10. tra 2012.

Kad vam je pauza, da idemo na kafu? ;)

22 komentara:

  1. Nema pauze, nazalost. Uvijek nesto u letu, kafa s nogu, nigdje meraka kao kod nas. Menza je daleko, za sve ove godine bila sam samo par puta, a i tada mi presjelo, jer su me svaki put "nafunkali" barem 5 puta. To me uzasno iritira vec godinama, jer kad dodjes kuci uvece otvoris frizider i ponasas se kao termit. Ja sanjam nasa jela sa kasikom :). Znam da ce D. sada da pomisli ko o cemu njena sestra o salati, ali to je jedino sto me drzi sve ove godine i gasi mi barem malo zelju za jelima sa kasikom.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  2. A 'dje je moj komentar od danas?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mure, promakao mi komentar, sad sam ga našla.

      Izbriši
  3. Mislim da znam rjesenje -gotova jela "29.novembar", hahahaha Imaju pasuljcinu s kobasicom, fasiranu sniclu, punjenu papriku, sta da ti dusa vise pozeli. I jos plus s kasikom, tako si 'tela.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, ali nema tog praznika vise, pa ni kasike :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    2. Ja sam mislila kafu da popijemo :)

      Izbriši
    3. Mislis kahfu?

      :) Svjetlana

      Izbriši
    4. Da, da, mislim kahfu hahaha

      Izbriši
  4. Zalim slucaj...ja sam na Menta caju sa medom ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. hahaha, ništa onda, k`o da smo je popili :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja bih rado kafu :) :)

      boba

      Izbriši
    2. Bobo :):)
      Sjedi Bobo, sad će kafa :)
      Nek` si došla, da samo vidiš kakvi su ovi "J. Jovanović" škole :)))

      Izbriši
    3. Tu sam, napokon, komentari idu lakse, bez svih onih "zapeta", pa se mogu i javiti.

      Nego, ja se upravo otrgnuh snu, zahvaljujuci ovom proljecnom suncu i uzurbanosti na slici, pa mi bas zamirisa kafa, iako vidim da ste stigli i do pasulja.. haha..Jedva cekam jutro, da bar imam izgovor.

      Ponekad pred spavanje, vec razmisljam kako ce lijepo ujutro da "padne" kafica, hihi..

      Nego, koliko je sad sati u "Juropi"..Po ovom satu je kod vas 5:30 ujutro??? A po mojoj racunici, ne bih bas rekla, da je toliko?!

      POZ..

      Izbriši
    4. Jao Mure, blago tebi ako je KRAJ u 4-ri.. Ja se danas jedva izvukoh u 6:30.

      Izbriši
    5. U "Juropi" je sad 5 do 3 :) 14:55.
      Nama se pokvario sat na blogu...

      Izbriši
    6. Vidjela sam da popravljate sat, pa mi nista nije bilo jasno na kraju, da li popraviste ili ne?!

      Pozdrav, drustvance, cujemo se sutra.

      Izbriši
    7. Ma nismo popravili, Bobo :)
      Treba nam časovničar :)

      Čujemo se sutra :)

      Izbriši
  6. Eh, vjerovali ne vjerovali, ja evo kuham "nasu", pa kako god je zvali ;) Moze i kahva, i kava, i kafa, i kaфa, i koffie, i kaffee...vala, najbolje i mirise. Nema nista dok te toz ne opali, hehe ;)

    Bobo, polupaj im sve i bjezi u 4 kuci ;)

    Ovo za sat..To maja zaboravila baterije kupit'...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma naspi svima kafu, a kako misliš da polupa?
      Pitala sam, Mure, kažu: "Nemamo baterije za blog" hahaha

      Izbriši
  7. Haha, Mure. Lijepo bi bilo, sto jest'- jest :) :)

    Boba

    OdgovoriIzbriši