31. ožu 2012.

Proradila :)


21 komentar:

  1. Ovo je postalo najslikanije mjesto u gradu, svi se slikaju kraj fontane ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni ovi vodoskoci nisu u harmoniji! -:) Svaki "svoju politiku" vodi. Jesu li i oni stranački odvrnuti ? Ako neko pomisli da sam "zakeralo" podsjećam da je sloboda mišljenja i govora temeljna svetinja demokratije... -:)))) Živjela fontana ! -:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nema lijeka, niti funkcionalnosti bloga tip-top kao nekad (mogucnost neometanog ostavljanja komentara bez kocenja), osim ako ti sama za svoj blog ne obavezes "klijente" da se registruju na google-account, tj. da se prijavljuju, a prije toga registruju na gmail-account. Facebook = Google = Gmail = Youtube. Eto, zato koci, jer oni koordiniranju accounts, i svaka promjena (svaki update) izaziva probleme. Osim ako nisi i ti kao ucesnik koordiniran, tj. ako se ne javljas u "njihovom dresu".

    Evo, ne vide se ni bb-code koje si nekad imala u opcijama (ali ipak sam im dohakao i koristim bold i italic kao sto vidis), ubacili su ti Captcha budalestinu od sistema - ova slova da se popune prije slanja komentara (satro ''pomazemo digitalizaciju starih tekstova i borbu protiv BOT-masina'', a ustvari ti kontrolisu identitet).

    I sto je najgore, ne mozes nista vratiti, nego moras igrati po njihovim pravilima.

    OdgovoriIzbriši
  4. Al` problemi se, Mure javljaju i kod nas koji smo registrovani na Google, tj imamo gmail.
    Ja dugo nisam mogla ostaviti komentar, jednostavno nema nijedne opcije u ovom prozorčiću dole, vidiš ovo ispod:
    "Odgovori kao:
    -Google račun
    -LiveJournal
    -WordPress
    -TypePad
    -AIM
    -OpenID
    -Ime/URL
    -Anonimno"

    Od svih tih opcija, kod mene nije bilo nijedne...
    A to se dešavalo i Božani, ona ima Gmail, mislim da je isti problem imala i Dragana, a Svjetlani se sad pojavljuje nešto slično.

    OdgovoriIzbriši
  5. Nece se pojavljivati problemi onome ko zeli komentirati ukoliko SE PRVO U GORNJEM DESNOM UGLU TVOG BLOGA PRIJAVI NA BLOGGER, pa onda u listi izabere Google racun.

    OdgovoriIzbriši
  6. Mure, care, gdje si ti nama? Nemas pojma kako mi je drago da te vidim ovdje sa nama. Meni si nedostajao, a i za ostale znam da je tako, garant.

    Ma pusti Google, progooglacemo nekako,vec prozbori koju tvoju pametnu. Tebi posebna pusa

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  7. Nije ni to garancija, jer ja se tako prijavljujem i komentarišem.
    Ili na drugi način: neprijavljena napišem komentar, dole izaberem Google račun i kliknem na objavi, onda me pita za Google račun i ja to fino ispunim i objavim komentar.
    Ali ni tako nisam mogla komentarisati.
    A oni moraju dozvoliti da se ljudi javljaju kako žele, anonimno ili preko jednog od ovih drugih ponuđenih računa.
    Pa oni su i ponudili te opcije.

    OdgovoriIzbriši
  8. A koji browser koristis, tj koriste users? Sa Chrome nema problema. Sve se zeli sinhronizirati. To je poenta svega. Za Youtube npr. ti treba gmail account da koristis optimalno taj site, za Blogger ti treba gmail account i Chrome browser da optimalno radi sve update's...Pa vidi u postavkama sta sve imas. Morala bi imati opcije i za to, a sigurno si i dobijala u proslosti informacije od samog bloggera o tome kako najbolje prezentirati blog.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Google Chrome koristim.
      A postavke... ko bi mogao znati kako sam ja to postavila... onako kako sam mislila da je najbolje za blog. I ona čudna slova, to sam ja postavila.
      Ali blogger je rekao da je najbolje tako.
      Ma ja mislim da je problem u onim kolačićima, njih bi trebalo izbrisati, ja sam ih već brisala na kompjuteru, i evo radi, ja sad bez problema komentarišem.
      Ali i oni su dodali neke novitete, usavršavaju stalno blogove, jedva sam se snalazila i jedva sam vratila stari izgled onog dijela koji koristim u postavkama za uređivanje bloga.

      Izbriši
  9. Ti moras uvijek biti up to date, to stoji k'o kuca. Ako zaostanes u tome, oni ce ti sami promjeniti postavke. Sve sto je dzaba jel', podlozno je skoro prisilnoj rekonfiguraciji i ti se puno ne pitas, ali moras znati da to utice na privatnost racuna. Ne znam sta si postavljala kao konstantu, ali moras uvijek pratiti njihove novosti. Tek tada mozes u nekom vremenu spasiti staro, u protivnom prisilice te na novine koje uvijek nisu optimalne. Posjecuj forume, prati informacije od blogera i mozda ces spasiti omiljene postavke.

    Svjetlana lutko, tu sam ;) Sta mi radis bona? Ljubiska velika i tebi ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Joj, Mure, nek`je nama vas muskih. Zbog tehnike :))).

    Inace, bas ti hvala za ovo lutko, a jos vise za bona. Dosadilo mi ono uvijek isto Frau etc. Spasio si mi dan, citav dan se radujem ovome i sve mi nesto toplo oko srca. Znam ja da se vi svi sretnete na FB, ali zbog mene, koja jos uvijek ignorisem FB, javi se, molim te i ovdje. Hajd` sad, nemoj da te opet sijaset godina nema.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa neće MiViOni zaostajati za svijetom.
      Ovi na Blogspotu uvijek lijepo, pristojno pitaju: "Dragi MiViOni, probajte naš novi izgled, naše nove postavke".
      Vrlo rado, i mi probamo. I onda se slabo snalazimo.
      A kad ugledam ono: Želite li se vratiti na stari izgled? jao, kao sunce da me obasja. Ipak je to jednostavnije.

      Izbriši
    2. Hahaha, Majo. Dobro rece.

      Bozana

      Izbriši
  11. To je zato sto si ruzna, mrska, vazda pijana, agresivna, asocijalna i sto imas sljem..:-P :-) Hehe, ma nisi ti dzaba Svjetlana. Ozracis i osvjetlis, i nemo' da tak'a ne biDnes zauvijek ;)

    Istina, FB je na precac osvojio ljude koji iz raznih razloga gotovo bdiju na njemu, jer je jako interaktivan. I ako te jos ne svrbe tabani, bolje ti je da i ne pomisljas da ides tamo. Ostani u miru ovog bloga sa pravom rajom, koliko god nedostajalo te "muske tehnike" ;) A ja cu biti tu makar da procitam vase eglene ;) Naravno i da upitam, predlozim, komentiram...
    Hajde ljub, ljub...i uberi dan. Lijep je i suncan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mure, meni je drago da imaš lijepo mišljenje o društvu na blogu, i ja sam sretna da imam takve prijatelje.
      A što se tiče FB, i meni je dosta, svako ga shvata na svoj način i tako i koristi. Fina društvena mreža, ali mnogi prelaze granice pristojnosti, tastatura podnese svašta, a ne razmišljaju dok tipkaju hoće li nekoga to što su olako natipkali, povrijediti.
      Meni je neko "ušao" u profil na FB. Ništa neobično, ni čudno, to je postala najnormalnija stvar na FB, ali mi nije jasno šta bi čovjek postigao da se služi tuđim identitetom. Stvarno mi nije jasno.

      Izbriši
    2. E, moj Mure, ne svrbe me tabani, ne brini, necu ja tamo :)

      Nego kada se ova socijalna mre(z/n)a pojavila sjednemo ti nas troje: sestra mi u mene, muz mi u mene i ja i razmotrimo onako pro i kontra sta nam je ciniti. Ja sam njih slusala, oni su vise in nego ja, a ja ti odlucim po osjecaju. Rekoh sebi, Svjetlana sreco, nisi ti nikada voljela masovne pokrete, masonu jedan :), pa nemoj ni sada. Ja ti opet po onoj nasoj narodnoj krenem i odlucih da ignorisem "Vidjela zaba konja da se podkiva, pa i ona digla nogu." Uzgred kontam, ko hoce da me nadje, nace me. Vjeruj mi i bez FB me nadju, a meni opet drago i toplo oko srca, jer znam da su se stvarno potrudili i natrazili.

      A ti samo svrni ovamo, meni je bas drago :))).
      Tu smo u svako doba godine, pretresamo sve i svasta i taman kad mislis da nema vise teme koje se nismo dokacili, tu je uvijek vrijeme da ga komentarisemo. Trenutno, proslo, buduce. Nema veze, vazno je da se zbori.

      :) Svjetlana

      Izbriši
  12. Evo gledam na tvoj profil od FB i vidim da ti je email adresa VIDLJIVA. Zasto? I to ne jedna, nego dvije. Zato vjerovatno imas i problema sa blogom, posto je jedna od bloga. Hm? Znas ti sta to znaci? Isto kao otvoris kucna vrata sirom, dok si na pijaci, frizuri, kafi, u prodavnici, na poslu, u skoli...na Youtube klinci postavljaju video kako se krekaju account's na FB, a postoji i password generator koji na osnovu email adrese krade passwords. Identitet ti kradu i aplikacije, ali i oni koji to znaju i mogu iz zajebancije, a bez ikakvog razloga. Ja sta sam radio svo vrijeme na FB, bilo je objasniti ljudima potrebu da info dio racuna sa FB ne popunjavaju sa email adresom (jednostavna akcija preko postavki u kojima se sprijecava da email adresa bude javna), ali há ja vik'o, há vo rik'o...i onda mi salju privatne poruke tipa - pomagaj rodjo. Koristis li http, ili httpS prijavu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mure, na FB nemam e-mail adresu.

      Ono što se vidi na mom profilu je web stranica.

      Prva je: www.mivioni.blogspot.com
      Druga je: www.doboj.eu/mivioni

      Ova druga ide preko Tipure, a obe vode na blog.

      httpS je kod mene.

      Izbriši
  13. "Pa stavila sam email adresu da mi se mogu javiti prijatelji ako žele.
    Pa zato i služi mail."

    Oj, Bogo mili...email adresa vise sluzi u ovom slucaju neprijateljima, nego prijateljima. Prijatelji se na FB mogu uvijek javiti preko zida, ili na privatnu poruku. Neprijatelji koriste email adresu da joj promjene password (loguju se sa tom adresom, ukucaju pogresan password, zatraze novi, dobiju novi i ozezi, ozezi, opucaj, opucaj mala moja iz Priboja..)
    Cuj ti ovo.."Mislim da je httpS, saću da vidim". Pa imas li carape, ili nemas? Hodas li bosa po snijegu, il' ne hodas?

    Oj, Bogo mili...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mure, eno gore iznad ovog tvog komentara odgovor :)

      P.S. Izbrisala sam moj komentar koji citiraš, jer sam stvarno glupo napisala.

      U svakom slučaju ovi tvoji savjeti će dobro doći, da i drugi znaju kako da zaštite FB profil.
      Hvala :)

      Izbriši