24. sij 2012.

smokva

Broj komentara: 11:

  1. A gdje je lisce, ne kontam, kad prije plodovi...hmmmm.....

    Pozz...

    Fatima

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema još lišća, Fatima, nema ni plodova. Ove smokvice su ostale na drvetu od prošle godine :)
      Nije ih niko ubrao, nisu same opale, i tako ostadoše, da nas zbunjuju i dočekaće novo lišće i nove smokve :)

      Izbriši
  2. A kazu da su one koje su izdrzale sve to najsladje.

    Meni je smokva pojam ljepote: rijetka, lijepa, okrugla, slatka,... i volim je, izmedju ostalog, zato sto me podsjeca na meni dragu osobu:)))

    Majo, hvala za ovu predivnu fotku.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Ili su genetski modifikovane, hahahaha - winterresistent!

    Majo, vracam se kao ovcica u nase stado. Nema gore kazne za mene nego da ostanem bez fontele i interneta. Uzas. Collateralna steta selidbe je uzela 27 dana mog zivota u toj nesrecnoj konstelaciji.

    Moje energetske rezerve su se prilicno reducirale zbog selidbe, ali stize odmor krajem februara i novi dogaDZaji and dozivljaji.

    Pusa svima.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E Dragana, baš smo te lijepo dočekali, sa smokvama :)
      Nećemo ni mijenjati sliku :)

      Izbriši
    2. Napokon se prijavih.. Blokirao me google, samo sam gledala fotke, a nisam mogla da procitam o cemu ste pricali.

      Prelijepe slike. Nekako je interesantnije kad se iscekuje more, a i smokve, haha..

      Ovdje smokve radjaju vise puta u toku godine. "Ozijima" cak i nepada napamet da ih beru, ako vidis smokvu u necijem dvoristu, mozes ocekivati da su vlasnici Talijani, Grci ili nasi.. Ja ih obozavam, bas zato sto ih mi nismo imali u nasim krajevima i sto su nas "vezivale" za more.
      Nikako da shvatim nasu djecu sto se ne oduseve smokvama, kao mi, haha..

      Evo, mi se upravo spremamo do mora (nije bas lijepo kao ovo nase na fotkama, ali ovamo je dan drzavnosti, 24C, ne radi se, pa kako nije daleko, da bar nesto pametno uradimo, haha..)

      Pozdravcic.

      B.

      Izbriši
    3. Bobo, Bobo :) neka si nam došla :) A sad pravac plaža :) Jel` se vi možete sad kupati? Kod vas je sad sezona.

      Izbriši
  4. hehehehehhe, Hvala Majo na odgovoru, sad mi ima neke logike...:)

    Samo mi nije jasno da ih niko nije pobrao....Smokve su tako ukusne i zdrave za jesti...

    Hvala jos jednom i pozz...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nema na čemu, hvala tebi, bilo bi mi drago da nastaviš sa javljanjem :)
      Ove smokve što su ostale, one su na vrhu drveta. Samo su ih galebovi mogli kljucnuti :)

      Izbriši
  5. Hvala sad opet tebi!!!! :)

    Mozda cu nastaviti....Pratim te stalno da znas i svidja mi se ovaj tvoj Blog...

    Trebala si nam i onaj sipak-nar uslikati, pa da vidimo kako izgleda u ovom zimskom periodu.

    Fatima

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slikala sam šipak, da nam ne promakne u zimskom izdanju ;)

      Izbriši