20. ožu 2012.

KALIOPI - CRNO I BELO (Eurovision 2012 Macedonia)

Broj komentara: 6:

  1. E, Majo, da znas ovi su mi bas dragi.

    Ne znam da li zbog crvenu papriku, Vlatka Stefanovskog ili zelje da me i danas neko nazove ubavo devojce :)))

    Jedan je dobar drug moje sestre D. rekao da je nama, Juznim Slavenima, sudbina da saljemo slike jedni drugima kao makendonski pecalbari. Kako je samo imao imao pravo, kada je ovo rekao krajem, gledajuci iz danasnje perspektive, presrecnih osamdestih.

    Ja glasam za Antonija :)

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam neodlučna... a i volim sentiš :)
      A Rambova pjesma je sve samo ne to :)
      Poslušaću još jednom sve pjesme iz bivše YU, pa ću glasati ;)
      Neću dati Rusima one poene, šalila sam se ;)

      Izbriši
    2. Ipak, Bosnien und Herzegowina :) Najljepša pjesma :)

      Izbriši
  2. I najljepsa zemlja :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha ima i ljepših zemalja, ali nema onih sjećanja koja imamo mi... i neka nam ostanu lijepa sjećanja gdje god da smo :)

      Izbriši
  3. Nema, Majo, nema, garant :)))

    Bila, vidjela i skontala.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši