21. tra 2012.

Stiže Pariz :)






Da nije samo o veknama, kolaci u sredini ( ), a "teta" pekarka, za Mureta :) :)


POZDRAV,

Boba

Broj komentara: 30:

  1. O, pa ovo su prave francuske vekne :)
    Sjećam se kad su se kod nas počele prodavati :)
    A tek kolači, sad ću jedan izabrati, samo da još jednom pogledam slike ;)

    Nego, ja mislim da je Mure ovdje totalno privilegovan.
    Hajmo jednog Francuza da vidimo, nećemo Francuskinje hehehe ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Od kolača meni ovaj prvi lijevo :)
    Sa kremom :)

    OdgovoriIzbriši
  3. A kolaci za mene, moRe. Tu se kao drugi sa desne strane nalazi moji omiljeni Religieuse, kao ekler sa pojacanjem u drugom spratu.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha

      Majo, od Francuza samo imam Balzaka i Zolu (u kamenom izdanju)..

      Mure ostaje privilegovan!

      P.S. Pogledaj sledeci email. Pa da biramo :)

      Boba

      Izbriši
    2. Email sa japanskim kolačima :)
      Japanci su nevjerovatni. Slušala sam Jadranku Stojaković kad je pričala o Japanu i Japancima.
      I mogu ti reći, da se tvoje slike iz slastičarne potpuno uklapaju u moju predstavu o Japanu :).

      Izbriši
  4. Lijepo, kako da ne, ali i prelijepo za moje poimanje pekare. Ja sam navikao na brasnjavog pekara, brasnjave drvene rafe, velike korpe koje se iznesu iz pecnice...bas kao kod mene ovdje tj. kod turskih i marokanskih pekara.
    Dzaba je, nije ovo za mene...vi se umjesto mene nabacajate ovim delikatesima ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma, hajde, pa možeš jedan kolač :)
      I mi ćemo jedan, nećemo "se nabacati" :)

      Izbriši
    2. Onda ovaj skroz lijevo, ali bez cokoladnog lista i sa ovim malinama..;)

      Izbriši
    3. Nisu dva kad iskipujes maline na ovaj prvi zuti.

      Izbriši
    4. Ne može stati, Mure, prosuće ti se maline :)

      Izbriši
    5. Da pojedeš malo žutog, pa onda dodaš maline?
      :)

      Izbriši
    6. Nece, nece, jer ce se zalijepiti za ovu kremu ;) Ih, pa nisam ja od jucer...;)

      Izbriši
    7. Pojedi ti taj kolač s malinama :)

      Izbriši
  5. pariz je lijep,al gdje je jorgovan koji si danas slikala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maja, izgleda, najbolje ostavlja za posebne trenutke?!

      Boba

      Izbriši
    2. E prepoznala sam te :)
      Amela :)
      A nisi se potpisala. Potpiši se sljedeći put, da znamo da si to ti :)

      Bile Amela i ja danas na kafi i usput sam škljocnula par puta. Nisam odolila jorgovanu, divan je, procvjetaoooo :) Samo sam ga slikala i pomirisala :)
      Stavićemo drugi put :)

      Bobo, ipak je najbolja slika bila ona iz parka :)
      A jorgovan najljepše miriše :)

      Izbriši
    3. Jeste Majo, ja bih ionako samo da slikam prirodu, sve ostalo manje vise.

      Jedva cekam jorgovan.

      Boba.

      Izbriši
    4. Ma mislila sam od ovih slika koje sam ja danas slikala :) Slikala sam: ulicu kod Kaprija, jorgovan, park i ulici kod Žorža.
      Od tih slika najljepša mi je bila slika parka.

      Ali definitivno, najljepša slika danas mi je ona s kolačima iz Pariza :)))
      A i iz Japana je mnogo lijepa :)
      :)))

      Izbriši
  6. Bobo, ovo je pravo osvježenje za blog i za sve nas :)))
    Ja svake godine u Kotoru pokušavam da slikam onaj sladoled, što lopaticama stavljaju u kornete, ali mi nijedna slika nije uspjela. Odsjaj stakla mi smeta.
    Drago mi je da si nam ti poslala ove poslastice.
    Mi smo svi sladokusci :)))))
    Divne su slike :))))
    Ako imaš još iz tih krajeva, pošalji :))))
    Isto važi za sve :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bez brige Majo.
      Ja, ionako, kad naletim na sta zanimljivo, prvo pomislim da li bi se tebi dopalo za blog, haha.. Kao kakav dopisnik "iz toplih krajeva" , hihi..

      Nego, u medjuvremenu sam dobila pojasnjenje, da su japanski kolaci slikani u Kyotu, u jednom od restorana na zeljeznickoj stanici, ni manje ni vise..

      Pariski su sa Montemarta.

      Pozdrav, Boba

      Izbriši
    2. Tacnije, ispod Montmartre-a.

      b.

      Izbriši
  7. meni se ovi francuski vise svidjaju jer izgledaju kao pravi kolaci, a i sa cokoladom su. japanski super izgledaju, ali je to u principu onaj boden (kora) sa vjesto izrezanim i jos vjestije poredanim vocem.s obzirom da sam ja 'alergicna' na vitamine, biram francuski cokoladni.:)
    sanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To, Sanja!

      Meni ovi japanski nekako izgledaju bez duse, kao isfabrikovani. U Parisu sam morala svakog dana da smazem bar jedan, jer prosto mame, a iskrena da budem - nekad i dva, hahahahah

      Dragana

      Izbriši
    2. ovdje kod nas ima jedna "francuska" pekara u kojoj meni jedino valja "napoleon". sve ostalo je nekako amerikanizirano. tiramisu im ima neki cudan okus koji mene najvise podsjeca na dim od rostilja. sto se tice americkih kolaca, bolje ih je izbjeci i namazati krisku sa dzemom ili nutelom - ukusnije je 100 puta. u vegasu su u francuskim bekerajima :) popularni palacinci ali kostaju skoro $10, a ja za te pare mogu napraviti 50 komada sa puno vise nutele, slaga i ostalih zezancija po zelji.
      sanja

      Izbriši
    3. Sanja, i ja uvijek prvo biram cokoladne kolace, ali dodam i voce ( kad je bal, nek je maskembal, haha..)

      Ja, licno, nikada u japanskim restoranima ovamo, nisam ni jela, ni vidjela nesto slatko. Kako to kod njih obicno ide, sve jedno iza drugog (posebno riza, pa riba, pa meso itd..) uvijek mi je nekako na kraju nedostajalo nesto da se zasladim :)

      U Melbournu sam nedavno bila u novoj Lindt Chocolatie-jernici i bolje da nisam. U zivotu nisam jela bolji sladoled od ljesnjaka, preliven cokoladom i to sam izabrala jer se nisam mogla odluciti koji kolac da uzmem, haha..

      A tiramisu, bolje ne spominjite, haha.. Srecom pa ovamo ima na pretek Italijana i njihovih restorana, pa ne oskudijevamo..

      Eto sad, i kako nakon svega ovoga smrsati:):)

      Izbriši
    4. @Sanja

      Bas sam sokirana da je jedna palacinka $10, pa to je uzasno.

      Da li stavis i kolutice banana? To je moja omiljena kombinacija sa nutelom, a koliko se sjecam, Fernandez i ja smo platili po 3,5 EUR negdje nedaleko od centra Pompidou u Parisu. Poslije sam setala okolo pretovarenog stomaka, nisu zakidali na materijalu...

      @Boba

      Draga Bobo, a sta da ti kazem, meni je Aachen jako blizu, ne treba mene pustiti tamo. Jedna moja prijateljica je odrasla u Aachenu i kaze da je kraj u kojem je zivjela mirisao na cokoladu iz obliznje Lindtove fabrike. U Koelnu postoji Muzej cokolade, ali nije to za mene, bolje da se smirim napolju...

      Tiramisu. Najbolji sam jela s Fernandezom u Oxf u jednom restoranu Pierre Victoir, gdje smo ponekad odlazili na veceru. Steak na zaru, pa tiramisu, sve zaliveno sa prekrasnim vinom Le Caprice Merlot. Nakon toga setnja, pa kafa i mint cokoladice, nema veze - Bendicks ili After eight. Bila su to divna vremena.

      Drugi jako dobar tiramisu je pravila jedna tetkica u bolnici koja je rodjena Talijanka. Njena tajna je da kafa i mascarpone moraju biti talijanski. To me podsjeca na onu cuvenu Madonninu T-shirt "Italians do it better", hahahaha

      Dragana

      Izbriši
    5. dragana, stavljam banane, kivi, jagode.... ali moji najvise vole kad napravim cokoladu umjesto nutele, pa preko onako tople cokolade pospemo mljevene orahe. tuceno vrhnje kad' se doda, sve to fino 'razblazi', samo nakon jedno 2 komada ne mozemo disati. :)
      sanja

      Izbriši
    6. A joj, Bobin Lindt sladoled, pa grad koji miriše na čokoladu, pa Sanjine palačinke...
      Jao, ljudi :)))

      Izbriši