12. ožu 2012.

Cvjetna Tasmanija :)


3 komentara:

  1. Draga Majo, razduzismo mi sa Tasmanijom. Jedva cekam da vidim sta ima novo u Doboju.

    Valjda nismo otjerali sve ostale posjetioce bloga??

    POZ. Boba.

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Bobo,
    meni je bilo zadovoljstvo vidjeti Tasmaniju. Vjerujem da je i ostalima, jer Tasmanija nam je svima daleko, lijepo je da je bar na slikama vidimo :)
    Hvala ti mnogo što si s nama podijelila fotografije.

    Javiće se i ostali, sigurno su trenutno spriječeni vremenom, obavezama ili nemaju konekciju, a ja mislim da smo mi ipak dobro društvo hehehe :)

    Joj, Elmo nam se nije javio 100 godina, a sigurno ima neki dobar film za nas :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bobo, ne brini, ipak, neko vas posmatra :).

    Meni su fotke prelijepe, nikako niste razduzile, moze slobodno, konforno :))), jos.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši