28. sij 2012.

Pozdrav od Dragane :)

Majo,
 
da "presjecem" ovu "reportage" o moru, sa mojom fave Partibrejkers song "Meseceva kci" najavljujemo Bgd koncert koji je ujedno i jubilej - 30 godina otkada Cane Partibrejkers prasi R'N'R u predratnoj SFRJ i na poslijeratnom Balkanu (preplavljenom kicerajem i nekulturom, na nasu nesrecu).
 
Cane je okay lik, uvijek onako "protivu" vladajuceg establishmenta, punker u dusi i bitter realist sa nasih napacenih prostora, al' Cane se ne da, pici svoj film do kraja, svaka mu cast!
 
Meni su uvijek bili simpaticni savremeni Don Kihot likovi koji u sustini nisu prodane duse, pa iz istih razloga i danas gotivim Caneta i radujem se predostojecoj svirci. Nadam se samo da nece biti polivanja pivom u masi, u svakom slucaju, obuci cu nesto waterresistant, hahahahaha
 
U prethodnim danima mog cutanja, moram priznati da me pogodio i odlazak jos jednog takvog lika - Christophera Hitchens, pripadnika "aristokracije angloamericke ljevice" - bio je strastven, angaziran, iznimno obrazovan, superiornog, zavodljivog stila, osoban, tast i autoironican - tako ga opisase na jednom mjestu. Nikad nije odbijao poziv na polemiku i pice (nazalost zbog ovog drugog ga sada vise nema)...  
 
Palo je vece (pocinjem da zvucim kao onaj murijak & poeta iz "Sivog doma" sa remek-djelom "noc prolazi, gledam kako svice, noc prolazi, slusam kako svice"). Noc me uvjek asocira na neke gotivne stvari poput nocnog ljetnog TV programa u sumrak raspada domovine, na onog cool frajera & nocnog setaca Jacka Killiana ("Good night America, wherever you are!")
 
Maznula sam i jednu fotku Duesseldorf by night sa TV tornjem od kojeg me djeli 50-ak metara. S jedne strane Fernsehturm, a na drugoj imam svoj VIP salon - Tito pusi Cubu u drustvu Elizabeth Taylor koja pijucka belo vince na tenane na razglednicki kojom mi je prijatelj iz djetinjstva pozelio all the best u 2012., a kraj njih stoji the Queen figurina (mislim na "Elzabetu") u svojoj pastelnoj roze haljinici i mase po citav dan dok joj na solarnu celiju na tasnici padaju tracci sunca. Samo jos fali frajer kao Richard Burton. Nije ni Tile bio lud, znao je koga ce da angazuje da ga prezentira na filmu... iako se Richard smorio tokom citavog filma samo otvarajuci usta kao riba, al' nema veze, vazan je rezultat.
 
Drustvo, ja idem da spavam, sutra je novi radni dan iako je svaka od nas "Meseceva kci"...
 
Laku noc.
 
Dragana

3 komentara:

  1. Dragana, hvala, Duesseldorf je lijep, samo se teško piše hahaha
    Kad si na koncertu?

    Slika Dizeldorfa je fantazija :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Blagodarim (kakav izraz, a?) za sve ove compliments.

    Iskreno receno, ne znam tacno, mislim da je koncert 3.03., moguce da sam promasila +/-1 dan, javicu se from the face of the place (hahahahaha, tako su Nadrealisti formulisali ono "on the spot")u slici i rijeci.

    Ne znam da li ce opet u Bgd doci i Vlada Divljan, ali bilo bi mi drago.

    Druga stvar koja me raduje je 40. po redu Fest sa odlicnom selekcijom filmova, a i pozoriste je na listi zelja. Ne mogu bas ni da zaobidjem gurmanluke iz srpske kujne.

    Sad ja kao onaj kulturni magazin na telly "Petkom u 22". Bolje i to nego "Dozvolite da se obratimo" ili ne daj, Boze, "Znanje imanje". OMG, kakvi su to likovi krojili nas TV program?! Dze li su samo Sasa Zalepugin, Dunja Figenwald i ostali heroji jugoslovenske televizije koja je bila evropska, mozda i vise od toga?

    Nakon rmbacenja i preseljenja, potrebna mi je soul food, pa jedva cekam ono "za Bgd, za Bgd".... Ko nije zaboravio, nije zaboravio, hahahahaha ;)

    Love,

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelijepo :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši