3. velj 2012.

Snijeg pada u Doboju :)


Broj komentara: 5:

  1. Djeluje idilicno.

    Boba

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo i kod nas snijeg :)

    Imamo probleme na blogu sa slanjem komentara... ne znam zašto. Boba ne može ni vidjeti komentare, a ni poslati..., ja jedva šaljem svoj komentar, ne znam zašto... ima li još neko poteškoće?
    Ako ne ide komentar, može odgovor na mail: majapenava@yahoo.de

    OdgovoriIzbriši
  3. hajde bas da vidim hoce li i meni jedva poslati, pa da ni ja ne znam zasto :)
    S. (nije svjetlana)

    OdgovoriIzbriši
  4. Poteškoća bude, ali nisu u vezi sa komentarima.

    OdgovoriIzbriši
  5. Poteškoće budu i prođu :)

    Ja mislim da znam šta je problem kod ostavljanja komentara...
    Ustvari, ne znam, ali vidim da sa Google Chrome ne mogu da pošaljem komentar, a sa Mozille mogu :)
    A zašto je to tako? Ja ne znam.

    OdgovoriIzbriši