21. tra 2012.

Pa Japan :)





samo da vidite kako to Japanci rade..


P.S.

Ovo sam "posudila" fotke od sina, haha.. Postajemo porodicno ukljuceni u blog. :)

POZ.

Boba

Broj komentara: 14:

  1. Kod Japanaca, tek, kao u apoteci. Nista Mure od brasnjavog pekara i ostalog, haha..

    B.

    OdgovoriIzbriši
  2. E ovako nešto još nisam vidjela.
    Japanci me ostaviše bez teksta...
    Sad sam se zbunila, ne znam šta da odaberem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja bih, da mogu, probala onaj sa smokvama. Ako su to smokve?..Ko ce znati kad su Japanci u pitanju.

      Boba.

      Izbriši
    2. hahaha jesu smokve :)
      Ja ne znam koji bih... samo govorim: joj :)

      Izbriši
  3. Meni ipak sve ljepse u Parisu.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dragana, pa izaberi jedan :)

      Izbriši
    2. Hoćeš da ti ja jedan izaberem? :)

      Izbriši
  4. Uh, e sad vi malo prosetajte, a ja cu ovo cuvati..;)
    Aman ljepote...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čuvaćeš ako ćeš staviti ruke u džepove :)

      Izbriši
    2. I ako ćeš zviždati dok čuvaš :)

      Izbriši
  5. Za mene u gornjem redu fantazija sa jagodama i kremom. Mislim da je 7. s lijeve strane.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  6. Bez cokoladnih stapica. Chopsticks, to sam savladala jos 2000 u Manchesteru tokom suzivota sa Azijatima u Uni Campusu. Oni su svi imali rice cooker i kupovali su rizu u vrecama od 5kg sto mislim da nisam jos stigla dosad da konzumiram (kolicinski). U toj spravi je riza uvijek bila slijepljena da se ne jure zrno po zrno pola dana po tanjiru. Kad bolje razmislim vise mi pase basmati rice, onako malo zapecena i prosusena, uz dobar curry ili tandoori, bas je super.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši