23. tra 2012.

Pauza na blogu






Ciao ragazzi e belle ragazze,

nisam bas toooliko vrijedna, pa da sve odjedared spremim, ali ima sta da se vidi danas na blogu.

Za Maju - Donauwelle, jucer umalo ne ostadoh kratkih rukava, tako je to kad imas mladje u familiji, pa te kopiraju bilo da je sminka, zvake ili kolaci u pitanju.

Apfelstrudel smo u vise navrata apsolvirali, ali kada je klasika u pitanju, ne skodi jos koji put.

Milchreis & Rote Grütze, e, na to sam se navukla na kongresu u Berlinu, slatko, a nije kalorijska bomba - san svake djevojke koja voli kolace. Rote Grütze ima svega 100-ak ccal/100g, genijalno!

Kaiserschmarrn smo takodjer spominjali, samo po dobrom, naravno. Najbolje sam jela u Hofburgu sa musom od jabuka (kao na prilozenoj fotki) i kompotom od sljiva, nisu bile lose ni sa kompotom od kajsija. Iako ne volim secer (koji paradoks, a volim slatko), ne mogu da ih zamislim bez secera u prahu i grozdjica.

Danas je dan cevapa, yeah! Jednom kada odlucim da budem neustrasiva, napravicu i pitu zeljanicu ili gibanicu. Mozda za par dana. Vidjecemo.

Dragana

Izvor fotografija: Google

Broj komentara: 15:

  1. Pauza je, pa počastimo se Draganinim kolačima ovako virtuelno, skuhaćemo i jednu vurtuelnu kafu, a u stvarnom životu uživajmo u onome što imamo.

    U virtuelnom životu ja bih se zasladila sa Donauwelle, a u stvarnom sa štrudlom od jabuka :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dragana, javi kako je uspjela zeljanica, a i gibanica :)

    Hvala i Dragani i Bobi na divnim slikama :)
    Komentari prolaze bez problema, bez obzira na pauzu :)

    Sad ću smazati ovaj u tavi Kaiserschmarrn ;)
    To je ono kao palačinke :)
    Probala sam zaprave, preukusno je :)

    OdgovoriIzbriši
  3. A šta je ovo malo na zadnjoj slici?
    Ne vidi se.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poslije ove pauze, vracamo se par kilograma tezi :)

      Sto se mene tice, definitivno Donauwelle i to uz M&Rote Gruze :):)

      Izbriši
    2. To su takodjer carske mrvice, sa pojacanjem u vidu musa od jabuka. Steta sto je fotka jako sitna, nisam nasla bolju.

      Dragana

      Izbriši
    3. Bobo, ti si u pravu, evo mene, jedva sam farmerke zakopčala hahaha
      Trebali smo neku drugu sliku staviti za pauzu, npr. neku gimnastičarku, ili video kako vježba...
      Ovako, kad god otvorim blog moram nešto slatko čalabrcnuti... ;)

      Neki dan je na Yahoo bio aktuelan video gdje gimnastičarka pobjeđuje na nekom seniorskom takmičenju, a ona ima blizu 80 godina. I može špagu da napravi, može i zvijezdu! A ja ni u najboljim godinama nisam mogla kolut naprijed napraviti. Mogla sam kolut nazad. Nije da se hvalim hahaha
      Za špagu mi je malo falilo, a zvijezdu nisam nikad ni pokušala :)

      Hej, Dragana, te carske mrvice su poslastica, još kad su "mit Apfelmus" :)

      Izbriši
    4. Znam, Majo, sve sam to prosla kao i ti, spaga moze nekako, ali zvjezda ili preskakanje kozlica, e tu sam uvijek imala neku blokadu.

      U videu "The hardest part" od Coldplay me je fascinirala jedna bakutanerka koja plese s likom koji joj moze biti unuk, mislim da je nekada bila balerina, stvarno razbija... Zove se Barbara. Kao ona u Preverovoj pjesmi...kada je picila kisa nad Brestom...

      Barbara (Zak Prever)

      Sjeti se Barbara
      Bez prestanka je kišilo nad Brestom toga dana
      A ti si hodala nasmijana
      Prokisla radosna očarana
      Pod kišom
      Sjeti se Barbara
      Bez prestanka je kišilo nad Brestom
      A ja sam te sreo u ulici Sijama
      Smješila si se
      I ja sam se smješio
      Sjeti se Barbara
      Ti koju nisam poznavao
      Ti koja me nisi poznavala
      Sjeti se
      Sjeti se toga dana
      Ne zaboravi
      Neki čovjek je stajao u trijemu i
      Viknuo tvoje ime
      Barbara
      A ti si po kiši k njemu potrčala
      Radosna prokisla očarana
      U njegov zagrljaj pala
      Sjeti se toga Barbara
      I ne ljuti se što ti govorim Ti
      Ja kažem ti svima koje volim
      Čak i onima koje sam jednom vidio
      Ja kažem ti onima koji se vole
      Čak i onima koje nisam upoznao.
      Sjeti se Barbara
      Ne zaboravi
      Tu kišu mudru i sretnu
      Na svome licu sretnom
      Nad ovim gradom sretnim
      Tu kišu iznad mora
      Iznad arsenala
      Tu kišu što je pala na brod iz Uesana
      O Barbara
      Rat je svinjarija velika
      Što je sa sobom sada
      Pod kišom kanonada ognja
      Krvi i čelika
      A onaj koji te je grlio
      Zaljubljeno
      Je li umro nestao ili još uvjek živi
      O Barbara
      Bez prestanka kiši nad Brestom
      Jednako kao i tada
      Ali to nije isto i sve je srušeno
      To su korotne kiše, strašne i neutješne
      To nije oluja više od ognja,
      krvi i čelika
      To su naprosto oblaci
      Što kao pseta crkavaju
      Kao pseta što nestaju
      U mlazu vode nad Brestom
      Da trunu negdje daleko
      daleko, daleko od Bresta
      Od koga ništa ne osta...

      Dragana

      Izbriši
  4. Hehe, ma vidi ti nje..
    'os da se onesvjestim sad? ;)
    Dobri su svi, ali meni uz kafu moze strudla. I..onako ofrlje slaga po njoj ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne onesvješćuj se, Mure :) Pa to su samo slike.
      Zamisli da se onesvjestiš ovdje na blogu! samo nam još to treba hahahaha

      Izbriši
    2. Hajmo doktorice, šta ćemo ako se Mure ovdje onesvjesti?
      ;)

      Izbriši
    3. Kao prvo, mislim da se Murétu tako nesto ne moze desiti, jer je Mure solid like a rock.

      Kao drugo, tu su samo slike. Kao ono sa lalom kada ide sorom i vidi na tarabi pise "sladoled", on pipne, a ono samo drvo...

      Sjécam se jos "gurmanskih viceva" o lali i sosi, posebno onog kada je on bio u vojsci, pa izmisljao u pismima sta mu se jede, a sosa mu slala pakete. Pogodila sosa da on zeli strudlu, ali kada je dobila pismo sa masom nekih crtica i tackica nije odjedared ukapirala da on zeli rezance s makom.

      Mi samo o slatkisima, kao baba o ustipcima, svi se redovno primimo na tu temu. ;))))

      Dragana

      Izbriši
    4. Oli ti Blek Stena, hahahaha. Jao, kako sam obozavala te likove iz naseg djetinjstva - Blek Stena, Kapetan Mark, pa Modesti Blejz i druzina Alana Forda. Kad se samo sjetim onog iz Alana Forda - "snjezic snjezi nad New Yorkom", hahaha

      Kako je divno podijeliti ovde na ovom mjestu neke stvari koje u startu kapiramo i na koje reagujemo slicno. Toga nema niDJe osim ovde.

      Procitala sam prije neko vece jedan komentar u odgovoru na clanak o jednom nasem glumcu, tip je napisao:

      "Jedino sto u je u nasim nesretnim sudbinama ostalo je ljubav prema svojim najblizima."

      Dragana

      Izbriši
  5. jao, a ja jucer htjedoh reci da mi je u njemackoj najdrazi kolac 'dunavski valovi'. majo, daj griz :)
    sanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma Sanja, uzmi slobodno dva griza :)))

      Izbriši
  6. Ja bih sad mogla ovaj jedan kolač... :)

    OdgovoriIzbriši