18. ožu 2012.

Rambo Amadeus - Euro Neuro (Crna Gora)

3 komentara:

  1. Rambo je extra!

    Meni se svidja posebno njegov outfit - bijela potkosulja koja je sastavni dio naseg folklora, super match sa zelenim gumenim cizmama, iako je sve great, mogao je da kapicu zamjeni sa maramicom zavezanom u cvorice na sva cetiri coska (look za vrijeme kosidbe i ostalih sezonskih poljoprivrednih radova).

    Imala sam jednu frendicu koja je imala nekog tipa i pokazala mi njegovu fotku, frajer sjedi u potkosulji na nekoj vikendici u blizini Valjeva i drzi oooogroman kuhinjski noz (kao u filmu "Noc vjestica"), tu je i flajka domace rakije i tip opleo po pecenju. Taj prizor me vratio negdje sigurno 100 godina unazad, mada tada kod nas nije bilo tako fine bele trikotaze za potkosuljce. Kakav Calvin Klein, ko zeli da vidi belo potkosuljce, neka svrati na Balkan ljeti, ima ga na svakom cosku.

    Simpatican je Mr Antonije Pusic, ja mu zelim da pobjedi, mada ne znam sta je sada trendy glede politickih vjetrova.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa jeste, MN je raj za prave muskarce :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se poprilično dopada način na koji Rambo Amadeus razmišlja i shvata svijet.
      Ima dosta tih videa na YT u kojima je intervjuisan, interesantno je, a i logično njegovo razmišljanje.
      Video njegove evrovizijske pjesme je ekstra :)
      A i magare je dobro :)

      Izbriši