8. tra 2012.

;)

Broj komentara: 28:

  1. Modrička mesnica, časovničar - urar, bio je Didić, sad je drugi, ne mogu da se sjetim prezimena.
    Pitaću ga da nam navije sat ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kad je ovaj notar otvorio svoj bIZnis, prvo je bila samo cirilicna tabla. I ja se vazda ibretio (cudio) sta mu sad HOTAP dodje? I prodjem jednom, dvaput, sto puta, i onda bling! skontam, hehe ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je bio prvi prolaz kojeg se u Doboju sjecam:)))

    Kao osmomjesecnu bebu su me donijeli u Marsala Tita 15/3. Tu su skoro tri godine kasnije donijeli i D. kuci. Morali smo proci kroz ovaj prolaz, koji je ranije, cini mi se bio drugaciji. Sve mi se cini da je smanjen i da je nastala neka nova gradjevina. Da bismo usli u nase ulaze koji su se nalazili na poledjini zgrade morali smo proci kroz ovaj prolaz. Nekada smo kao djeca D. i ja vise puta dnevno dolazile tu da kupimo, pred elekto-radnjom u kojoj je radio cika Mordo Atijas, sladoled na tocenje. Stajao je tu automat, sladoled je kosato 2 dinara, a kombinacija je bila ili cokolada i vanilija ili jagoda ili vanilija.

    Kada smo se preselili iznad Mobilije nije vise bilo sladoleda na tocenje u nasoj blizini, nego smo najcesce ljeti odlazile u samoposlugu u Cuprijskoj da kupimo Snjeguljicu :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, i mi smo tu dolazili na sladoled iz automata :)
      Jeste vi bacali onaj ćošak od korneta kad ostane?
      Neko je nama pred zgradom rekao da to ne valja jesti i mi smo svi bacali :)
      Najbolji sladoled mi je bio u Kikiju.
      Najbolje kugle i najbolji iz automata, jest` bio dobar :)

      Izbriši
  4. Pa sigurno da je prolaz bio veci Svjetlana, jer tada tu nije bila ova nova banka ovako nabildana na setaliste, vec ''Izborova'' prodavnica itisona i tepiha uvucena od setalista barem 3 metra unutar zgrade. E, tu je, u toj prodavnici itisona radio Mupa.

    Oni su stubove koji su bili prisutni ovdje kasnije "ukrali" od prolaza, prolaz suzili i zaderali zidove. Cini mi se da je tu kratko vrijeme bila jedna turisticka agencija rent-a-car.

    Ih, jest' vam opet bilo od ''Mobilije'' daleko do ''Kiki-slasticarne'' ;) Trk pored ''Madere'' i tuzlanske prodavnice ''PTK'', pa kroz Skolsku i oplaaa...na sladoled u ''Kiki''.

    Jos ako imas srece da Nura ima smjenu, onda ti treba kornet sirok kao tepsija! Koliko bi ona znala djeci sladoleda dati, pa to nije normalno... ;)
    Dobri stari svijet...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao djeci bilo nam tako blize i nije morala da se prelazi ulica. Kasnije smo isli kod Kikija, jer nam je bilo vaznije da nam nije tako blizu, bilo je vise vremena da se ispricamo i vjerovatnije da nekoga sretnemo, koga smo upravo spominjali u pricama :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
  5. E. moj Mure, da nema tebe nikako ne bih upotpunila znanje rodnoga mi grada. Ustvari meni je sve to pocelo puno ranije da se polako daljava od mene, a ne te proklete 1992.

    1987. sam otisla na fax, a onda, vjeruj mi, nije bilo vremena za obilazak lokalnih ljepota. Mnoge stvari nisam upratila. Sjecam se samo knjizurina koje sam vukla preko dobojskog mosta, prvo u Sarajevo, pa onda u Beograd. Trudila sam se ja, dragi Mure, da ljeto provedem u miru, da dam uslov za sljedecu godinu i uvijek u tome uspjevala. Beograd je imao i julski rok koji se zavrsavao 15.7. pa ja dodjem kuci ili 15. ili 16.7. Svi studenti odavno, krajem juna, dosli kuci i prave planove za ljeto. Znas more, zurke, Goransko etc... samo su moji planovi vec odavno jasni, nema novog planiranja. Ja napravim pauzu od ucenja 3-4 dana, pa opet na ucenje. Grad sam napustala prva negdje oko 22.8. i spremala se za septembarski rok, koji je pocinjao uvijek tacno 1.9...

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  6. E, pa kad si ambiciozna zeMska. A sta ti je falilo da si se, u duhu siroko prihvacene i izvrsavane tradicije, udala u 20-0j, i da si rodila 4 djece? Ih, sad bi imala unucad i oni bi ti npr. snimali emisije od Oprah, citav serijal filmova Lepe Brene, ili u pdf-u memorisali Burdu...a ti samo sjedis, jedes cokoladu dok ti noge oticu i vices: "E, ne MERe ovo 'vako vise!" ;) ;-P

    Hehe, suti sad, i nosi svoj kriz, obrazovano zensko bice ;) I pazi da ne budes sumnjiva, hehe ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mure, kad bih mogla, isti bih put opet birala :))). Nisam se pokajala, nikada.

      Ali, kad bolje razmislim, jedino bih mozda serijal filmova Lepe Brene mogao da utice da promjenim odluku, jer takva vrijednost ne moze da se nadje na velikim skolama :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    2. Znao sam da ces ovako odgovoriti, i drago mi nesto zbog toga ;)

      Izbriši
    3. Care, znamo se, istu smo havu udisali :)))

      Nego, bas si mi "ukrao" par misli o musko-zenskim odnosima :))) Moja omiljena tema :).

      :) Svjetlana

      Izbriši
    4. Dok peglas, znam te pticice, dok si jos jaje bila!

      Dragana

      Izbriši
    5. Mrzim peglu, tad se posebno razvijem u feministkinju zeljnu revolucije. Svake nedelje uvece hocu da napravim revoluciju !!!

      :) SVjetlana

      Izbriši
    6. Autor je uklonio komentar.

      Izbriši
    7. Sve je to u redu. Prvo školovanje, pa onda rađanje. Ali ja ne osuđujem ni žene koje su postale majke u 20-tim godinama. Pa i ako su rodile 4 djece, i one mogu imati lijepu budućnost. Naročito u evropskim zemljama. U Bosni malo teže, ali svaka evropska zemlja pružiće im šansu da se dalje obrazuju i nađu svoje mjesto u poslovnom svijetu. Naravno, ako imaju podršku muža. A svaki muškarac koji želi sretnu porodicu, pružiće to svojoj ženi i pomoći će svojoj ženi i oko ručka, i oko domaćinstva, a naročito oko djece. A, kažem, jer znam da evropske zemlje itekako pomažu mladim majkama da se integrišu u društvu, sva vrata da nadoknadi propušteno školovanje mladoj ženi su otvorena.
      I to treba podržati.
      Ne mislim da vi ne podržavate :) Samo sam htjela da napišem svoje mišljenje :)

      Izbriši
    8. Majo, vjeruj drugarici, ponekad je to samo zapadna propaganda :))). Nama se cesto cini da je tresnja u tudjem vrtu uvijek sladja, a nije :)

      :) Svjetlana

      Izbriši
    9. Vjerujem ja drugarici :) I ne mislim da je trešnja u tuđem vrtu slađa :)

      Ali mlada žena, koja ima 20 godina i malu djecu zaslužuje poštovanje. Ako je ona sretna, sretna su i djeca.
      Samo nehumano društvo će joj okrenuti leđa.

      S druge strane, naravno da i mlade obrazovane žene zaslužuju poštovanje. I one su majke ili će biti majke.
      I njima će samo nehumano društvo okrenuti leđa.


      Maja revolucionarka, davno prestala da pegla :)
      Stvorila jedno humano društvo u kojem su svi poslovi zajednički, svi imamo ista prava na sve, pa i na peglanje :)
      ;)

      Izbriši
  7. Majo, ponosna sam na tebe kako pustas komentare u svijet :)))

    Zeznula si skoro svaki chat.

    Zato Pusa :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ups, sad ukapirah da se pustaju sami u svijet :).

      Ja racunala na tvoju recenziju, do sada si me par puta spasila, ko ce sad ako se ovako pusCaju sami od sebe?
      Ko ce pripaziti na mene? Spasavaj, nadrljacu!!!

      :) Svjetlana

      Izbriši
    2. Ovo samo kratko, pošto ne mogu da vas pratim, prebrzi ste :)
      Pazite šta pišete :)

      Izbriši
    3. Dobro je, Majo, da je sve ovako kao sada samo nakratko. Predlazem, ti nama uvedi onako kao osamdestih na bonove ili na par-nepar, pa da se kontrolisemo.

      Meni kontola treba, za ostale NEZNAM.

      :) Svjetlana

      Izbriši
  8. Ne mogu ni ja, vec imam upalu misica, hahaha Vazno je da cenzure nema. Yeah!

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. D, anarhisto iz Gimnazije!!!

      :) Svjetlana

      Izbriši
    2. Pa vi ste predobri bili :)
      Ja sam skoknula do "Binga" da kupim nešto, a sad čitam šta ste pisali.

      Vi bi na ovom blogu trebali bez cenzure objavljivati, ali bi trebali imati Gmail, onda bih ja mogla podesiti da se bez cenzure objavljuju svi komentari registrovanih članova bloga, s tim što bih isključila anonimne komentare.

      Izbriši
    3. Ili da ostane ovako kao što jeste, pa povremeno kad se raspišemo kao večeras, isključimo kontrolu :)

      Izbriši
    4. Majo, nemoj, nemoj molim te, ne treba nama ovoliko slobode :))). Ovo je u suprotnosti sa mojom zivotnim ubjedjenjima, ali je nama bolje zabraniti slobodu bloga, jer bilo bi svega :))).

      :) Svjetlana

      Izbriši