29. sij 2012.

Goransko jezero




Broj komentara: 16:

  1. Juče smo bili na Goranskom :)
    Zaleđeno jezero, probali da stanemo, i evo šta se desilo... dobro je da se nismo klizali.
    Na jezeru ima jedan super restoran, u ovim hladnim zimskim danima predobar za izlazak.
    Zokin i Bobin prijatelj s posla se oženio, tu je bila svadba. Bilo je prelijepo.
    Ostali smo do sitnih sati...a stvarno lijepa atmosfera, ima i kamin.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kada čujem nešto tako lijepo, dodje mi da se ponovo oženim...-:) Al` , malo je pokasno, izgleda, a možda me Silva nebi ponovo htjela.. A kamin upaljen, radi ? -:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha, nema više, ko se oženio-oženio :)
      Kamin radi i grije vatrica, ma super :)
      Baš mi se dopao restoran, prvi put sam sinoć bila tu.

      Izbriši
  3. Raduje me da je tako :). Kud lijep povod, kud lijepa atmosfera. Neizbjezno je, a da se ne podjetim na moj omiljeni film "Four Weddings and a Funeral":)))...

    Pozeli mladencima puno ljubavi i srece, a ostalo ce doci samo po sebi.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve najljepše sam im poželjela.
      Evo još jednom: Erna i Alene, srećno od MiViOni :)

      Izbriši
  4. Bolji je film Death on Funeral, ako niste gledali, preporucavam!!!!

    Pozz...

    Fatima

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odgledaćemo oba filma :)
      Ja imam specifičan ukus kad su filmovi u pitanju. Ako ima imalo nasilja, ne gledam, samo lijepe lagane filmove odgledam do kraja.
      Meni se dopao npr. Montevideo, da i ja nešto preporučim :)

      Izbriši
  5. Dobro, hvala za prijedloge i ja cu odgledati oba :))).

    Prije par dana kupila sam sve 007 filmove, nadam se da cu nekada stici da ih sve i odgledam. Meni je Roger Moore definitivno najbolji 007, a vama?

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobar, dobar Roger Moore, a meni je najbolji 007 Leslie Nielsen :)
      Davno sam gledala, mislim da je on glumio... parodija :)

      Izbriši
  6. Ovaj film sto sam preporucila je britanski sa prelijepim britanskim humorom, po meni najbolji humor na svijetu....Tako Majo, da se ne plasis da sam ti htijela sta "podvaliti". osim britanskog "pure" homora....:)

    Steta bi bilo ne pogledati ga...Da kazem da ima i americka verzija istog filma a glume iskljucivo crnci, isto je smijesan na svoj nacin, ali prvu i originalnu verziju preferiram...

    OdgovoriIzbriši
  7. Hmmm....Majo, odvikla sam se gledati filmova sa naseg govornog podrucja, ako se i desi, ne znam, prevazisla sam to, a uvijek sam vise volila filmove americke, kanadske ili britanske...ponekad se desi da odgledam i australijanski neki film i to je to...
    007 filmov nisam nikad gledala niti ih volim...Nemojte misliti da vam nesto hocu kontrirati ali tako je...:)))

    Leslie Nielsen je OK, njega mogu uvijek gledati...i on ima neobican smisao za humor, bas ono lud humor...Ne znam da li ste culi da je umro prosle godine...RIP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fatima, vjerujem da je film odličan, odgledaću ga :)
      A ja sam ono uopšteno mislila, na sve filmove, ne na tvoj prijedlog, ono kad sam napisala da ne gledam filmove u kojima ima nasilje. Ja stvarno ne gledam takve filmove.
      U širokom luku ih zaobilazim. Prva scena nasilja i gasim.
      Film koji ti preporučuješ je komedija i odgledaću sa zadovoljstvom :) Hvala na prijedlogu :)

      Što se tiče filmova s našeg govornog područja... ne mogu reći da mi se dopadaju, pravo da ti kažem, ne znam da li sam ijedan odgledala do kraja. Montevideo je izuzetak. I dopao mi se toliko da ga preporučujem svima :)

      Izbriši
    2. Da ne dođe do zabune, molim te Fatima, potpiši se ispod komentara :)

      Izbriši
    3. Jeste gledali film: You've Got Mail (Tom Hanks, Meg Ryan)?

      Izbriši
    4. Nije nešto, nekad mi se sviđao, a ustvari onako lagan film, ali sve u svemu bezveze.

      Izbriši
  8. Meni se ne svidja, dosadan je....

    Fatima

    OdgovoriIzbriši