21. ožu 2012.

proljećno jutro :)


Broj komentara: 12:

  1. Mogu ostaviti komentar, aj ljepote :))))

    OdgovoriIzbriši
  2. A taman sam htjela da napisem kako opet imam problema da se orjentisem. Srecom, poslije par minuta posmatranja, spasi me Dom zdravlja :)

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Doboj se izgradio... bilo bi lijepo da su uspjeli sačuvati ulice onakve kakve su nekada bile, male ulice sa malim kućama, sa dvorištima, sa mirisom jorgovana... sa prirodnim hladom, a Doboj je imao te lijepe male ulice... Nekad su bile lijepe ljetne šetnje u predveče... Nekad smo se sretali u tim ulicama... Bili smo tako sretni, a i mladi :)

      Izbriši
    2. Cuj, bili mladi?
      Pa i danas smo :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    3. Pa dobro sad hahaha bili smo mlađi :) Može tako?

      Izbriši
  3. Malo vise iskreniji, spontaniji, a i kosu smo lijepili gelom :))). Inace, sve ostalo isto :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja frčkala Valerom hahaha, jel` se tako zvaše?

      Izbriši
    2. Ne znam, Majo, imena se ne sjecam, ali se sjecam tih vrlo vaznih akcija :))). Samo se sjecam Subrine i onog mirisa. Ko zna kakvi su tu sve otrovi bili, ali se kosa poslije toga sjajila i cesljala bez problema. A minival je ostavio vjecitu frustraciju u meni zbog zelje da se "ufrckam". Nikada mi nije ostajao na glavi duze od 2 nedelje, a sve zbog tezine kose, pa sam se ja potpomagala gelom, ali bez velikog uspjeha. Spasi me danasnje vrijeme, jer je ravna kosa in.

      :) Svjetlana

      Izbriši
    3. Vidiš, ne sjećamo se imena sredstva za frčkanje, a nekad smo znale... kad smo bile mnogo mlađe... sve u svoje vrijeme... kod mene će uskoro sijeda kosa biti in :)
      Ona vremena su prošla, bila su lijepa, ali bar imamo čega da se sjećamo.
      Ponekad.
      Valera? Subrina? Gala Videnović, uvijek je bila slatka na tim reklamama za frčkanje kose.

      Izbriši
  4. Sad jos cekam da se D. javi. Ovo sa kosom je definitivno njena tema :))).

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  5. S, pa ti me znas kao Banovac! Hahahahaha

    Moja kosa je bila predmet obozavanja u Ddorf grani Toni&Guy citava 3h45min prosle subote. Svaki tip koji je odradio fazu sredjivanja kose je bio impresioniran kolicinom. Meni je tu mother nature i genetika s prave strane bila naklonjena. Blagodarim.

    Ne znam, uzasavam se diskrimnacije po bilo kojem osnovu, ali vise volim da mi kosu sredjuje muski frizer. Odem ja u Veronu da se osisam usred kulturnog putovanja, tamo je bila jedna riba koja je sredjivala ljude paralelno s jednim tipom (tip je bio moj izbor, LOL), ona se skockala, navukla neke gotivne cizme usred septembra, preko crnih carapa do koljena (mrzim one dvije glupe rijeci - sokne i dokoljenke, a tek strample?!). Riba se oklizne, padne, ustala sam sa mokrim peskirom na glavi da vidim na sta lici njen clanak, kazem im da je vode u bolnicu na X Ray. I sta bih ja onda, da sam kojim slucajem bila kod nje? Ostala bih da ne kazem kao kakav golub. Tip je zavrsio sisanje bez colateral damage. Yeah. Zao mi je ribe, za sve je kriv uglacani pod u skockanoj radnji! A mozda i te njene gotivne cizme.

    Likovi u subotu su bas bili simpaticni. Sef (ili na nasem bosanskom slengu - sefket) je bio ofaraban u blond, drugi lik u karmin-crvenu. Svi su uvijek onako cool, namontirani lezerno, pitali su me na svakih 1/2h da li hocu nesto da pijem, ali stvarno ne znam kako bih prosla nakon 7 solja caja. Uzas. Do mene je bila riba koja je te veceri isla na tematsku party - osamdesete i onda su svi na kraju diskusije zakljucili da se prezentira u Flashdance izdanju. Da sam ja kojim slucajem banula na tu party, sigurno bih se pojavila sa alu folijama (pramenovi, pramenovi!) koje izgledaju vrlo avangardno na kosi...

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moje frizerke su uvijek bile ženskog pola, sa dva izuzetka.
      Nekad davno me je u Ćuprijskoj Asim ošišao, a i jednog ljeta u Kotoru šišao me Žile.
      Žile je bio poput ovih tvojih frizera, neobičan, pravi umjetnik, a i salon, koji zajedno sa sestrom drži, je takođe neobičan, ali veoma lijep. Muzika je dooobro glasnija, a Žile šiša u ritmu muzike, kažem pravi umjetnik.
      Sjednem ja tako na stolicu, i prepustim frizeru da me ošiša onako kako on misli da bi meni odgovaralo. Dobro me ošišao, asimetrično. To je bio najneobičniji frizerski salon u kojem sam bila. Ljeti su velike gužve, ali stvarno šiša odlično i neobično. Našla sam njihovu web stranicu:
      http://www.cutcut.me/ikontakt.php

      Izbriši