26. tra 2012.

Nakon kolača :) :)



Majo,

poslije pauze; od mene surfanje, a ti trazi gimnastiku, hihi..

Poz, Boba

Broj komentara: 18:

  1. hahahahaha
    Na ovim valovima sebe vidim samo sa šlaufom :)

    Dobar jutAR surferi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slauf i nekako, ali sto je voda hladna.

      Gimnastika, nema nam druge, hahaha..

      Samo, sebe dobrovoljno ispisujem i od koluta unazad i od spage i od zvijezde, i od...

      Izbriši
    2. Doduse, sad je fudbal u toku. Mozemo navijati :)

      Izbriši
    3. Kao navijačica sam se posebno iskazala :)
      Sinoć sam zaspala uz utakmicu! Oh :)
      hahaha

      Malo mi je falilo da do kraja odgledam.

      Izbriši
    4. @ Bobo, ubi se ja pokusajima uvecavanja ove fotke, ali na moju zalost svi momci polegli u vodu, ne vide im se cak ni kupacke :))), ali nek`si ti nama opet njih poslala, ne moze covjek ili ti bolje receno zena da pri tome ostane hladnokrvan :)))

      @ Majo, nek`si ti malo odmorila, nisi nista propustila, gomila praznoglavih trci za loptom i uz to mlati silnu lovu, ali si se ti barem naspavala, dzaba :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    5. Heeej, ma najvažnije je da si ti ozdravila i da si opet s nama :)))

      Izbriši
    6. I meni, dobro ste se najeli dok sam ja bolovala :)))

      Znas kako, Majo, korov se najteze istrijebi :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    7. Mislila sam, sad će ona, na kolačima "će proraditi" ;)

      Izbriši
    8. Da je blitva, prsut i vince i nekako, ali kolaci nisu moja oblast. Samo se vi sladite, ja bih radije da mezim :))). Sa Muretom :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    9. Hej, al' dobra je blitva sa sitno sjeckanim bjelim lukom kao marinada za skusu na zaru ;) Jest' da je skusu tesko meziti (nema sanse, moras se dobro natrpati), ali paski sir, pa prsutic, i vino (dobro ok, meni pivo - nisam jaran sa vinom) cine sve to mnogo ljepsim ;)

      Izbriši
    10. O da, ovo je holandski recept ;)

      Izbriši
    11. Dobro, Mure, uzecemo mi i taj holandski recept, treba sve u zivotu probati :).

      Ja se drzim onog starog, dalmatinskog, moje babe Marije: blitvu dobro oprati, isjeckati, pa prvo obariti drske, a par minuta kasnije dodati i sitno isjeckane listove. Kada se sve to dobro obari, iscijediti, pa baciti na vrelo maslinovo ulje, dodati 2-3 kuhana krompira, soli, vegete i pred kraj sitno isjeckani bijeli luk. Sve ostalo se da jos nabaviti (obozavam paski sir :))) i potpuno se slazem sa ostalim izborom, tebi biera, meni crno, pa ces nam jos na kraju zapjevati :))).

      :) Svjetlana

      Izbriši
    12. MoRe, moRe..za tebe u tom slucaju pivacu ti onu "Lisce uvelo" od Karana. Al' nemoj djava da te nagovori te pocnes cmizdrit' ;)

      Izbriši
    13. Mure, moze i ta, mada tog gdina Karana jos nikada nisam cula. Kod mene su mnoge stvari ostale na nivou do 1992. Da ne ostanem neobavjestena ipak cu sad na You Tube.

      Ja bih radije da me vratis u mladost i udaris po hitovima meni neponovljivih 80-tih :))), ih, pa gdje bi nam bio kraj?

      :) Svjetlana

      Izbriši
  2. Ciao Majo i ostalo drustvo,

    mislila Maja da presjece gurmanluke podizanjem svjesti o upraznjavanju sporta, ali avaj... Danas sam se castila strudlom od jabuka sa vanila sosom i mislila pri tome na Maju i ostale, hahahahaha

    Od sutra sam u hibernaciji na blogu sto znaci da cu da se bacim na sirovi materijal za blog tokom produzenog vikenda...

    Ispratite me s pjesmom "Ciao, bella", a docekajte s kojom 'ocete, dolazim tacno kad treba... Taman.

    Vec me drma putna groznica. Damn.

    Pusa.

    Dragana :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. " Jedno drugo istraživanje kaže da je potrebno oko 11 godina da žena nauči savršeno da ispeče pečenje, a to je u proseku oko tridesete."

    Mudrost iz danasnjeg Blica.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. D, a jedno zivotno, bas blisko iskustvo kaze da neke ne nauce nikada :))).

      Inace, sretan put, generale :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
  4. Samo uživaj, Dragana, a za pečenje ne brini. Ionako nije zdravo. Najzdravije je kuhano meso.
    Ako ne zagori hahahaha

    OdgovoriIzbriši