4. sij 2012.

Pogled pravo ;)


3 komentara:

  1. Iako se trudim da se orjentisem, ne polazi mi za rukom :(. Valjda je vrijeme ucinilo svoje da sam puno toga pomijesala i zaboravila.

    Majo, pomozi!

    Koristi pri tome, molim te, dobre, stare pojmove i orjentacione tacke :)

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo je u tvom komšiluku :)
    U ovoj ulici je (skroz lijevo) Aljina pekara (ne vidi se na slici).
    Ova građevina u donjem desnom uglu, to je obdanište u Ćuprijskoj.
    A vidiš ovaj red parkiranih automobila, do njih jedna mala kuća (između dvije velike zgrade), to je kuća Sanje Musić.

    Ulica definitivno ne liči na onu nekadašnju ulicu.
    Koliko god se trudila, ne mogu da se naviknem na velike zgrade u malim ulicama, ali tako je, male kuće zamijenjene su velikim zgradama. A ulice ostale male...

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidis, upravo je ovih dana skoro dvadest godina odkako sam zadnji put pogledala na ove ulice, a promjene su tako drasticne da mi je nemoguce bilo sta razaznati. Tako ja ne poznadoh komsiluk, sto je za nas BOSANCE velika falinka. Znas ono, s kim ces popiti KAHFU, ako ne sa komsijom? Cak se ne sjecam ni kuce Sanje Music i pokusavam da je smjestim u neku od ulica, ali mi ne polazi za rukom.

    Imas pravo ulice su ostale male, a prelijepi momenti provedeni na njima vjecno ucrtani...u nasim dusama i srcima:)

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši