17. tra 2012.

17. april, Dan oslobođenja Doboja



Broj komentara: 19:

  1. Nekad smo pisali sastave o ovom danu.
    Danas je obilježen skromno. Pleh muzika, orkestra koji je i nekada svirao, učinila je ovaj dan svečanim. Svirali su na kiši. U parku.
    Sve pohvale članovima orkestra.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tuga...ali opet mi je drago da sjecanje na antifasisticku borbu naroda dobojskog kraja i ovako skromno ostaje zabiljezeno.
    Sto se ono kaze, ali sada iz srca: "Slava im i hvala".

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mure, ovo je ono što sam ja vidjela, a ja sam malo zakasnila. Možda je bilo još nešto.
      A i meni nekako tužno djeluje...
      Možda zbog vremena.
      Ali pleh muzičari sviraju fantastično :)))

      Izbriši
    2. Prosle si godine slikala za Dan Borca, pa je bilo malo vedrije i vrijeme i ljudi. Kisa je takva, pokvari uvijek nesto na otvorenom. Ali ponavljam, ne umanjuje trud orkestra i pomen na one koji su grad oslobodili od fasizma tog davnog 17.aprila 1945.

      Izbriši
    3. I ovdje kod mene u R'dam pada gotovo ista kisa...

      Izbriši
    4. Ima li R`dam ovakav orkestar? :)

      Izbriši
    5. izgleda da nas je sve strefila kisa. i ja sam jutros pokisla :(
      sanja

      Izbriši
  3. dobro je da se ikako obiljezava... dobro je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obilježava se, sad čitam, pa da dopunimo, evo link:
      http://www.nezavisne.com/novosti/gradovi/Obiljezen-Dan-oslobodjenja-Doboja-137274.html

      Izbriši
  4. Podsjete me ove stvari na djetinjstvo i onu stvar "Bandiera rossa"...

    "Avanti o popolo, alla riscossa,
    Bandiera rossa, Bandiera rossa.
    Avanti o popolo, alla riscossa,
    Bandiera rossa trionferà.

    Bandiera rossa la trionferà
    Bandiera rossa la trionferà
    Bandiera rossa la trionferà
    Evviva il comunismo e la libertà."

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej koliko puta smo je otpjevali :)

      Izbriši
  5. Wiki kaze:

    "Bandiera rossa (na talijanskom 'crvena zastava'), često zvana i Avanti Popolo prema prvim stihovima je jedna od najpoznatijih radničkih pjesama, koja slavi crvenu zastavu, simbol socijalizma, a kasnije komunizma.

    Riječi pjesme je napisao Carlo Tuzzi 1908. godine, dok je melodija preuzeta iz dvije lombardške narodne pjesme.

    Pjesmu su kasnije obradili mnogi glazbeni sastavi, između ostalih pulski KUD Idijoti te slovenski Pankrti."

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  6. To su oni KUD Idijoti od kojih je jednog pitao moj skolski drug na ekskurziji u Puli: "A jesi ti jedan od "Idiota"?"

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  7. Pade mi nesto na pamet (tek nakon nogometne veceri, jer vrijeme nije ni za razmisljanje, tek sada stade kisa)...koliko zaista jos ima zivih boraca iz NOB-e, i kako danas zive u sveopstoj mizeriji?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima boraca iz NOB-a. Ne znam koliko, ali ima ih.
      A kako žive?
      Ne znam, Mure.
      Znam samo da bi mnogo ljepše živjele da u gradu ima Dom penzionera. Tu bi imali: i ručak, i njegu, i fizioterapeuta, i svoje društvo.
      Ali nema Doma, pa se snalaze kako znaju.
      A to je tužno.

      Izbriši
  8. Znaci DP jos nije vracen PIO-u? Boze sacuvaj...Drustvo koje ne zeli da se brine o starijima, nece znati brinuti ni o djeci i mladima, ili kratko receno = sramota.

    OdgovoriIzbriši
  9. Slažem se, jer osnovna slika jednog društva je kvalitet života njegovih građana.

    OdgovoriIzbriši