30. tra 2012.

Hotel Park Doboj
















Broj komentara: 6:

  1. Hajde sad da pozelimo jos i mi novom hotelu puno uspjeha u radu :)

    Vidim pije se pravo pivo, sve je ljubicanstveno :). Jos jednom, puno uspjeha u radu, a gradjanima lijepe trenutke u njemu.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  2. E mog Doboja, na velikom ortvaranju jednog hotela ja prepozao samo cetiri Dojlije.

    Neka je sa srecom sa novim hotelom

    //Zeljko Tipura

    OdgovoriIzbriši
  3. Željko, prepoznao bi više Dobojlija, ali nema ih na ovim slikama, ovo su slike iz samo jedne sale.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Privatne fotografije, a na otvaranju hotela je bilo preko 600 pozvanih gostiju, bilo je zaista mnogo Dobojlija, ali nisu na ovim slikama.

      Na jednoj od ovih fotografija je Zoka sa Denisom Galićem. A Denis Galić nije Dobojlija, ali je itekako poznat. I to je lijepo da se Doboj otvori prema svijetu.
      Sve je vrhunski organizovano.
      I moje čestitke Doboju na novom hotelu :)

      Izbriši
  4. Svjetlana, slažem se za pivo :) Sarajevsko volimo :)
    Ono što me posebno raduje je Radler, novo iz Sarajevske pivare.
    Ja sam za taj napitak prvi put čula u Njemačkoj. sad ima i kod nas.
    Ne znam da li imaju u hotelu, baš ću pitati sljedeći put kad odem :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam Dobojka i bila sam a otvaranju, a i radim u hotelu!

    OdgovoriIzbriši