6. sij 2012.

Po jedan :)

foto: 80-te su bile godine (fb)

4 komentara:

  1. Koliko je samo dobrih stvari bilo u nasim osamdesetim? Pitam se cesto, gdje li su nestale ideje i ljudi koji su ih donosili na svjetlo dana? Danas mi je sve to tako jednolicno, nama autenticnosti, a nasi me proizvodi vec odavno podsjecaju na bezdusne zapadnjacke. Veliki sam protivnik trznih centara i ovdje i kod nas. Valjda zbog toga u posljednje vrijeme rado odlazim na buvljake i tragam za proslim vremenima. Mozda je to jos jedan od znakova starosti :)

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma nije to znak starosti :) Mene je oduševio buvljak u Nbg., a nisam često bila, jednom ili dvaput, ali dobiješ osjećaj da si u nekom davno prošlom vremenu. Nisam gledala premete novije proizvodnje, nego antikvitete. Svaki predmet samo što ne progovori. Lampe, divne, stare, lijepe, prelijepe, imale su nešto posebno što me privlačilo, a nijednu ne kupih... kupiću drugi put.
    Kupila sam jedan novčanik, bio je nov, etiketa je bila na njemu, deklaracija, nov, a imao je mnogo godina, ko zna kad je kupljen. A kako je lijep, i sad ga imam, takvi se ne proizvode sigurno već devet decenija hahaha :)
    Stvarno, ne zezam se :)

    Počasti se Supermintom :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pokusavam da se sjetim jos slicnih bonbona kao sto je bio Supermint. Mislim da su se zvale Rondoment, a izgledale su kao eritrociti. Drugo mi poredjenje ne dolazi pred oci, pa se izvinjavam svima koji nisu posmatrali eritrocite pod mikroskopom :).

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Jeste, bio je Rondoment i Rondo C i Supermint, Pepermint...
    I sad se mogu kupiti neke od njih :)
    Ja volim bombone :)
    Najviše volim gumene :)

    OdgovoriIzbriši