga ti moja ti, e, jesi ga ti sve pogresno uradila :)))"

      Sanja, salji nam igrOnku, da vidimo jel se zaigralo i kolce. Zivim u nadi da nije :). Shvati to, molim te, kao moje shvatanje igrOnke. Tako znam iz 80.-tih, tada nije bilo kolca.

      :) Svjetlana

      Izbriši
    5. Hej, draga moja, nisi ti ništa pogrešno uradila :)
      Nina je stigla na vrijeme :)

      I razmišljam, kako je to vrijeme proletilo... kao da je juče bio dan kad se Anja upisala u školu... Nino je bio mali. Ono što mi je i danas interesantno i lijepo, je to, da su sva djeca koja su tada bila pred zgradom, išla s nama do škole, da isprate Anju i Milenu da im bude lijep prvi školski dan :)
      I evo, sinoć je bilo njihovo matursko veče :)

      Izbriši
    6. Mene samo zanima da li je igrOnka bila bez prestOnka?

      hahahahahaha

      Dragana

      Izbriši
  4. file mi je povelik, 3 pIjesme ;) u jednom. moram izrezati video ili cu pitati stefana da ga uploaduje na youtube. kolo se nije igralo. u stvari, uopste se nije igralo dok sam ja bila. zaboravila sam reci da je i alen (sin semina i marine) svirao 2 pjesme na gitari, i jos su bila 2 izvodjaca na klaviru (anela i majki). majo, javicu ti za snimak. :)
    sanja

    OdgovoriIzbriši
  5. Majo, cestitamo Anjinu maturu, a Anji sve najbolje :)))

    Boba

    OdgovoriIzbriši