1. ožu 2012.

Začarana šuma ili staza

Na tzv.. Enchanted walk u podnozju Cradle planine, ima i domacih zivotinja (wombat-a), a staza zavrsava kod vodopada..






Broj komentara: 7:

  1. Draga Bobo :)
    ovo je stvarno neka čarobna šuma :)
    Vjerujem da vam je na odmoru bilo lijepo, sva priroda je nestvarno lijepa, baš nekako čarobna, začarana, kao iz bajke...

    OdgovoriIzbriši
  2. Bobo, moj apsolutni favorit je fotka sa waterfalls. Mozda sto me podsjeca na Plitvice i slapove Krke. U svakom slucaju, fantasticne fotke i hvala ti na reportu, izvjestaju ili izvjescu.

    Imala sam u UK jednu prijateljicu iz Tasmanije. Porijeklom Grkinja, ko je uostalom native Australian? Znam da se Skotska prilicno ispraznila i ti ljudi zive sada down under.

    Ciao,

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dragana, super da si se javila :)
      Imamo neke poteškoće sa slanjem komentara, ono što se tebi dešavalo, sad se Bobi i meni dešava...

      Izbriši
    2. Hej Caooo, da iskoristim dok moze, ko zna koji "cookie" ce da zasmeta kasnije..

      Dragana, i mene je ta ista fotografija podsjetila na Plitvice. Ne, dok sam tamo bila, nego kasnije, dok sam gledala sta smo sve slikali, kad sam prvi put pogledala fotku. Zato sam je i poslala, haha..

      Nego, sto se tice Tasmanije, jako malo je naseljena, mozda je zato priroda bas ocuvana. Moze jos Skota da se useli, haha, a i drugih.

      Salu na stranu, lijepo je. Mene je iznenadilo pitanje jednog od mjestana tamo. Naime, jedan od nasih prvih izleta, avantura, je bilo pentranje po drvecu tj. izmedju visokog drveca (http://www.treetopsadventure.com.au/)

      Pa u tim pauzama, dok se ceka da svi "prelete", jedan od vodica me upitao "I sta ustvari ima zanimljivo u Mlb?" Misleci, zasto bas tu zivimo,a kako je Mlb najblizi Tasmaniji, najvise Tazi raje dolazi ovamo, pa je pitanje bilo, pomalo duplog znacenja. Ja sam pogledala okolo, svu onu prelijepu prirodu i to na visini od nekih 30-tak metara i potpuno ga razumjela;
      Odgovor je bio "Ma nista posebno".

      Boba

      Izbriši
    3. Majo, ta sumica i staza je zaista kao carobna, kao da je izasla iz korica kakve bajke. Sreca pa nije prevelika, jer sam se ja, u jednom momentu, cak i uspanicila, cekajuci nasu kceru, koja je ostala zadnja, bukvalno pokusavajuci da uslika svaki cvjetic.

      B.

      Izbriši
  3. Bobo,

    kazi nam ili pokazi koji su to cvjetici. That would be very nice.

    Na Plitvicama su bile ljubicice i sumske jagode (bas ih volem, bile su upakovane u korpice od kore drveca, sve je bilo onako etno), a S i ja smo se davile strudlom koju su prodavale onako s nogu lokalne tete, da ne kazem onu nasu rijec koja oznacava village people.

    Te strudle su bile inspiracija mojoj mami za nastanak dvije strudle po njenom receptu - jedna sa filom od maka, a druga sa filom od oraha i ne postoji nijedan kuh(-v-)ar ili web kuhinja poput Coolinarike u kojoj se spominje nesto slicno. Kada smo vec kod remek djela te vrste, ne bi bilo ok da preskocim Zerbo kocke po receptu koji je moja mama svojevremeno dobila od moje tetke.

    Mislim da meni ne bi trebalo dozvoliti putovanje u Budimpestu. Odem ja tako s mamom u Pecuj davne 80. i neke, bijase avgust, prevruce. Doruckovala sam Zerbo kocke iz prvog supermarketa, pa rucala neke kobasice koje nisu bile samo to nego jos obogacane sa gomilom naribanog sira preko ooooogromne kifle (OMG, ko smisli tu preverziju!?), a hit dana se zbio u povratku na grani kada smo zbog visesatnog cekanja na grani i vrucine bukvalno vecerali kolace po receptu M. Antoanete. Zao mi je sto je S tada ostala kratkih rukava, hahahahaha,kriva je topla avgustovska noc.

    Sjecam se i onog sira Karavan (dimljeni), mislim, za Madjarsku vazi sve sto i za Vojvodinu, tamo se ne m're ostat gladan.

    Palacinke kod Gundela i obavezna posjeta Zerbou, to su kulinarski Budapest highlights. Ima ih sigurno jos, mozda je bolje da ne znamo. Ah, da i Dobos torta!

    Laku noc, drustvo.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dragana, saljem i cvjetice (po izboru moje kcerke i sto je ona fotografisala)..

      :) :) :)

      B.

      Izbriši