1. svi 2012.

1. maj


1. maj je međunarodni praznik rada.

Na današnji dan 1886. godine održane su velike demonstracije radnika u Čikagu.
Dan koji predstavlja međunarodno slavlje socijalnih i ekonomskih uspjeha radničke klase.

Fotografija o socijalnom statusu društva u kojem je ogroman broj nezaposlenih, gdje fabrika nema, gdje radničke klase nema, a čula sam da će i demonstracije na ulicama uskoro biti zabranjene.
Ovaj dječak se jutros obradovao kad je vidio sliku kod kontejnera.


Broj komentara: 11:

  1. Majo i drustvo, nema brige, ne mogu, sve i da hoce, da nam sve zabrane. Sve se opet nekada vrati nazad:))).

    Molim te, Majo, okaci nam zato danas "Bandiera Rossa" od Pankrta

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovu sliku da posaljes na online expo, nagradu da dobijes...
    A mene se vec dojmila.
    Dobro ok, mi imamo neke emotivne momente vezane za proslost, ali ako mene nesto spici (a spicila me ova slike sa opisom) onda je to...''dobro''.
    Jer, mene rijetko sta spici, osim nepravde.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas je za nagradu.

      Ne znam da li samo ovako utice na nase generacije, ali mene je bas pogodila, nosi pricu sa sobom.

      Djecak je ko med, sa svojim osmjehom i radoscu.

      Boba

      Izbriši
    2. Mene je rasturila slika. Toliki kontrast, toliko tuge, a naizgled sretno lice...

      Izbriši
    3. Mure, volimo te bas takvog kada te ova fotka "dirnula" u dusu. I sve je bas tako kako kazes.

      :) Svjetlana

      Izbriši
  3. Svi mi koji smo živjeli u SFRJ prije rata svjesni smo da radničke klase više nema.
    Šta je online expo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima, ima, Majo, vise nego ikada. Svuda na svijetu!

      :)Svjetlana

      Izbriši
  4. mislim da je maja u pravu sto se tice radnicke kalse. nestala je. danas postoje sve bogatiji bogatasi i mi, robovi, koje jos ponekad neko nazove radnickom klasom, onako iz milja.:(

    sanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, bas je tako Sanja.

      P.S. Ja sam jos uvijek uvjerena da cemo jednom svi samo da se "strmoglavimo" ko zna gdje, zahvaljujuci ovakvom poredku..

      Bozana

      Izbriši