3. tra 2012.

Ive Lole Ribara


Broj komentara: 7:

  1. Slika je od juče, al` je lijepa :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, Majo, za ovu fotku. U pozadini se vidi moja zgrada, i dalje je dozivljavam kao svoju (ne u vlasnickom nego sentimentalnom smislu).

    Ne znam koliko sam puta isla ovom straftom od kuce do skole i natrag, izlazila u grad. U ovoj ulici sam cesto znala da stanem s nekim od prijatelja da se jos malo ispricamo prije odlaska kuci na spavanje. Tu je bio moj cocoon. Sve do jedne noci pocetkom devedesetih kada je S. bila bolesna na nasem posljednjem studentskom raspustu u Doboju. Otisla sam do Hitne pomoci u DZ da mi daju jednu ampulu, imala je uzasno visoku temperaturu. Isla sam gradom, bila je vrlo teska atmosfera, podsjetila me na filmove sa Sherlock Holmesom - iako nije bilo magle koja se kovitla u kadru, jednostavno sam osjetila da vise nikada nece biti kao sto je bilo.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hajde, hajde, glavu gore :)
      Bilo je lijepo vrijeme, a ko zna, biće još mnogo lijepih, možda i ljepših dana :)
      Ne daj se. Jel` probeharalo drveće u Njemačkoj? Lijepa su proljeća i tu :)

      Izbriši
  3. Meni je lako (lakse) Dragana, kad se sjetim takvih dana. Mora iz zvucnika glasna sevdalinka (jako dominantna harmonika), a...casa ima uvijek.
    I onda se sjetim i po ko zna koji put procitam onu pricu o vrapcu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hajde vas dvoje, nemojte da tugujete. Pa ništa nije toliko strašno.
      Nekad djeluje mnogo gore nego što jeste. Nekad sebi postavljamo ciljeve koje ne možemo da ostvarimo, a ono što možemo izbjegavamo.
      Zato, život treba pojednostaviti.

      Šta čovjeku čaša može donijeti? Tugu, samosažaljenje...
      Hajd` glavu gore :)
      Man` se čaše, uhvati se života. On prolazi.
      A mi ćemo uvijek biti ovdje :)

      Izbriši
  4. Ne znam na koju pricu o vrapcu mislis, a case me uvijek podsjete na onu predivnu starogradsku "Izadji iz moje case, izadji iz moje duse".

    Meni sada, imajuci u vidu vremenske prilike, vise pase ocajavanje. Tea bag (Assam, konkretno) u solju iz tvog komsiluka (Blond Amsterdam), malo mlijeka i mogu da pisem koliko mi se hoce. Moram priznati da sam prvo nesto zvaknula, jer sam danas u bolnici rucala Dampfnudel sa vanila sosom, a to nije nikakav rucak, nego dessert.

    Nego da se ipak vratim na temu. Bure baruta, pri cemu ne mislim na film koji se tako zove, nego na brdoviti Balkan. Meni je dovoljno saznanje da otac jednog poznanika pociva u miru u Manchesteru, a poznanik (sin) negdje u Svedskoj sto je sustinski jedna ista stvar, samo sa vremenskom distancomn od jedne generacije. Toliko o toj temi, dovoljno je opjevao Dzoni Stulic u pjesmi o Pitu i Americi, pri cemu ne mislim na onog smarajuceg lika Brad Pitta.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  5. Tri savjeta

    Jednom je neki lovac namjestio zamke da bi lovio životinje. Već sljedećeg dana je u jednoj od zamki pronašao malog vrapca. Kad ga je htio ubiti, vrabac nekim čudom progovori:

    "Oj, lovče! Do sada si jeo samo ovce i još uvijek nisi sit. Ja težim samo nekoliko drahmi. Ako me pustiš udijelit ću ti tri savjeta. Prvi još dok sam u tvojoj ruci, drugi kad budem na krovu one kuće tamo, a treći savjet ćeš dobiti sa onog stabla pored.

    "Slažem se", reče lovac i vrabac mu dade prvi savjet:

    "Ako je nešto nemoguće, ne vjeruj nikom ko tvrdi suprotno."

    Lovac pusti vrapca, ovaj odleti na krov kuće i izrekne drugi savjet:

    "Ne živciraj se zbog stvari koje su prošle. Živi za ovaj trenutak."

    Onda vrabac nastavi: "Progutao sam biser težak deset drahmi. Da si ga pronašao čak bi i tvoja unučad bila bogata."

    Lovac se rastuži i bude mu žao što je pustio vrapca. Onda vrabac nastavi:

    "Zar ti nisam rekao da se ne živciraš zbog prošlih stvari, pogotovu zbog nečeg što je nemoguće. Stvarno si glup. Kako ću ja progutati tako težak biser kad sâm težim tri drahme?"

    Lovac pomalo opet dođe k sebi i upita vrapca za treći savjet.

    Vrabac će na to:
    "Prva dva nisi koristio, što će ti onda treći?"
    ...te odleti kud ga noge i krila nose ***

    OdgovoriIzbriši