15. tra 2012.

Salata, luk... :)

22 komentara:

  1. Ima i strašilo :)
    Ovo je u onom polju kod SŠĆ "Đuro Pucar-Stari".

    OdgovoriIzbriši
  2. Sad znam sta je ljubav, Majo.

    Svaka cast!

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dragana, ovo je kod 105-ice, čim sam vidjela baštu sa salatom i lukom, sjetila sam se da si nedavno u jednom komentaru spominjala i salatu, i luk, i baštu.
      Strašilo je gratis :)
      Meni se najviše strašilo dopada :)

      Izbriši
  3. A blitva???

    Mureeee, pomagaj, gdje je blitva?

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Dao kravama da jedu, eno ih sve dizu papke u vis i vicu: "Peace!" ;)

    Ja sam se danas nader'o musake, a la Brko. Ustelio sam se. Ma drago meso ba ;) I krompir bude sladak ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jest' lijepo vidjeti kako se narod trudi da nesto ima svoje, da posadi, da ubere kasnije...sve je manje i manje toga na zalost. Sve je izgubilo smisao. I selo i grad, i kucna radinost, ama sve. Ubise nas trznim centrima...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E ovdje je sve zajedno, zgrade, bašte, škola, tržni centri...
      Sve na jednom mjestu.

      Izbriši
  6. Jao, Mure, da znas sta bih dala za musaku. Covjece, musaka i zelena salata (ovo je vec opsesija), to je ubojita kombinacija. Jos kad krompiri se gore malo zazare, to je to. Posebno kada pomislim da sam danas jela kao pticica - salate (hahahaha) - Saladherzen, avokado i teleca snicla kao finish. Sad sam morala otici po Kellogs i mlijeko, da se utjesim.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  7. Da sam znao da to volis...hajd' napravim ti jednom ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Opet ti kazem, Mure, pazi sta govoris, D. ti samo jedno jutro zakuca na vrata, pa moras da dan provedes u kujini:)))...

      :) Svjetlana

      Izbriši
  8. Od 24 h dnevno tu provedem jedva sat...morala bi biti ekspresna sa timingom. Kasnije se kuhinja zatvara, hehe..al' nema veze ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. ja sam sigurna da bi mure uzivao. jos kad bi dragana donijela kakav dobar kolach.... uh, al sam gladna:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako Mure spomenu musaku, svima se otvorio apetit?
    Kol`ka je tepsija, Mure? ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vatrostalna, dvoslojna, i nije tepsija.
      Velika, može stati kg mesa i krompira, bez guranja.

      Izbriši
  11. Sanja nam uvede demokratiju na blogu.
    Stavila uskličnik na sliku profila i izbrisa cenzuru.
    Kako onaj sat da podesimo?
    Ne može nikako, uvijek isto vrijeme pokazuje...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izbrisani komentari :)
      Da ne pomisli neko da pišemo nepovezano :)

      Izbriši
  12. Hehe, mene i mozak i oci draga Dragana, al' Maja je strucnjak za tehnicku komplikaciju ;) Pazi ovo, draga Dragana (sto se ne zoves Frensis oder so, hehe :-P)...

    Ma to ti je ono rock me baby, ali bas kao sto si spomenula, to je bas sweet...Sto se slatkisa tice vi ste u Njemackoj zaista prvi po svemu. Ovdje je to taraba. Ma bitno je da je slatko, pa i kad si sa siromasnim studentima ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se vise svidja ono Draga Saveta ili Dear John...

      Dragana

      Izbriši
  13. A MoRE i rock me, Amadeus. Ah, Vienna, Vienna, oni su champs za slatko, nego to ti je stage two - tek kada apsolviramo musaku.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  14. Rekla sam ja vama jos prije pola sata man'te se podesavanja, musaka je zakon!

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  15. Bas tako Dragana.
    Ona mene tehnicki receno izbaci iz cipela, a bez potrebe. Sto joj vise govoris, sva manje dopire...Od sad "A" necu reci. Ponudio sam, ne ide, ciao...

    Od sad roke-koke na klingonskom vremenu ;)

    I da se vratim na one njemacke kolace. U toliko gradova i cafe-restorana, najbolji su mi IPAK na auto-putevima, tj. onim silnim ultra-giga-mega pumpnim stanicama. A meni samo neka je sumsko voce nadjev, odmah je kretnja kao kod Jerry-ja u crticu kad za sirom ide omadjijan ;)
    Fakat, Svabe su TitE za slatkise ;)

    OdgovoriIzbriši
  16. Ja najviše volim krempite.
    One iz nekadašnjih slastičarni su mi bile najljepše.

    OdgovoriIzbriši