14. sij 2012.

Zeljko Bebek nakon 38 godina ponovo pjeva Selmi

Broj komentara: 8:

  1. Joj, kako je lijepa priča o baladi koju svi znamo, svi je pjevamo i volimo ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Upravo tako, Majo, prelijepa prica i prelijepa pjesma.
    Ja sam i sama zaplakala gledajuci Selmu.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Mi nastavljamo sa odmorom, idemo u južne krajeve :)
    Kažu, da će biti sunčano :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas dirljiva i lijepa prica.

      Pozdravi drustvu, od mene.

      P.S.

      Mi smo taman stigli sa kratkog odmora iz ovdasnjih juznih krajeva, koji su malo hladniji od australijskog kontinenta, ali prelijepi. Pa ako ste raspolozeni za upoznavanje Tasmanije, kad zavrsimo sve pauze i odmore, rado bih vam pokazala tamosnje suncane krajeve.

      Boba

      Izbriši
  4. Ma ovo je super, ja se radujem, hajde Bobo, da vidimo odmor u Tasmaniji :)
    Šalji slike i tekst.
    I mi smo se vratili, zima na moru hahaha, vidjećete :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mimoza još nema, ali zato naranče i limunovi krase cijelu Boku :)

      Izbriši