11. velj 2012.

Hoćemo u Kapri na kafu?


Broj komentara: 15:

  1. Rado, niz stepenice, pa lijevo :)

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  2. Kad li sam ja zadnji put bila u Kapriju?... ne sjećam se, ali se sjećam onih divnih izlazaka krajem 80-tih godina...
    Pa to je bilo prije 30 godina!
    uimeissusovo*

    *uzrečica koju koristi jedna blogerka. bolje da to napišem, nego da konstatujem da sam ostarila :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da je ipak bilo pravo - ulaz u kafic, a desno gore ili pak dole je bio takodjer prostor gdje se moglo stajati.

    To je prvi kafic u koji sam pocela izlaziti kada sam bila u 2. godini gimnazije, i danas se mogu sjetiti vecine likova koji su tamo visili, mada imena ne bas.

    Najbolji su bili dani pred praznike poput 29.novembra ili 30.12. kada su u grad dolazili studenti i ostali "na praznike".

    Jednom sam bila tamo s nekim svojim drustvom i jedan moj prijatelj&komsija je narucio sta je narucio, a zatim je dosao konobar i podjelio svima drinks, a ovom gore liku pruza casu i kaze:"A za tetku evo i vermut!"

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste, u pravu si, Dragana, kad siđeš niz stepenice, pravo je bio ulaz u kafić.
      A dobro je bilo..., a na stepenicama su stajali mnogi, onako, naslonjeni na zid, pa onako dotjerani i svi lijepi i mladi i dobri.
      Tad mi je bilo veoma važno kako ću se počešljati, pa karmin staviti, pa malo karmina i na obraze hahaha, samo sam malo stavljala hahaha
      I parfem, samo jedna kapljica (dobila ga u nagradnoj igri u Bazaru)
      Kako su to bila lijepa vremena...

      Izbriši
    2. Pa naravno da su bila vrata, nismo bili u camcu:)

      Stepenice su bile carobne, vise puta mi se desavalo da ostanem samo na stepenicama. Bilo je to bas lijepo vrijeme, sjecam se tih setnji od jednog do drugog kafica. Od Goge do Zorza, pa opet do Kaprija...

      Nego, Majo, kad ti spomenu modu 80.-tih, sjecas li se one euforije kada smo svi imali suknje od gaze? Bilo je potrebno puno metara gaze, pa su se onda vezale trake i bojilo se sve to bojama za tekstil. Ja sam imala plavu, Dragana cini mi se zutu? A ti?

      Moj prvi parfem je bio Poison od Diora, dobila sam ga na poklon :), a bilo mi je 17 :). Prije par mjeseci trazeci novi parfem, iz meni ne znam kojeg razloga, kupila sam opet Poison. O nastavku, ne mogu, jer ...


      :) Svjetlana

      Izbriši
    3. Moja je bila ljubičasta :))))))))))))))))))))))
      Joooooj, kako su divne bile te suknje:))))))))))))))
      Ja sam gazu kupila u apoteci, onoj s ogledalima hahaha
      mnogo gaze, mama mi je sašila i ofarbala bojom. Mislim da sam boju za suknju kupila u Inexovoj staroj robnoj kući, ili maloj, kako se već zvala... ona kod Varteksa :)
      Sjećam se da je mama pitala komšinice kako se šije suknja, jer nije imala šnit, a ona je bila toliko jednostavna, samo se sastavi i guma provuče. Joj kako je moja bila lijepa :)
      A trake smo svezali, i onda farbali, ako se dobro sjećam, na šporetu se farbala u nekoj velikoj šerpi, jel` se ja dobro sjećam? ja mislim da je tako bilo, i onda se sušila na balkonu, a kad se osušila bila je divna, onako svijetla nijansa ljubičaste sa bijelim nepravilnim linijama, jooj kako je bila lijepa, lepršava, prozračna... najljepša :))))) ljetna suknja :))))
      E nek` si je se sjetila, Svjetlana :)

      A i ja sam više vremena provodila na stepenicama, jako malo u kafiću. Šetnje od jednog do drugog kafića su bile toliko lijepe... svi smo se sretali u tih par uličica. Stalno smo govorili: Hajmo sad do onog... kafića, da vidimo koga tamo ima hahaha, pa opet nazad :)
      A jest` bilo lijepo :)))
      Nestvarno lijepe noći, baš je bilo lijepo odrastati u malom gradiću :)

      Onaj moj parfem je bio Yves Saint Laurent! nisam znala izgovoriti, a ne znam ni sad hahaha

      Izbriši
  4. Kad si vec kod moje aree expertize, sjecam se da je tada bio popularan neki ruz za usne Samantha 014, jako svjetloroze nijanse. Bio je jako njezan, pravi prvi ruz za mlade djevojke.

    Na svoj 16.rodjendan sam pozeljela biti crvenokosa i za taj experiment sam utrosila citavu tubu gela za kosu koji je bio u toj boji (ne red nego bas ginger, hahahaha).Uvece sam usla u Capri i ljudima koji su tamo stajali sam vidjela upitnike iznad glava, ali je s prvim pranjem kose sve otislo u nepovrat, a ja sam i sada prirodno blond.

    Poslije toga je dosla dark faza, prepoznatljiva po crnom vesu koji se susio na balkonu. Jeste, lijepa su to bila vremena, lijepo je bilo biti bezbrizan i mlad.

    Sada cekam lika da mi isporuci tepih, to je vec drugi put danas, mislio da se prezivam Dragana, OMG, citav dan se ne pomjeram iz kuce i cekam, a lik potpuno promasio.

    Ciao,

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, Samanta, kako da se ne sjećam?! :)
      Samanta, isti broj, to je onaj najroziji hahaha, ne može se tako reći, ali onaj što je bio stvarno roza, a sjajio se, mislim da mi nije dobro stajao, ali svi su se karminili roza karminima, pa i ja :)

      Ja se nisam farbala, ali sam kupila ono nešto za kovrdžanje kose... reklamirali su to na EPP-u, mislim da je Gala Videnović bila na reklami, jel` se sjećate kako se zvalo to za kovrdžanje kose. Kovrdže su trajale koliko i Dragana tvoja crvena boja kose :)))))

      Izbriši
    2. A mini val? ha?
      Odem ja u frizeraj, nafrćkaju mi kosu, ona afro frizura hahaha, ja k`o Majkl Džekson hahaha
      Dok su me frizerke sređivale, sve žene u frizeraju su govorile da mi lijepo stoji, divile se, pa sam i ja "prepoznala" ljepotu te frizure na mojoj glavi ;)
      Odem kući, ponosno, a Bobo i mama otvore vrata i kad me ugledaše, skrivali su osmijeh, a onda nisu više mogli izdržati, pa su se smijaliiii i plakali od smijeha, a i ja onda počela da plačem, od muke i tuge što ne mogu kosu više da ispravim :)
      Onda mi je mama te lokne izvlačila okruglom četkom :)
      Prođe mi ta frizura neslavno :)

      Izbriši
  5. Valera.

    Gala Videnovic je sjedila za klavirom i odmahivala pramen kose tako sto je on odletio unazad i rekla bi pri tome: "Vavavava Valera."

    Kako da se ne sjecamo,

    "I kao da je bilo nekad i kao da je bilo tu
    pod velikim svetlim suncem
    pod velikim svetlim svodom..."

    EKV, hronicari tadasnjeg vremena...

    Prve NIKE patike koje su stigle sa filmom Flashdance, modernom bajkom o djevojci koja je radila kao zavarivac, sanjala da postane balerina (moderni balet) i igrala u night clubu...

    Pa LEVI'S 501 koji je stigao ipak nesto kasnije od onog Lee Cooper jeansa sa fenomenalnom reklamom u kojoj su svi slali poljupce.

    Cak se sjecam i onog lika iz Afrike koji je studirao veterinu u Bgdu i imao glavnu rolu u reklami: "Hej, mace, 'oces do Kluza (ili tako nekako)..."

    Pa Hit meseca koji je bio sa svojim finale Hit godine izadanjem sastavni dio nocnog novogodisnjeg programa na drugom kanalu i prekrasna pisana (ne stampana) srebrena slova kojom je ispisivano preko spota Hit godine... Dubravka Markovic ga je vodila, sve je bilo bolje nego u Londonu u to doba, tada smo isli mozda cak i korak ispred svjeta...

    Sjecam se i izlazaka u centar grada kada su svi svima cestitali Novu godinu, a jednom je bila zurka kod mog komsije koji je bio dosta miran lik i nije se eksponirao u gradu. Dosle dvije djevojke kod njega da traze drugog komsiju i pitaju mirnog tipa usred njegove kuce: "Izvini, a ko si ti?" Nove godine su uvijek bile u znaku Delce i one njegove pjesme "Nove godine"...

    Za Novu godinu smo uvijek gledali Dr Zivaga, Kosu i Snjeznu kraljicu. Ama bas svake godine.

    Pa Ana Oxa i lastex haljine kakvu je ona od Azeydin Alaye nosila na San Remu. Imala je i moja sestra takvu jednu za proslavu 18.rodjendana...

    Bile su i krpice, kao alternativa, za Valeru. S. se sigurno sjeca njenih krpica koje sam joj stavila vece pred odlazak na fax. Ujutro je izgeldala kao Tina Turner u Mad Maxu. Samo sam joj rekla: "Pa, svezi rep!"

    Laku noc.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  6. Svog prvog parfema ne mogu da se sjetim, ali se sjecam maminog Chanel 19. Kasnije sam na faxu obozavala Escape od Calvin Kleina.

    Sjecam se poplave Samsare od Guerlaina u Bgdu kada se po citavom gradskom prevozu samo osjecala Samsara. Isto je vazilo i za Opium od YSL.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jel svezala rep? :)
      Svega se sjetismo... :)
      Ona novogodišnja čestitanja u centru grada bila su stvarno posebna... :)
      Ja sam ih obožavala sve dok se nisu petarde pojavile... s prvim petardama smanjila se čar tih novogodišnjih čestitanja, za mene, a to je bilo tako lijepo prije... :)

      Izbriši
    2. Da, valera :))) Nisam našla na YT tu reklamu.

      Izbriši
  7. Sinoc sam pomislila, bas kao i ti, Majo, na Michaela Jacksona, a jutros stize vijest o Whitney Houston. Da li neka zvijezda moze preko bare uopste dozivjeti duboku starost, namece se logicno pitanje?!

    Rijetki su ti kojima su slava i novac donijeli srecu, i kao sto se da primjetiti mirnu starost. Animal instinct je uprkos okretanju tocka jos jaci od onog sto bi trebalo da nas razlikuje od zivotinja.

    Zao mi je zbog Whitney, vjerovatno suvise krhka i njezna za ovaj okrutni svijet.

    Rest in peace.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši