19. tra 2012.

Boba nam šalje pozdrave :)))



Cao svima,

da vidite koje je cvijece ovamo u cvatu, evo par fotografija sa Festivala begonija u Ballaratu (gradica udaljenog 100-njak km od Melbourne-a, u kome se nekada kopalo zlato, a sada je to lijep i zanimljiv turisticki grad).

Pozdrav, Boba

Broj komentara: 30:

  1. Jao, što je lijepo :)))
    Naročito mi se dopada zadnja slika.

    Ovo nam je pravo osvježenje na blogu :)))
    Hvala, Bobo :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Prava stvar u pravi cas, Bobo, nakon ove tuzne price o DP.

    Danas sam vidjela ogromnu reklamu za sajam vrtova u holandskom/nizozemskom gradu Venlo, nesto dalje od naseg burazera Mureta, a blize Deutschland.

    Eh, kad bih stigla i tamo, ali meni stoji nesto drugo u agendi... Ne moRe se sve odjednom...

    Majo, kada zimisljam tebe s kamerom u ruci ili okacenom oko vrata (hahahahaha), uvijek me to asocira na brata glavnog junaka filma "Balkanski spijun" u liku Zvonka Lepetica, hahahaha, mislim da je on imao i dvogled.... i walky talky cak....

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kod mene je mini cam. (na telefonu :)
      `ej, ovo s dvogledom je dobro, da mi je jedan da mogu da vas vidim ;)

      Izbriši
  3. Koji car, zar ne?

    A sta se desilo sa obdanistem koje se nalazilo u neposrednoj blizini moje zgrade i "zutog" solitera? Da li jos postoji i koja mu je svrha?

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  4. bobo, kod vas vazda nekih zanimacija :) slike su super, a cvijece samo sto ne zamirise :)
    pozz

    sanja

    OdgovoriIzbriši
  5. Mala, mogla bi ti i stici na Florijadu ove godine (Floriade 2012), jer to je ove godine od 5 aprila do 7 oktobra (ima se vala kad), i to se svakih 10 godina jednom organizuje. Ne trebam ti puno pricati o tome kako Holandezi organizuju stvari. To ce biti svjetski top. Ocekuje se preko 2 miliona ljudi.

    U ostalim zemljama imas hortikulturu u svom izvornom obliku, a u NL je to otislo do arhitekture hortikulture ;)
    To su ti glumci, to je muzika, to su programi i performansi u fazonu teatra, to ti je "Home of Health and Happiness"...Hej ba, zicaru (!) su ove godine osposobili da i iz zraka vidis sve to.
    Nema ga na kugli zemaljskoj u svijetu cvijeca, a da je bolji od ovih mojih margarinaca ;)

    Ma evo ti site, imas i na njemackom i na engleskom, pa biraj...

    OdgovoriIzbriši
  6. Mure, je l' ti to mene zoves? Ako je jos musaka inclusive, why not?!

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  7. E more...hocemol' u zicari raspakovat', il' negdje drugo? ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobra scena, vas dvoje u žičari s musakom :)

    Link je super, jel` to Dragana taj sajam koji si vidjela na reklami?

    OdgovoriIzbriši
  9. MoRe u zicari, mada je mene uvijek privlacio Luftballon zbog . Kada sunce grane i ruze biDnu u cvatu eto mene tamo.

    Nego sjecam se jos jednog S. putovanja vozom na relaciji Bgd-Doboj. Neka dva lika su bili s njom u kupeu. Voz odmice, glad stize. Prvo su stavili jednu kartonsku kutiju, pa izvadili iz torbe serpicu, poklopac je bio fixiran spagom, pa jos dvije kasike, a ponudili trecu S., hahahahaha Njoj se nesto i nije bas jelo.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, pa mogla si vala Svjetlana prionut'...ih, kasnije bi i rakiju dobila, sigurno ;)
      A i produzili bi makar da ti kofere iznesu ;)

      Izbriši
  10. zbog afiniteta prema letenju and pilotiranju etc...

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  11. Majo,

    link smo S. i ja vec danas pregledale, jeste - to je taj sajam na koji sam mislila. To mjesto je ca. 1h udaljeno vozom od Ddorfa. Nisam tamo nikad bila, dosad sam apsolvirala Amsterdam i Maastricht. Mislila sam da se Mure zeza, ali stvarno postoji tamo zicara - kombi ticket sajam&zicara. Great.

    Ja tamo dodjem, a Mure stoji s musakom i "Oslobodjenjem" ispod miske, hahahaha

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  12. Jes', jes', i raskopcan je'no tri dugmeta sa izbacenom "tapiserijom", lagano zasukanog lijevog rukava (da se vidi sat), i ...sirok osmjeh i zlatan zub ;)

    A sta ti meni ne vjerujes kad je nesto "prijavljujes"..Zenska, ne slusas me...nije to dobro. Nije.
    ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jos bijele carape, po mogucnosti da se vide ispod pantalona. Cesalj u dzepu od sakoa obavezan, takodjer.

      Dragana ;)))

      Izbriši
    2. Kole Angelovski ;) Hahaha, a sakAo je zut. Uh..;)

      Izbriši
    3. Mure, moram priznati da nemam pojma ko je taj Kole Angelovski. Rupe u sjecanju.

      Ali mislim da znam na sta padaju djevojke.

      Odem ja tako u Mannheim u posjetu prijateljici i onda sam tek spoznala prvi put u zivotu sta je pravi macho.

      Naime, kada tamo stave kljuc u bravu nocu, a ljudi tokom izlaska ogladne, ondaK svrate kod Isküdara. Isküdar je vlasnik Kebab baziranog lokala, naglasavam vlasnik!

      Tako on stoji sav cool, nadgleda osoblje koje sjecka luk i drzi situaciju pod kontrolom. Najvaznije je mjesto na kojem on stoji mirno, da ne kazem cool, sa prekrstenim rukama. Ispod svoje ogroooomne fotografije sa godisnjeg odmora u zavicaju. Brkovi kao Omar Sharif, tamne cvike, osmjeh sa zlatnim zubima u prvom planu, razdrljena kosulja i ispruzena lijeva ruka sa zlatnim satom s kojom suvereno upravlja svojim brodicem, a mozda i jahtom, nije sve stalo u kadar. I zlatna lancuga sa medaljonom bar 7-8 cm u promjeru.

      Mislim da sam kao zena ipak uspjela da desifrujem njegov muski mozak, mislim da je Isküdar oduvijek zelio zapravo biti kapetan laDJe!

      Dragana

      Izbriši
  13. *kad ja nesto PRIJAVLJUJEM

    - vidis kako sam se naljutio, cim pogresno tipkam ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mure, ja jos pamtim one tvoje prelijepe fotke na blogu, o holandskom cvijecu i njihovim festivalima, mogu misliti kako ce tek sada sve to da izgleda ako se sprema nesto jubilarno.

      Blago vama :):)

      P.S. Malo kasnim, pa sam propustila sta je Maja objavila, haha..Drago mi je da su vam se fotke dopale i meni je Majo, treca fotka najdraza. Zanimljivo je bilo gledati tog cikicu dok slika.

      Boba

      Izbriši
    2. Samo da bude lijepo vrijeme Bobo, inace je sve deset puta manje lijepo. U ovoj ravnici to je formula. Kad je sunce onda je sve x ljepse. Jel' sivilo, odmah odbij sa 10.
      No, dobro, festival dugo traje, pa valja bas dobro isplanirati ako odem kad mi je najpogodnije i sve to da uskladim sa vremenom.

      Izbriši
    3. Naravno, ne zaboravi musaku!

      Dragana

      Izbriši
  14. Ma vjerujem, samo se pretvaram, hahahahaha

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. "Nemoj mi to radit' ziva bila, jerbo...nemoj i nemoj. Ja sam taKI co'ek" ;)))))

      Izbriši
    2. "Prolazim kroz pakao zbog tebe" , hahahaha

      Dragana

      Izbriši
    3. "A nigde se ne vidU beli coveCi" :)))

      Izbriši
  15. Ovo je dobro, sad sam ja uskocila.. Gdje si MAJOOO? Da pravis red i raspored, haha..

    boba

    OdgovoriIzbriši
  16. Bobo, to ti je demokratija ;), samo prati komentare, ispod svakog možeš odgovoriti.
    E, Sanja, Sanja... mi k`o na ringišpilu ;)

    OdgovoriIzbriši