7. tra 2012.

Jufke - s druge strane


21 komentar:

  1. Jesul` to te prodavnice?
    Samo s druge strane su bile. A s te druge strane ne liče na prodavnicu jufki, a s ove strane liče.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam uvijek nekako odozgo dolazila do te prodavnice, pa sam silazila nekim malim stepenicama, i prva prodavnica je bila s jufkama, druga je bila butik Sendi.

    OdgovoriIzbriši
  3. I men'secini da se samo sa gornje strane dolazilo. Tja, mnogo je vremena proslo da bih znao 100% da li je ustvari postojao i ovaj ulaz...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I men`sečini da se samo s gornje strane dolazilo do jufki, il` smo mi uvijek birali taj put.
      Logično bi bilo da se i odozdo moglo doći.
      Izgleda su, Mure samo tebe i mene slali po jufke ;)

      Izbriši
    2. Ah, pa mladje dijete je bilo dvica-soldat. Pa il' jufka, il' bilo sto.

      Popravi sat na blogu. Urar Didic kod Varteksa ;)

      Izbriši
    3. Vidi stvarno, kol`ko je sati! hahaha
      Mure, nek` bude tol`ko kol`ko piše, bolje da ne popravljam :)

      Izbriši
    4. Znaš ti gdje se ovdje sat navija?
      :)

      Izbriši
  4. Pa postavke Bloga prekontrolisi i izaberi evropsko vrijeme (Brussel, Paris, Kostajnica, Derventa..) ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Našla vremensku zonu Kostajnice, nema Brisel ;)

      Od ponuđenog izabrala Berlin, al` opet 11 sati, kol`ko kasne za Bosnom ccccc

      To je, Mure, kod njih neka greška.

      Izbriši
  5. Imas i Prag, imas i Beograd, i stavi na automatsko odredjivanje, inace ce biti ono po americki am/pm...A i ako bude to, nema veze. Bitno je da je vrijeme ok. To je vjerovatno ostao bug od prije nekog vremena. No, to ti je net. Kontrolisanje i nikad vjerovanje "na prvu". Sta ces...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kafu :)
      Sad ćemo vidjeti koliko je sati, Beograd sam izabrala. Ovdje je 9:00, a na blogu?

      Izbriši
  6. Odgovori
    1. Kako, Mure? Kod mene je pobrkano :)
      Jel` ti stvarno dobar sat?

      Izbriši
    2. A moguće je i da je u nekim zemljama profunkcionisalo podešavanje sata po evropskom vremenu.
      Ma biće to ok :)
      Zadnjih dana obavještavaju (kopiram): "Blogger u travnju dobiva novi izgled."
      Možda i to ima uticaja na sat.

      Izbriši
  7. Sad nije opet, jer ja sam na blogeru na dashboard za sebe napasao, ali ti nisi na svoj blog. Idi i skini automatsku opciju i izaberi manuelnu. Ovako:

    http://img209.imageshack.us/img209/1194/cmpab.jpg

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam sada, ali nisam našla, pokušaću popodne :)

      Izbriši
  8. To je na Opštim postavkama?
    A ja sam tamo nekad davno, po preporuci Bloggera, sa starog uređivača prešla na ažurirani uređivač.
    Vjerovatno iz tog razloga nemam ove opcije koje su na slici.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako vratim blog sa ažuriranog na stari uređivač (s podešavanjem sata na evropsko vrijeme), vjerovatno će se izgubiti ono što smo novo dobili. Ono što ja primjećujem da je novo je mogućnost komentarisanja ispod svakog komentara.
      A drugu mogućnost da namjestim sat ne vidim.

      Izbriši
  9. Eh, pa to je to. Ti si, da ne bi gubila neke vizuelne efekte, ignorisala opsti upgrade i onda si dobila nesinhronizirane opcije. Jal' jare, jal' pare..;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa logično je ako je ažurirani, da ažuriraju i sat.
      E ovo im je baš glupo.

      Izbriši