2. tra 2012.

Lijep dan :)


Broj komentara: 29:

  1. Uh...hajd' sad okreni i smotaj lijevo, pa do Huskica-kuce u pekaru i kupi mi pola kile bureka u zvrkovima..;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo izvoli, pola kg bureka, vrućOg :)

      Izbriši
    2. Nema veze, jogurt je hladan ;)

      Izbriši
    3. Smaži ti taj burek.
      Sad će te Svjetlana blitvom počastiti :)

      Izbriši
    4. Ona MENE blitvom? No way...;)

      Izbriši
    5. Ma nasla bih ja komad sudzuke za tebe, a Maja i ja cemo blitvu. Nije beg cicija :)))

      Pusa

      :) Svjetlana

      Izbriši
    6. Joj, svaka cast, Mure. Ja se lose orjentisem u nasem gradu, a Maja mi je uvijek pouzdan kompas. Ipak bih nekako stigla do pijace da kupim blitvu :)

      :) Svjetlana

      Izbriši
  2. Prelijep, i dan i behar.

    B.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bobo :))) Behar je samo za tebe, za dobrodošlicu :)
      Spominjali smo te neki dan :)

      Izbriši
    2. Hvala Majo, vidjela sam i odgovorila, ali izgleda odgovor nije stigao.

      Pratim, pratim, haha..POZ.

      B.

      Izbriši
    3. Bobo, sad si me zbunila, sve sam komentare objavila, sve koji su stigli.

      Izbriši
  3. Hehe, moze i blitva uz sudzuku Svjetlana ;) A, ja cu se , da ti ne nosis, pobrinuti za ostalo voce i voce (nemoj povrce osim luka i paprika)...:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E kakva kombinacija: blitva i sudžuka hahaha
      Pa to ni ja ne bih mogla.
      Ako se ikada sretnemo, ja ću vas počastiti blitvom i sudžukom.
      A sebi ću naručiti sudžuku i paradajz :)

      Izbriši
  4. Ma to je samo za kozmetiku...;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A blitva je mekana, a i sudžuka je, nešto razmišljam, pa moćete vi to i kao 80-togodišnjaci pojesti.
      A ja ću vam se smijati. S paradajzom :)

      Izbriši
  5. MoRe, moRe...a ja cu nam sakom luk razbijat'. Kazu da izadje tako ljutina iz njega :) Samo, nek' se neko za sol pobrine, radi umakanja, hehe ;) Ja cu se pobrinut' za sir i kajmak jos ;) Ih, kako bi star covjek ista mekanije mogao pozeljeti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha :)
      `oćemo mi to sve s purom pojesti? Ona je najmekša hahaha

      Izbriši
    2. Majo, pura je super. E, gdje se sjeti :) pure?

      Kad dodjem kuci tata nam uvijek napravi puru i ja se najedem pure i kiselog vrhnja. D. radije jede puru sa mlijekom, a tata udara po "dijetalnoj verziji", ili slanina ili prsut na puru:))). Jedno bas lijepo jelo, hiljadu varijanti :)

      :) Svjetlana

      Izbriši
    3. Ja volim samo puru sa prženom slaninom, kajmakom i bijelim lukom :)
      Mene zanima ovaj proces razbijanja luka.
      Mure, tako će se zgnječiti. Ili?

      Izbriši
    4. Pa ja jednom bio mali, znas...i na pijaci vidim kako jedna baba sto je prodavala mlijecne proizvode zviznu sakom od luk i po luku. E, onda je, kad je zavrsila tu rabotu, odnekle izvukla okrajak od hljeba i pocela da ga umace u kajmak licne proizvodnje, a u nekakav papir stavila je sol i umakala taj "namarisani" luk. Ja je pitam "a kako to, a sta to?", a ona meni "to ti je malisa radi zestine". Kasnije sam ja imao plave dlanove i sake unistavajuci tajno luk na taj fazon. I vi's...kad ga tako izlupas, ne treba ti noz da ga odvojis od kore, vec to nekako ide samo od sebe. A luk je sladak bio, bas nije bio ljut i zestok. Ubrzo sam se odvikao od "marisanja" luka ;)

      Izbriši
    5. Nemoj više...
      Jel` to bio crveni luk?

      Izbriši
    6. Luk je bio tvrd. A tebe..pa normala da je crveni. Sta bi se dobilo kad bi se lupalo po bijelom, ili onom mladom? Sataras...

      Izbriši
    7. Vidim ja da je dobojska pijaca mnogima od nas bila pravo edukativno mjesto. I sama sam se tamo nakupila pravih, narodnih mudrosti :)

      Mure, ovu pricu sa lukom cujem prvi put. Zao mi tvojih plavih dlanova :(. Ja sam od tetkica na pijaci vidjela kako se nozem cackaju zubi. Ovo molim te nikako ne ponavljaj.

      :) Svjetlana

      Izbriši
    8. A joj, Svjetlana. Ovo k`o hororac :)
      Ja imam mnogo ljepša iskustva s pijacom :)
      Ja se ispričam s onim bakicama, sve su dobre :)

      Izbriši
  6. Kad se čovjeka osjeća iznutra sretno i zadovoljno, svaki mu je dan lijep, bio on izvana sunčan ili kišovit.

    OdgovoriIzbriši
  7. @ Mure

    Meni sad nije jasno nesto - da li je tvoj luk bio sam po sebi sladak ili je bio prethodno ljut. Ako je bio sladak, onda je sve moguce.

    To mogu da ti pojasnim na sopstvenom primjeru. Polozile moje dvije kolegice s posla specijalisticki, napravile dorucak za osoblje, prvo smo nazdravili sa pjenuscem (Sekt). Nakon toga sam pomislila u jednom trenutku da me je bas uhvatilo, a kasnije su mi rekli da je bio bez alkohola, hahahaha

    Nego, sta radis u predpraznicno vece?

    Meni je koncentracijá pala u tolikoj mjeri da jedva nabadam slova dok tipkam nakon citavog dana u OR (operating room) i samo zelim da se do Velikog petka naspavam koliko hocu...pa da doruckujem na miru, a ne na brzinu kao kada moram da radim.

    Laku noc svima.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  8. E, pa u tom zecu lezi grm. Ona je mene svojom pricom ubjedila, i ja sam tako shvatio, da luk bio ljut ne bio, uvijek postaje sladji kad ga izlupas. Ne znam, iako vise ne lupam, da li je jos uvijek tako. Ali, evo primjera kako nepisani zakon postaje pravi zakon, i kako ne znanje postaje konstanta, jer kad bi provjeravali prije lupanja, mozda bi nestala carolija...
    (prica o vrapcu i lovcu)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ma vala nista posebno ne radim pred praznik. Dodjoh sad kuci iz posjete, a kao i mnogi sam mrtav-zemlja-umoran...sutra, kad se probudim - probudim. Ima da zuzam..uh..

    OdgovoriIzbriši