14. tra 2012.

Fiskulturna sala

Broj komentara: 9:

  1. Da Svjetlani osvježimo pamćenje :)
    Ovdje smo radili fizičko.
    Ako ideš dole (lijevo) onda ideš prema Medicinskoj, svaki dan smo ovuda prolazile, kraj Planike, Agro Makedonije...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, osvjezeno, a sjetih se i profesorice Hajre. Super zena! Meni bila izuzetno draga. Od nas napravila dobojske Lokice :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    2. A potrudili smo se da se sjetiš :)
      Mure iz vazduha, ja sa kopna :)

      Izbriši
  2. Jes...vavijek sam zelio da bidnem pilooot ;)

    Ovdje pored trafike (ne vidi se na slici, mozda jos postoji) bila je i poznata vocara (Hurtic), a mi mangupi kad vec nista nismo vise mogli izvesti, klepali smo "samare" po ovoj trafici.

    Trafikantkinje bi valjda radi ljepseg eksterijera tj. kako bi trafika bila popunjenijeg izgleda sa ceste, znale poredati sa unutrasnje strane kutije od cigara na prozorce.

    Takodjer i zvake, olovke, karmine, stampu i sve sto je moglo stati na rub kliznog prozora. Mi dodjemo i sve to poobaramo jednostavnim udarcem dlana po prozoru sa vanjske strane kad je radno vrijeme vec proslo ;)
    Ja mislim da je ona koja je otvarala i imala sljedeci dan jutarnju smjenu imala i trpjela veliki popizditis radi toga ;)

    A to smo radili, jer tacno preko puta gdje je ovo slikano je kuca u kojoj su se prije prodavali boje i lakovi. U moje adolescentno doba tu je bio lokal sa dva bilijar stola, fliperima, video-igricama i poker aparatima.

    "Raja, veceras se vidimo u "Boje i lakovi..".

    E, kad i oni zatvore i nas napure vani, a mi jos puni energije, e tada je sljedilo "samaranje" trafike ;) I naravno, jos ponesto, hehe, dok se ne dodje kuci.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma mislila sam na onaj snimak :)
      Ono je pilotski snimak ;)

      Izbriši
  3. Ako jesi, ondaK si moj broj.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  4. Nego gdje nam je Sasa? Bas mi nedostaje.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  5. majo, i ova ti je slika fina.

    OdgovoriIzbriši