23. ožu 2012.

foto: fb grupa "80-te su bile godine"

Broj komentara: 12:

  1. Ovi su bili puno skupi, al` su bili odlični :)
    A tačno smo ovakve rupice pravili, da naspemo sok :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tacno, bili su puno skuplji nego npr. oni iz "Bosanke". U principu, sve je stvar ambalaze. Voce iz Bo posaljes u Slo, tamo ga upakujes i vratis nazad u Bo. I sama sam obozavala ove iz Slo, mada mi je trebalo dugo vremena da ukapiram da je nas sok od sljive, iz "Bosanke", bio jedinstven i prvoklasni.

    Na kraju, sve je ipak stvar marketinga i ambalaze :)

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Misliš? ;) Mada ja i danas ne mogu da odolim npr. bureku, ako je oblik onaj zvrk duguljasti i ako papir u koji je umotan podsjeća na onaj burek koji se mogao kupiti u malim prodavnicama koje je imala dobojska pekara. I u Ozrenu je nekad bio isti burek... :)
      Nikad mi burek iz tepsije (na kg) nije bio isti kao ovaj, nikad....
      Ovo je marketing :)
      A što se ambalaže tiče, najbolji sokovi svih vremena su mi bili u čašama (kao jogurt) pa slamkom probušim onaj poklopac... a sok narančast... joj jest` bio ukusan, il` sam ja bila mnogo žedna :)
      Zvao se "Zlatne kapi".

      Izbriši
  3. Da, upravo tako. Ambalaza i fasada su mnogima bile najvaznije stvari, a u gornjem primjeru i vrlo rentabilno, mada je, cini mi se, ipak najvazniji sadrzaj.

    Imas pravo, Majo, i meni je taj u sivom, debelom papiru umotani burek ili bolje receno sirnica bio najdrazi, mada nisam neki pitoljubac. Sve ostale price i bureci sa sirom, mesom, jabukama ?!!!, nisu ni blizu onim na kojima smo odrasle. Uz to dodas jos i jogurt u trokutu iz tetra-paka, pa gdje je sreci kraja.

    Sjecam se "Zlatnih kapi" i brzine kojom su se praznile te plasticne case :))). Mi smo kao djeca cijevcile najcesce "Dvojni C", a D. ima jednu fotku na kojoj u njenim crvenim Ciciban pipelama pije njen omiljeni sok od mrkve i jabuke. Ja bih jos dodala nase brandove "Coctu" i uvijek rado pijenu "Traubisodu". Kada sam prije par godina u Austriji otkrila njihovu verziju "Traubisode", bila sam tako srecna, kao da sam se vratila u djetinjstvo.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto zašto Dragana ima tako lijepu kosu :)
      Dragana, pošalji nam sliku, da te vidimo :)

      Izbriši
  4. Majo, molim te, pokazi nam behar.

    Sigurno je vec probeharalo :), a tvoji vjeciti zadaci su: behar, zumbuli, sljive, burek, boza, tulumbe, ...

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej, Svjetlana, ti kao da si me vidjela jutros :)
      Baš sam slikala behar, a zumbuli iz jednog dvorišta zamirisali pola ulice :)

      Dani su sunčani, lijepo je napolju, sve miriše, a proljećni umor me ne zaobilazi, danas slavimo rođendan, pa sam vrijedna ovih dana.

      Dragana, pošalji sliku, daj da te vidimo kad si bila mala u ciciban cipelama, a i sok da vidimo :)

      Izbriši
  5. Eh, moja Majo, kada bi Dragana znala gdje je ta fotka u cicibankama i sa sokom... Najvaznija je stvar da je N prve cipele u zivotu dobila od mene i bile su, naravno, Ciciban...

    Fotku od subote nemam, nazalost. Nigdje Fernandeza u blizini, jer on pravi moje fotke i uvijek budu boli glava. Kakav Mario Testino, hahahaha. Naime, on se seli iz jedne u drugu kucu u UK i poslao je svojim roditeljima 16 paketa knjiga koji imaju ukupno 480kg. Na to mi je napisao: "My mother will kill me."

    Moja prijateljica Aleksandrija je profesionalni fotograf (dipl.) i ona ima genijalnu teoriju da su sve mladje zene uzasno sujetne kada se fotografisu, pa se bacila na babe koje poziraju u kucnim haljinama, sjede na travi & smiju se od uha do uha i tome slicno.

    U Amsterdamu sam bila na odlicnoj izlozbi u Foto muzeju, bile su prezentirane razne tete u njihovim kuhinjama i bila sam odusevljena, jer iako imam diiiivnu kuhinju, tamo zalazim rijetko, nema se vremena. Damn, bilo bi i meni drago da jednom zamjesim nesto, razvucem jufku, pobacam odozgo spanac i sir... Ovako samo mogu da smaram Sanju da me docekuje u Bgdu gibanicama, pitama i pituljicama, slanim tortama i ostalim stvarima koje su ovde cista apstrakcija.

    Ako se vratimo na izvornu temu, tu nemam sta da kazem, od trenutka kada su mi na njihovoj granici ukrali Diesel farmerke 2009. Ima tu jos materijala, ali neka ostane na ovome, da ne pocnu da se ovde kace neki isfrustirani cyber psiholozi i ostali norci (tako oni kazu za budale) da nam objasnjavaju kako ja nisam u pravu. Na svidanje ili dovidjenjce. Njima, naravno.

    Meni je bio odlican Bosankin kasasti (tada smo ga zvali "gusti") sok od jagode u staklenim flasicama. Sjecam se "radne akcije" u Bosanki u vrijeme gimnazijskih dana. Tema je bila busenje paprika nekim metalnim valjcima sto je bila demonstracija otudjenja covjeka iz marksizma, hahahahaha Meni je to bilo potpuno smarajuca stvar, pa sam se snasla, dobila tamo od nekog lika (koji je otkidao na ono "Sefe, ovo, sefe, ono", hahahaha)blok da upisujem nas ucinak, hahahaha.

    Samo ne pocinjite o cevapima opet... Idemo S, N i ja iz shoppinga, kad na jednoj zgradi visi reklama iznad restorana "I love (srce) doner".

    Sutra idem da se tjesim u libanskom restoranu, kad vec nema cevapa...

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tu reklamu kao da sam ja napisala :)
      Mogla bih još dodati, osim donera volim i Apfelschorle, to je najosvježavajuće piće :)

      Izbriši
  6. Eh, zumbuli :))).

    U cvjecari , gdje najcesce kupujem cvijece, znaju za moju strast i ljubav prema zumbulima. Ne znam za koju boju da se odlucim, svi mi dragi i plavi i roza i bijeli. Najvise me ipak iritira kada Nijemci kazu da su lijepi, ali da smrde. Gdje mogu zumbuli da smrde?

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E, pa ne mogu zumbuli da smrde. Ne! Definitivno!

      Izbriši
  7. Majo, ima i varijacija na tu temu - u jednom gotivnom cafeu iz koga se pruza pogled na Rhein - sam se "osvezila" jednom -schorle od jagode, mente i limete. Prava stvar.

    Popodnevnu kafu sam popila u Milchmärchen, cafeu koji se nalazi na malom trgu u Koelnu, obzirom da sam imala nesto zakazano tamo. I obedovala kratko u libanskom, cistu klasiku.

    Ovde je uzasno vruce, a gdje god da se okrenem samo oko mene uskrsnja jaja. Fernandez nece ove godine moci da uziva u istim od Thorntons, jer ide u Spaniju da odmori od preseljenja, ali snaci ce se on kod njegove mame u kujni.

    Dragana :)))

    OdgovoriIzbriši