20. sij 2012.

I tako, krenemo mi na more... :)




Krenuli smo oko 12:00, mislili smo ranije krenuti, ali ne smeta ništa ni u 12:00. Vrijeme je bilo lijepo, a snijeg u Sarajevu nas nije obradovao. Od kulturno-istorijskih znamenitosti u Sarajevu posjetili smo  McDonald`s. Šalim se :), naravno, ali bili smo u McDonalds-u, ja sam popila kafu, a htjela sam štrudlu od višanja... :) nije me čula konobarica, a nije ni važno, jer mogu i bez štrudle :)

Snimci su nastali kad smo prošli Sarajevo. Ovdje smo već razmišljali da odustanemo od putovanja, zbog snijega. A onda smo se ipak odlučili da nastavimo put. Htjeli smo na more. Trebao nam je odmor.

P.S. Dva dana smo bili na moru i bilo nam je divno, more je more, lijepo i zimi. Možda i ljepše nego ljeti kad je ona gužva. Bili smo jedini turisti :)
Nastavak sutra :)

Broj komentara: 5:

  1. A meni samo petnaest minuta, pješice, do mora, a ne da mi se... Kako vam zavidim...-:)) Kada se "primoram" da skoknem do mora, misliću na vas, MiViOni, moji... Lijep pozdrav -:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divno, kad je more tako blizu :)
      Mislite na nas, kod nas u Doboju snijeg pada :)

      Izbriši
  2. Bas lijepo, Majo, da je pocela jedna par dana ocekivana prica:). A dobro je da si dobila barem i KAHFU. Zamisli samo da ti je umjesto kahfe dala Happy Meal, mogla si se igrati sa igrackicom cak do Boke :))).

    Prelijepa su ta nasa bosanska brda, bez obzira da li je zima ili ljeto. Iako ne volim zimu, snijeg i bljuzgavicu ove su mi se fotke dopale, jer su ...

    Sa nestrpljenjem ocekujem nastavak...

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ... jer su... na putu do mora ;)

      Predjeli su toliko lijepi, da ja jednostavno nemam riječi da ih opišem.
      Kakva zemlja..., jednostavno p r e l i j e p a, mislim na cijelu bivšu Jugoslaviju.
      Brdoviti predjeli kroz BiH, pa Jablaničko jezero, pa Neretva... kako je zelena..., pa Dubrovnik..., pa Jadransko more..., obala..., pa Boka, pa Lovćen pokriven snijegom, a dole plavo more, joooooooj :)

      Izbriši
    2. Slazem se. Obidjoh puno zemalja, uporedih i dodjoh do sljedeceg zakljucka. Meni je trebalo puno godina da shvatim da nema nigdje tako lijepe zemlje kao sto je bila nasa, bivsa domovina.

      Prije par godina krenusmo, oko pola 9 iz Do, na motoru pravac Dubrovnika, istom tom rutom. Tamo negdje iza Sarajeva na put su iskakala djeca sa teglama punim sumskih jagoda, u Mostaru smo se pekli na 40° i ko zna koliko jos i gledali kako se asfalt savija od vrucine, u Neumu gledali mali dio "bosanskog mora", ...U pola cetiri smo bili u Dubrovniku i premotavali nas film. Tako kratka ruta, a tako puno utisaka. Eh, nema toga nigdje...

      Aleksa, zavidim Vam na blizini mora. Ja bih svaki dan skoknula do mora, ali kao sto Nijemci cesto kazu: "Ne moze se sve imati u zivotu"

      :) Svjetlana

      Izbriši