5. tra 2012.

Stara ulica


Broj komentara: 17:

  1. Ja sam obožavala ove kockice :)
    A vi? :)
    :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Naravno, volim svaki grad koji ih ima, podsjeca me na kockice u gradu u kojem sam prohodala. Zbog toga volim proci Skadarlijom, ali bez high heels... I ovde ih ima, u mom novom habitatu, konkretno u Altstadtu...

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovdje je neizostavan Foto-Dobrilovic, pa mesnica pored u kojoj se uvijek za cuke mogla dobiti besplatna kost, a kad krenes malo uzbrdo pred samu citaonicu mogao si u neko malo svjezije vrijeme svratiti kod Ede na sarajevske pite (na vagu), ili se sa starim Dobojlijama pred Citaonicom okupiti u polazak na utakmice Sloge (sto bi danas moderni fanovi nogometa rekli - Korteo). Mogao si kao dijete u ducanu kod Fadile (a kasnije Mace) kupiti slatkise na lopaticu iz onih staklenih tegli, a i osisati tu u blizini (brico Salihovic, od Stelinog djeda brat, ex nogometas Sloge), ili kod Hasiba obucara popraviti djon na cipeli, ili kod Jozike takodjer. Mogao si kupiti cipele u prodavnici "Visoko", popiti pivo ili kod Farke (opet Salihovic), ili u Nektaru na samom racvanju ceste. A mogao si i kod Sendija dole ispod lipa, a paraleleno sa cestom, kupiti novi jeans, ili kupiti "gotove jufke". A malo iznad citaonice, ili stepenicama kod Foto-Dobrilovica mogao si ulicom Cede Acimovica izaci kod pekare Hajrulahovic, ili kod Hasanice na meso ;) I to sve vidis i slusas dok po kaldrmi koja odzvanja prolaze ljudi i automobili...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko puta sam išla dole po jufke :) a zaboravila sam na tu prodavnicu... sad si me podsjetio :)

      Izbriši
    2. Moja slika je jednom bila i izlogu Foto Dobrilovića :)
      Par dana :)
      Svaki dan sam išla da se gledam hahaha
      U osnovnoj školi, o kad se toga sjetim...

      Izbriši
    3. Mure, care, svaka cast. Zezn´o si i Zuku Dzumhura.
      Podize me ova tvoja prica iz mrtih, iako me drma vrucica na 40 stupnjeva.
      Kazem ja tebi, Sime, neka si se vratija :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    4. Auhh..:( Ne daj mi se i pazi na sebe. Cuj, tolika tempertura...nemoj mi samo reci da nisi do sad odstranila slijepo crijevo, vecinom uzrocnik broj 1 tolikih groznica...

      Hajde, popravi nam se, ljubim te i puno pozdrava...

      Izbriši
    5. Draga Svjetlana, Mure me preduhitrio :) naravno i od mene stižu želje za brzo ozdravljenje.
      Jesi bolje?

      Izbriši
  4. Aha, a prozorcic 15 sa 15 cm na klizanje, i vazda "veselo" osoblje ;)
    "Nema bolan, nema, nestalo.." ;)

    Isto onaj klinac i cika Pero iz "Uzicke republike":
    "Ciko, jel' sav ovaj lebac tvoj? Jaooo...oca ti balavog!"

    Joj, jednom sam tu pred novogodisnje praznike sa skolskom jaranicom i sa starijim likom kome sam zaboravio ime (stanovao je u Prvomajskoj, a bio zesca provala) cekajuci u 100-metarskom redu gotovo otpjevao citav album od Dugmeta (gdje je izmedju ostalog bila i "Ruzica") ubijajuci vrijeme i hladnocu. I onda mi na tom preglednom prozorcicu nakon "igmanskog marsa" rekose:
    "Eee sineee, pa nema vise 'slatkih', sad su ostale samo 'slane' jufke...eee, pa dzaba si cek'o.."

    Zesci popizditis...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jest` tačno bilo prozorče na klizanje :)
      A ne razumijem tu razliku među korama. Tanke su za slatke pite, deblje za slane.
      Al` meni je pita od jabuka bolja ako je od debljih kora.
      A i sirnica može biti dobra ako je od tankih kora.

      Izbriši
    2. Nemam pojma Majo draga...Ovdje kupujem kod Turaka. Haman su "neutralne" ;) Uopste se ne razumijem u fazon "slatka-slana". Znam da me mama poslala sa namjerom da licno napravi, (e sad, ne znam da li baklavu, ili jabukovacu) ali ja dodjoh prazan. Mislim, da je "radio" Turalicev asortiman na kraju kao nadomjestak ;)

      Izbriši
    3. Ma ima tu neka razlika, valjda su one slatke pite hrckavije, jel` se tako kaže? :)
      A slane ne budu takve.
      Kad se ja ne razumijem baš najbolje... Što se mene tiče, mogle bi baš tako neutralne kore biti, to je najbolje rješenje :)
      Al` bi došlo do pobune kad bi postojala samo jedna vrsta kora :)

      Izbriši
    4. A i mene su slali, i mama i baka, u tu istu prodavnicu. I vraćala sam se isto nekad praznih ruku kad nije bilo odgovarajućih kora :)

      Izbriši
  5. I pardon, korekcija. Nije Nektar, vec Orijent.

    OdgovoriIzbriši
  6. Mure,

    ti si kao Yellow Pages, sve znas! :)))

    Majo, nista od onih palacinki u S. izvedbi, dokacio je grip i sada je u "karantinu". Btw, karantin je izum Dubrovacke Republike u 15. ili 16. stoljecu.

    Utjeha je stigla u vidu magicne flase (gotova smjesa) koju je Mondamin pametno smislio za ovakve kao sto sam ja (busy), jer ne kupujem jaja obzirom na frekvenciju kuvanja koja i nije bas za pohvalu (posebno ne javno), hahahahaha

    Nakon rucka mogu da citam knjigu "Ein geschenkter Tag", obzirom da danas i jeste (praznik, yeah!)

    Druga knjiga koju sporadicno prolistam je "Parisian Chic" od Ines de la Fressange, nekadasanje muze Karla Lagerfelda. KL je nedavno lupio (i ostao ziv) komentar na racun Adele, a sam je svojevremeno izgledao kao mortadela.

    Nego, Ines pametno zbori neke stvari kao npr. da leggings ne stoje nikome, da su bijele carape i sandale dozvoljene samo u NY art-house filmovima, pa kozna odijela (too show biz!), "message T-shirts" npr. "My boyfriend is out of town", bademantil sa omiljenim djecijim karakterima - sto bi rekla Ruska Jakic "ne, nikako".

    Sjecam se Ruske u nekoj njenoj emisiji na telki tokom devedesetih, u onom totalnom bedaku je ona nesto svake nedelje trucala o modi, najbolja scena je bila kada je stavila jedne suncane cvike na oci, a druge na celo kao beogradski dizelasi u to doba, pa rekla njeno cuveno "ne, nikako", hahahahaha

    Dalje Ines kaze nikada ne nositi ogrlicu i nausnice istovremeno, cak ni na Xmas... i objasnjava da su za nju tange sa low hipster jeansom jedna od najvecih "modnih" misterija. Uzas.

    Modni imperativ po Ines: blejzer, trench, tamnoplavi dzemper, tank top, LBD (little black dress), perfektan jeans, kozna jasica (nikada sa biker boots - samo je jedan Marlon Brando!)

    Dress like a Parisian - njena odjeca je mix jeftinih i povoljnih kupovina, kupljenih stvari na putovanjima (gdje me nadje?!) i sake pune luksuznih stvari. Nemoguce je reci da li je njen jeans od GAP, Notify, H&M ili Hermes! Parisian zna kako da ne izadje iz mode, ona prolazi vjesto pored nje, to je dio njenog sarma.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mislim da čovjeku od garderobe najbolje stoji ono u čemu se osjeća lijepo i prijatno. Taj osjećaj mu ne može niko nametnuti svojim savjetima, jer svi mi imamo svoj stil, vremenom stečen.
      Ozdraviće brzo Svjetlana, pa ćeš nam javiti kakve su palačinke :)

      Izbriši