14. tra 2012.

Livestream (večeras)

http://www.susretidobojlija.com/



Broj komentara: 17:

  1. Ako bude potrebna pomoć oko registracije, pomoći ćemo :)

    Vjerujem da će to biti super druženje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja se bojim da ce biti potrebna pomoc radi streama. Nadam se da ce server izdrzati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma hoće sigurno, i ja se nadam.
    Jel` gledaš?
    Germa pjeva: Deni :)
    Sviđa mi se :)
    Like

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je Germa ostao u sjecanju po interpretaciji "Covek od meda" by Kerber feat. Bora Corba, zajedno smo se drali u centru grada iz zezanja. Once upon a time.

    "Ne, ne, ne, ja ne mogu vise,
    ne,ne,ne, lose mi se pise,
    Kazanova - to tebi treba
    ja sam samo covek od meda..."

    Jednom smo nesto zapjevali zajedno i na stage-u na proslavi maturske veceri Srednjoskolskog centra. Ulazi S. sa njene proslave u Hotelu "Bosna" i ima sta da vidi...

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zamisli nas s bloga za jednim stolom :)
      Naizmjenično bi ti i Mure nedostajali.
      Bili bi na bini, Dragana s Germom, Mure sa Saidom :)

      Izbriši
    2. Sanju sam zaboravila :)
      Sanja nam je glavna pjevačica :)
      ja ću sa Sanjom :)

      Izbriši
  5. Steta sto od samog pocetka na snimah sound (zaboravih da imam taj program), ali snimam vec skoro 45 minuta mp3...Said je razvalio ;)
    Evo sad "Mostarski ducani" nakon starogradskih..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam zakasnila na početak. Nisam čula pozdravni govor...
      I Said i Germa dobro pjevaju.
      Ko je pjevao starogradske? Ne mogu da odgonetnem :)

      Izbriši
  6. Ne znam ni ja...ali sjajno je otpjevano pocev od "A sad adio" do kraja. Ma i Germa je super pjevao, a Said nekako najduze u jednom komadu.
    Dado je pozdravio prisutne, zahvalio se svima koji su pomogli, ekipi koja je dosla iz Doboja itd.

    Joj, ovi konacno sad skontase kad su stali da imaju malu mikrofoniju. I opleti, opleti ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hop. hop, hop, hop, hop, joooooooj, dizi noge fata mraz! Hop, hop, hop, hop....Jooojjjoooj ;)

    Kolo rastura! ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Odgovori
    1. Nema kod mene, neki snimak na kameri 2, radi kamera 1, a tamo plešu u 16 :)

      Izbriši
  9. Biće, popraviće, pretjerali s kolom hop, hop :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovo se raja izluftala hehe, evo ih ulaze ;) Kamera 1 je pijana, vraca unazad ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. A ne, ne..kamera 2 ide od pocetka. Kamera 1 je realno stanje.

    OdgovoriIzbriši
  12. Dobra fešta, opet je prenos direktan :)

    OdgovoriIzbriši