27. ožu 2012.

Proljećni radovi u parku


Broj komentara: 9:

  1. Mislim da će fontana uskoro proraditi, jer na kamiončiću piše: Vodovod.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ako nije proradila poslije odlaska kamiončića, vozač je bio u obližnjoj kafanici, na pauzi... Garant ! -:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Majo, sta ti je umor! Gledam vec 2 min fotku, a fontanu nigdje ne vidim.

    Moze da pise i "ponovo radi bioskop". :)))

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. D to je neznanje, nije umor. Ta tu kamena gradjevina pored kamioncica je jos uvijek "neprikljucena" fontana. Iako je nikada nisam live vidjela, vidjeh je vec kod Maje. Sve ono sto smo kao djeca prizeljkivali i o tome sanjali (bazen, fontane) ima Do danas.
      Samo nema nas :(

      :) Svjetlana

      Izbriši
    2. `oćeš reći: priđi bliže :)
      Vidjećeš, prići ću fontani bliže. Ja znam gdje je, pa vidim i na slici, fontana je novijeg godišta, pa razumijem.

      Izbriši
    3. Joj, moj komentar je trebao biti prije Svjetlaninog, dok sam ga pisala, Svjetlaninog komentara nije bilo.
      Guraš se Svjetlana hahaha :)

      Izbriši
    4. Jeste, TAKI sam. Guradzija :)))

      Nego, ovi tvoji AM i PM nisu uopste pouzdani. Google nas zeza. Mislice ljudi da smo mi u svako doba online, sto je ustvari i tacno (hvala smartphone), ali se ipak danju bavimo i drugim stvarima. Moje je vrijeme uglavnom noc.

      :) Svjetlana

      P.S. Izuzetak potvrdjuje pravilo :)

      Izbriši
  4. @ S. re: noc

    Kad knjavas, hahahaha

    Mi smo zapravo uvijek budne, kao ona neka ludaca u Engleskoj koja je toliko bila opsjednuta facebookom, pa je nocu navijala alarm clock na svakih 2 sata, da provjeri da li je mozda stigla neka nova porucica. Sigurno je imala bogat socijalni zivot izvan FB mreze.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši