29. tra 2012.

Hotel Park Doboj





Broj komentara: 11:

  1. I tako je toga dana otvoren novi hotel u Doboju.
    Nalazi se na istom mjestu gdje je bio hotel Bosna.
    Zoka i Bobo su pozvani na otvaranje hotela, pa imamo i par slika iz hotela.
    Trebam samo da ih s telefona prebacim na PC, pa ćemo da zavirimo i unutra.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicno, ama super odlicno. Svaka cast, jer ovo vec sada izgleda grada vrijedno. Na FB sam vidio neke slike koje su bile idejna rjesenja za enterijer, i jako se obradovao.

    Sad, samo naprijed. Dvorana vala pod hitno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hotel je luksuzan. Bašta lijepa i prijatno je u njoj sjediti.
    Nisam još slike prebacila, sutra ću.

    OdgovoriIzbriši
  4. nemas lopatu ?
    zubak

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma mnogo je slika za jedan post.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hotel je renoviran ili pravljen iznova, jer mi je kontrukcija slicna sa starim, mda je drasticna razlika, naravno....Ako je, onda je sve brzo sredjeno, jer se sjecam, cini mi se, da se izgradnja ili renoviranje zapocela u jesen, da li sam u pravu, reci ce nam Maja, zar ne...:)
    Unaprijed Hvala!

    Fatima!

    OdgovoriIzbriši
  7. Hej, Fatima :)
    Renoviran je hotel, ali kad je renoviranje počelo... ne znam.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala Majo!

    Ma meni je to nesto jako brzo zavrseno, sjecam se, cini mi se da si jesenas objavila i slike i sve, kad je pocela renovacija...Ja sam cak mislila da nece moci biti sve gotovo do slijedeceg Rukomentnog Turnira a vidi ovo, tek maj...:)
    Mene inace, uvijek tako "bodu u oci" neka pitanja koja drugi ne bi ni primijtili, ako se sjecas, svih onih mojih ranijih pitanja...:)

    Fatima!

    OdgovoriIzbriši
  9. U ljeto 2007. imala sam cast da odsjednem u nasoj staroj "Bosni". Nikada necu zaboraviti sve to sto sam tamo dozivjela, danima sam mislila na taj boravak, a sve je bilo retro i cool. Samo se nadam da je personal ostao isti :)))

    A tek dorucak! Jedinstven i neponovljiv!

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  10. renoviranje hotela počelo 01.februara 2011.godine.

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala lijepa, mislila sam stvarno da je to bilo jesenas...:

    POzz...

    Fatima!

    OdgovoriIzbriši