20. tra 2012.

Salata, luk, blitva, mrkva, peršun...



23 komentara:

  1. Odo ja malo prosetat'...jedno, dva dana...;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dze si, tetka?

    Majo, ja sam odusevljena! Nije blago ni srebro, ni zlato, vec sto je srcu drago.

    Sada mi je jasno sto se stranci satiru od fotografisanja po Zelenjaku... Svaki put me spuca nostalgie kada pogledam sta ovde uvaljuju po supermarketima kao voce&povrce.

    Jedino moRe da prodje Karlsplatz u Ddorfu zbog preko 20 vrsta krompira na jednoj tezgi i cvijece na koje uvijek padam kad vidim kakvog tamo ima. Moracu i ja da se zaputim tamo da skljocnem par puta, ali tek u maju, sada sam busy.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  3. A jel` znate vi šta je u u ove dvije roza kese? (druga slika, dole lijevo)

    OdgovoriIzbriši
  4. Cuj, kako da ne! Pa zara, idealna za pitu zeljanicu ili pak corbuljak, a moze da se spremi i kao blitva (dze si, Mure, vidis kako smo S i ja dosadne, jedna s blitvom, druga s musakom, ne popusCamo!).

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  5. Vid` pogodi Dragana :) Kako znaš?!
    Ja ne bih nikad na slici prepoznala.
    Kupila sam jednom i pripremila kao špinat. Dobra je bila.
    Samo treba pazit` da ne zagori ;)

    A musake hahaha a joj mora da je dobra.
    Mure, kako praviš one plohe od krompira? Sjeckaš ili rendaš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Plohe i ondaK red luka sitno sjeckanog, pa red mljevenog, pa red ploha dok ne dodjes do kraja. Neko zvizne pred kraj umuceno jaje, ja ne radim to. Ubije mi smek..;)

      Izbriši
  6. Nego dobra je zeljanica sa blitvom, meni jos bolja od verzije sa spanacem. Mlatnes jos dobar jogurt i to je to.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I za sat vremena opet moras jesti ;)

      Izbriši
    2. Hahaha Mure, potpuno te razumijem.

      Ovo o blitvi ili povrcu naspram mesa, mu dodje kao kod nas u kuci. Moji muski se uvijek zale da se ne mogu najesti bez mesa, a kcerka se stalno zali sto stalno mora da bude meso.. Pa udovolji svima, haha :)

      Nego, meni je bas neobicno sto se sada, ovamo, u supermarketima prodaju i gotove musake (uz lazanje). Nisam ih probala, jos se drzim domace kuhinje, ali mi je drago sto se sve vise upoznaje nasa hrana i to pod orginalnim imenom. Cevape su, recimo, vec odavno "upoznali" :):)

      Prije par godina nam je jedna Amerikanka, na privremenom boravku u Australiji, objasnjavala kako cesto kupuje cevape u nekoj Ruskoj mesnici, ali ima problema kad treba da izgovori cevapi, pa se moj suprug nasmijao i rekao joj da proba da izgovori cevapcici, ako ne moze cevapi..haha..

      Poz, Boba.

      Izbriši
    3. Hehe, pa super je kod tebe ispalo Bobo ;) Jedan tabor meso, drugi antiProtivan tome ;)
      Ima za svakoga.

      Ovjde su Turci uzeli, tj. vratili cevapcice u svoju gastro-ponudu i jako im dobro ide. A, sta ces...kad Bosanci pojma nemaju o PR-u. Turci naravno ovdje imaju ogromne koncerne, a iz Rotterdama se opskrbljava kompletna Evropa njihovim proizvodima. Odavdje ide ona poznata "trgovina na veliko i malo". Imaju ljudi terminal u luci, i ja sa sretan radi toga, jer u svako vrijeme mogu kupiti svjeze meso, voce i povrce i slatko. Jucer eto, kupih onaj "nas" ruzni, grbavi paradajz...ma nabacao sam se, znas kako ;) Da ne govorim da u prodavnici "nema sta nema" sa nasih prostora. Kafa (od Minasa, Zlatne dzezve, Franck, Grand...), mesne preradjevine (sve one silne Poli-Pili, sudzuke te bosanske, te albanske, suha rebra i sve varijante suhog mesa i preradjevina (Argeta, Podravka gulasi i hasei, ma sve), kompletni asortimani "kiselica" (paprike sa i bez ribanog kupusa, krastavcici, tursije, jooj cak i listovi vinove loze za sarmu, kiseli kupus..), slatkisi, cajevi..ma reci da nesto nema.

      A Cevap je Kebab, i ovdje je lako i za Holandjane i za ostale strendzere da to izgovore ;)

      Izbriši
  7. Onda je vrijeme za dobar dessert. Coffee and cake.

    Sada smo S&N&ja dosle iz shoppinga. U mesari smo pazarile njihovo velicanstvo - cevape za nedeljni rucak. U pekari kolace - za mene je pao Donauwelle (nisam ga jela sto godina), a za ostale Erdbeerkuchen sa zelatinom. Po meni su njemacke i francuske pekare simply the best u Europi.

    Odemo Fernandez i ja na rucak u jedan super restoran u Rue Cler u Parisu, poslije toga svratimo u pekaru. Prvo smo morali da sacekamo da se prodavacica pola sata isprica s nekom komsinicom i kupili smo 'leba. Lebac je bio taako dobar, Fernandez je nakon rucka u setnji do metroa vec smazao svoj dJeo, ja sam se strpila do veceri.

    Jedino sto me nervira da sutra nema lepinje, nema pravih cevapa bez prave lepinje, to je tragedija ovde.

    U turskoj radnji (mislim na poslasticarnicu) sam otkrila cak i urmasice. Prave ih sa grizom i podsjecaju me na one koje su se pravile u kuci mojih roditelja.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Steta za lepinje da nemate. Fakat je steta. Sad bi trknuo citavih 27 metara do pekare i poslao vam ;)
      Hoces velike, male, sa ili bez maka?
      ;)

      Izbriši
    2. Bez maka ;)
      Ja sam uvijek u Njemačkoj skidala taj mak, a mislim da je to nešto drugo bilo... nije mak. da nije kim?

      Izbriši
    3. Koji je to kolač - Donauwelle?
      Ja volim one Kirschtasche, one su mi bile taaakooo dobre, uf kad se sjetim.

      Izbriši
    4. Male, bez maka, podsjecaju me na "rodnu grudu". ;)))

      @Maja

      Znas sigurno taj kolac. Osnova je poput mramornog kolaca u koju su pobacane visnje, preko dolazi krem od vanile, pa glazura od cokolade. Baci pogled na google, dzabe prica...

      Dragana

      Izbriši
    5. Ima i klasicni mak Majo (kao sa onih nasih starih makovnica), a ima i sesam, sto se ovdje cesce upotrebljava.

      Izbriši
  8. Hej Dragana, u isto vrijeme smo pisale o cevapima.. Eto sad. Ionako me stalno podsjetite da odavno nisam pravila musaku :):)

    Sreca, pa sledeci vikend idemo na rostilj kod prijatelja, koji su ekspert za nase cevape i to u lepinji. Jeste da mi je drugarica Amira sumnjiva, svaki put nam kaze kako pravi cevape, ali moji nisu nikad ni blizu kao njeni, haha..

    P.S. Majo, prebacicu jednu fotku, ako dozvolis :) o francuskim pekarama, koje Dragana spominje. Njihove hljeb, njam, njam...ah.

    Boba

    OdgovoriIzbriši
  9. Bobo, to! Jedva cekam!

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  10. Odgovori
    1. No problemo..

      Nego Mure, drago mi je sto ovi ovamo, bar znaju razliku izmedju cevapa i kebaba, haha..
      Kebabi su tu odavno. Ovdje jedino moras paziti da ne pomjesas suvlaki i kebab, taciki i ??
      E, moj problem je sto odem u tursku kebabdzinicu i pitam da dodaju taciki, haha..a ono se taj zacin zove kod njih drugacije.. Jednom su mi vec objasnili, a ja nikako da upamtim :)

      Boba

      Izbriši
  11. Hehe, da nije sumak? Pokusavam da se sjetim sta jos Turci stavljaju...ima i kekik (sto ti je varijanta naseg sljeza, ali oni mariniraju meso za rostilja sa njim).
    Vjerovatno si ti kekik pomjesala...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mora da je kekik. Zvuci slicnije, hehe..

      Svaka cast.

      B.

      Izbriši
  12. Oj, draga Bobo imaju oni buyuk (puno) tih zacinada i miksova za meso:
    defne yapragi, kirmizi biber, taltli biber, a i tandori i harissa se koriste ;)

    OdgovoriIzbriši