13. svi 2012.

Benvenuto a Genova



Krecemo od Lanterne (svjetionik) koja je zastitni znak Genove. Svaki moj pokusaj da je upecam u kadru se zavrsio neslavno, jer je jednom pala magla, a drugi put je pogled "presjekao" most, ali sam se snasla. Kod jednog kafica stoji reklama na kojoj je Lanterna u komadu inclusive fokaca za pola eura po komadu, hahahaha

Dragana

Broj komentara: 13:

  1. Is anybody there?

    Balkanski spijun:

    Danilo Bata Stojkovic:

    "Soko zove orla. Prijem. (tisina)
    Soko zove orla. Prijem. (tisina)
    Soko zove orla. Prijem. (tisina)"

    Zvonko Lepetic sa drveta:

    "Orao cuje sokola. Prijem.
    Orao cuje sokola. Prijem."

    Soko (D.B. Stojkovic):

    "Dodji do mene. Prijem."

    Orao (Lepetic):

    "Orao dolazi. Prijem" I strmoglavi se s drveta na zemlju.

    Soko:

    "Orao, javi se. Orao, javi se. Prijem."

    Orao:

    "Orao pao, orao pao."

    Soko:

    "Soko dolazi, soko dolazi."

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  2. D, svi mi uzimamo maksimum od nedelje, jer sutra je ponedeljak, vas i nas omiljeni radni dan :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne brini, tu smo. Rekoh prije kako cekam zavrsetak hodoljublja, i da pohvalim entuzijazam i sjajnu sposobnost za detalj.

    Mislim, "u ovom poslu postoji jedno sveto pravilo. Sve je suprotno od onoga sto cujes i vidis" ;)

    "To bi rekla i moja Smiljka" ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lepo je to Mure, pravi si drugar, hahaha

      Vidim da djelis tanane emocije sa mnom kada je u pitanju moj fave ex Yu film. ;)))

      Mislim da ima jos nastancanog materijala do sljedeceg Wochenende.

      Genovu sam otkrivala bas slojevito, kao sto Günter Grass ispisa svoju biografiju pod nazivom "Peeling the onion". O gradu nisam znala puno, a sada se skoro vec mogu uvrstiti u Genova expertsku grupu.

      Dragana

      Izbriši
    2. Eto vidis. Onda samo naprijed i nemoj da ti neko dá note od: "Godine su proleteleee...o, radosti iz mladosti..", a pogotovo nemoj da na putovanjima "zalutas u gustu sumu agenata koji vrsljaju protiv nase domovine" :)

      Izbriši
    3. Ali moram ti sa'nuti jednu malu tajnu - taj hor je bas cool, sa onim orkestrom pleh muzike - uvijek pomislim na njih vec u prvih nekoliko sekundi kada se spomene taj film. To ti je, mein Freund, prava ljubav!

      Dragana

      Izbriši
  4. La Lanterna, najstariji svetionik na svijetu.
    Jesi ti vidjela dal` on još radi? Svjetli li?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svjetli, da ne kazem fercera, hahahaha i ima poseban car...

      Wiki kaze: two white flashes, separated by 5 s, every 20 s.

      Meni samo daj malo mora i srce mi puno, amo mediterraneo mare mio...

      Majo, bas si vrijedna ucenica, odmah navalis na gradivo, nema kampanjskog ucenja, hahaha

      Dragana

      Izbriši
  5. Mene je ovaj svjetionik podsjetio na jednu moju neispunjenu zelju. Vec godinama sanjam da godisnji odmor provedem na jednom svjetioniku, daleko od svega sto turizam nosi sa sobom. Posto sam ljubitelj naseg mora nadjoh i na adriatica.net svjetionike gdje se moze doci i dozivjeti jedno sasvim drugacije i posebno ljeto.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa kaj onda trazis u Opatiji?

      Dragana

      Izbriši
    2. Cekam da dete odraste :)

      Da ne mislis da cu da skacem u more svakih 5 minuta da je vadim?

      :) Svjetlana

      Izbriši
    3. Pa nece da skace s vrha svjetionika? Vragolanka.

      Dragana

      Izbriši
    4. Nego odem u subotu kod Talijana kod Karlsplatza po bakaluk i da malo utvrdim gradivo nakon puta. Razvezemo mi pricu o siru i vincu, dodjosmo do Primitivo i pitam ga odakle je to, brale. Kaze meni ciko da je aus Apulien i ja ga pitam da l' je to okolina Bologne. Ne,ne,ne, to je ona stikla od cizme na samom jugu. Ju,ju,ju, okinula sam opet iz geografije, sad mi se o glavu obija ono zezanje kod Paripa, hahahaha, al' dobro nisam jos stigla do juga.

      Dragana

      Izbriši