27. tra 2012.

Za Draganu: Marco Calliari con Gatti Mezzi - Bella ciao :)

Broj komentara: 19:

  1. Piće svima u Al caffè Tributerre, Montréal ;)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moze, komForno. Fantasticni su.

      Boba

      Izbriši
    2. I meni se sviđaju, Bobo :) Al` nešto razmišljam, ovo je prava partizanska pjesma, a Dragana je možda mislila na neku drugu... nema veze :)

      Izbriši
    3. Bas na partizansku! Pun pogodak. Veceras se chekiram u 20.10 i nema me oDJe do daljnjeg.

      Destinacija je tajna, dugo i studiozno pripremana.

      Stpljenje, drustvo!

      Dragana

      Izbriši
    4. Onda D, lijevo, lijevo, uvijek samo lijevo :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Majo, mislim da necemo saznati cilj. Treba da ostane faktor iznenadjenja za sve nas, valja nama sacekati dok se vrne ciku :)))

      Super nova fotka na profilu, moj definitivni favorit (obozavam crno-bijele fotke) i ocekujem da mi je poklonis u papirnom obliku (format 10x 15 cm ili veca) pa da te onda "okacim" na zid.

      :) Svjetlana

      Izbriši
    2. `oćeš goblen? hahaha
      ;)

      Izbriši
    3. MoRe konforno :))).

      Samo ga onda urami u onaj barokni, zlatni okvir od gipsa da dozivljaj bude potpun :)

      :) Svjetlana

      Izbriši
    4. Pošto je Dragana na odmoru do daljnjeg, ja predlažem odmor za sve.
      Što bi samo Dragana odmarala? ;)

      Izbriši
  3. od cega se odmaramo, majo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A mi možemo i onako odmarati, ako hoćemo, onako bez razloga ;)

      Izbriši
  4. pankrti kud idijoti
    zubak

    OdgovoriIzbriši
  5. joj zaboravio sam na manu chao
    zubak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A meni se najviše sviđa kako Marco pjeva, a dopalo mi se i mjesto: caffè Tributerre.

      Izbriši
  6. zaboravila sam se poDApisati ;)
    sanja

    OdgovoriIzbriši
  7. A tačno sam znala da si to ti :)
    :)))))))))))

    OdgovoriIzbriši