5. sij 2012.

pa lijevo ;)


3 komentara:

  1. A joj, kako se slabo vidi...
    Dom penzionera vidim, ispred je škola (Heroji) i to je to...
    Biće još nešto, ako se zagledam ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Majo, lijevo, lijevo, uvijek samo lijevo :)

    Sad mi je lakse,jer sam ipak nesto prepoznala. Koliko smo puta prosli tim ulicama iduci ka nasoj skoli? Sjecas li se svih pukotina na asfaltu i obaveznih pauza kod Adnana? Ako ga vidis, pozdravi ga, molim te. "Obrazovanje" steceno kod njega necu nikada zaboraviti iako nije bilo usmjereno srednjoskolsko obrazovanje, jedna od velikih gluposti nastala u inace pozitivnim osamdesetim. Znam da sam dugo zalila za Opstom ili klasicnom Gimnazijom, a mislim da mi i danas nedostaje to sto je nisam pohadjala.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, sjećam se... vidi se prečica kojom smo išli do škole.
    Svima nam je Gimnazija nedostajala, meni iz razloga što nisam znala za šta da se opredijelim, u koju školu da se upišem... sa 14 god. malo ko zna čime bi se volio baviti u životu. Medicinska mi je bila nekako draga :)
    A pozdraviću Adnana kad ga vidim. Nikad ne prežalih one kolače iz Amara, Kiki slastičarne i Korza. Nikada...
    Tako su bili dobri, nema više nijedna slastičarna onakve krempite :)

    OdgovoriIzbriši