6. tra 2012.

Druga strana iste ulice


Broj komentara: 9:

  1. Jučerašnja slika.
    Danas kiša pada, pa mi se ne izlazi napolje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno si smislila naziv fotke, podsjeca me na onu stvar od Zabranjenog pusenja i stih:

    "S one strane ulice stanuju djevojcice kojima, kojima mirise koza",

    kao i stihove od Jure Stublica:

    "I ne znam kad i ne znam gdje,
    ici cemo istom stranom ulice,
    vjeruj mi, duso, srescemo se,
    u svijetu tajni,
    mi nismo sami..."

    A sad idem da citam "lektiru", hahahaha, kako mi je to islo na nerve, jer sam uvijek htjela da citam sta se meni hoce, a ne tamo nesto sa nekog spiska, mada to ne vrijedi za tri fenomenalne knjige iz gimnazijskog programa lektire: Kamijev "Stranac", Markesova "Sto godina samoce" i Krlezina "Gospoda Glembajevi".

    Dobra je bila i ona pripovjetka "U bosanskoj kafani" tj, kako se nekada kuliralo uz kafu sa rahatlokumom, a ne da se sruci na eks. To onda nije merak.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  3. E ovdje malo nize u sarajevskom "Sportu" smo kupovali hokejaske stapove i pakove tokom Olimpijade. Hehe, kad sam ja kupovao taj "Elanov" stap udjoh tiho, a prodavac, neki brko do daske odvrnuo onu lijepu crnogorsku: "Milica, jedna u majke": ;)

    "Dzarmi dzan na vigam, bez asikovanjaaaa, Milicaaa jedna u maaajke" - ori po prodavnici ;)

    Pustio sam ga da se ispjeva ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Od Milana Mladenovica i EKV nekada davno napisano u SFRJ:

    "Sarajevo, kristalna sećanja
    Sarajevo od blata i snega
    Otari mi inje sa očiju i čela
    Izađi iz mene, izađi iz mene

    Pusti oči da vide
    još ovaj put
    Pusti uši da čuju
    još ovaj put

    Sarajevo..."

    Na youtube stoji jos snimak "Ovo je zemlja za nas" sa koncerta u Zetri 1991.

    "U svakom porazu
    ja sam video deo slobode
    i kad je gotovo
    za mene, znaj, tek tad je pocelo..."

    Na kraju rece Milan Mladenovic:

    "Bila je to Ekatarina velika. Miiir!"

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve je to bilo i toga više nema.
    Nema ni prodavnice, ni prodavača s brkovima, ni Milice, ni EKV...

    OdgovoriIzbriši
  6. Majo, jeste to tako, ali na neki nacin i nije, jer sve je to pohranjeno u memoriji, a zivot nije ono sto covjek zivi nego cega se sjeca i kada ostari baci pogled unazad da to prozivi jos neki put...tako nekako je rekao jedan od mojih fave pisaca G.G. Marques.

    Na Zelenjaku (Zeleni venac pijaca blize odredjeno) postoje jos takve radnje sa imenima koja su pravi marketinski podvig tipa Kore od Bore i Kore kod Menke Makedonke. :)))

    Srecom Ddorf je pravi multi kulti grad, pa mogu da svratim u neku tursku radnju gdje stoje nepregledne mase baklave - naravno, moj favorit su sa orasima, a ima i sa pistacijama, pa pistacijama i Sahne i da ne nabrajam dalje.

    Neces vjerovati, ali danas sam pazarila Deit, jos se sjecam onih nasih reklama deit, deit, deit... a postojao je i Stil, ako se ne varam.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s velikim piscem :)
      Kako bi mi "sjeo" Deit :) i baklava s orasima ;)

      Izbriši
  7. "Prozor mora pasti" je bio prvi graffit u Bgdu, a danas su pale palacinke.

    Iako S. jos boluje (necemo da pretjerujemo s onim "od ljutijeh rana"), ona je danas zasukala rukave i palacinke su pale...Sa Nutellom i dzemom od kajsija (Staud Wien - najbolji).

    Sutra jos jedan praznicni dan, pa moramo da sljakamo do 1.maja, s napomenom da ovde 2.maj nije praznik, samo skracena verzija, pa opet sljaka.

    Laku noc.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nek` si nam prijavila palačinke :)
      Super da se S. oporavlja :)

      Izbriši