16. tra 2012.

Dragana je poslala kolač :)


Broj komentara: 12:

  1. Ne pika se, Dragana, imaš kakav "friškiji"?
    hehehe
    Šalim se :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno je, i cvijeće i kolač :)
    Ovo je pita od jabuka?

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Majo,

    sjecam se stare fore iz Hita godine, mislim da sam bila na pocetku osnovne skole ili negdje na sredini.

    Razgovara tip sa tipom. I ovo bijase citava konverzacija.

    "Jesi ti Japanac?"

    "Ne, ja sam kao Bosanac."

    Majo, Majo, zar ne prepozna baklavu, bona? Pite od jabuka, visanja, etc. ima kod Tome, ali kod mene samo baklave, iz radnje... Nisam ja vrijedna k'o Mure... Mure, legendo!;)))

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, izvini, nisam znala da je baklava.

      Kad bi pitu od jabuka izrezala na trokutiće, ja bih mislila da je baklava.

      Izbriši
  4. de na tanjuru pise sretan bozic , a sad je uskrs / vaskrs
    zubak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa zato sam i pitala, jel` ima "friškiji" hehehe
      Šalila sam se, naravno.
      Bitno je šta je na tanjiru. Pita od jabuka ili baklava, dobro i jedno i drugo :)

      Zubak, ti navratio na baklavu :)
      A što si anonimac? Gdje je Google Konto?

      Izbriši
  5. E, Zubak, sta se tu moRe, tanjiri su bili u masini na pranju, neki jos nisu ni otpakovani od selidbe, pa ostade taj za Xmas, gdje bih ja da Maju castim bajatom baklavom?!Ja dolazim iz jedne fine kuce, gdje se gostu uvijek serviralo sve najbolje.

    Majo, kada bolje analiziras fotku, jesu orasi, nisam ja kao Mure takav maher u kujni, pa da isjeckam jabuke do teksture mljevenih oraha. ;)))

    Ne znam samo kako se S. nije prije neko vece sjetila tokom nase prepiske re: osnovna skola jedne stvari. Ona je imala nastavnicu D. koja je onako narodski znala da dodje na cas sa komadom hljeba (onaj nas cuveni cetvrt hljeba, to nisam jos nigdje vidjela na mojim putovanjima da postoji!) i da jede tako hljeba i lovacke pastete. U knjizi iz geografije je bila jedna fotka gladnog djeteta iz Afrike koja je ilustrovala neokolonijalizam, a mangupi iz njenog razreda su ispod fotke napisali:

    "D. (nastavnica), daj 'ljeba i pastete!"

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A lijep je tanjir. A baklava još bolja. Eno, orah :)

      Izbriši
    2. Dragana, sad bez zezanja, baklava je odlična.
      Kako dobro izgleda, sad moram nešto slatko pojesti.
      A skoro je pola 11 (naveče).
      Ovakve slike treba samo prijepodne gledati :)

      Izbriši
    3. Majo, slatkisi i jesu najsladji uvece :) :) Haha..

      Izbriši
    4. hahaha :)
      A znam ja sebe i znam da ne mogu da odolim kolačima, a kad vidim na slici onda ne mogu da odolim. Zato sam i stavila sliku ujutro, al` Dragana i Zubak se raspisali kasnije. Sreća pa je bilo kolača u frižideru :)

      Izbriši
  6. bolje je da sutim
    zubak

    OdgovoriIzbriši